Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karbec z pohledu uhlomeru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11310
Stránka 1 z 2

Autor:  Majlanky [ 4.6.08, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Karbec z pohledu uhlomeru

Nazdarek,
nevite nekdo pod kolika stupnema ma sedet karbec na motoru? Jedna se o karbec v Rapidu z 89... Mam totiz favo motor a na nem puvodni karbec. Bohuzel ale nevim co tam je za parohy tudiz netusim jestli je karbec usazen pod spravnym uhlem...

Dik

Autor:  Matthes [ 4.6.08, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Karb ma sedet rovne :)

Autor:  Jarda S. [ 4.6.08, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

jedno je 10° a druhej je 20° každopádně by se to mělo poznat podle příruby na karb :wink:

Autor:  Kristensen [ 4.6.08, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Karb ma sedet rovne :)


přesně tak karbec má být rovně, jenom upravím ty stupně, šáde je 30 stupňů nakloněná od svislej osy a fávo o 20 ale výsledek je stejný 10 stupňů rozdíl

Autor:  Majlanky [ 4.6.08, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Matthes píše:
Karb ma sedet rovne :)


přesně tak karbec má být rovně, jenom upravím ty stupně, šáde je 30 stupňů nakloněná od svislej osy a fávo o 20 ale výsledek je stejný 10 stupňů rozdíl


Pockat ted nechapu jak to myslite. Ma sedet rovne ale pod uhlem 30 stupnu? Jako myslite ze ta dosedaci plocha na parozich je naklonena od svisle osy o 30°? A karbec ma pak sedet rovne?

Autor:  Carlos [ 4.6.08, 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Kristensen píše:
Matthes píše:
Karb ma sedet rovne :)


přesně tak karbec má být rovně, jenom upravím ty stupně, šáde je 30 stupňů nakloněná od svislej osy a fávo o 20 ale výsledek je stejný 10 stupňů rozdíl


Pockat ted nechapu jak to myslite. Ma sedet rovne ale pod uhlem 30 stupnu? Jako myslite ze ta dosedaci plocha na parozich je naklonena od svisle osy o 30°? A karbec ma pak sedet rovne?


Ne, motor je skloňen 30°, karb na tom skloněném motoru ale má sklon 0°. :wink:

Autor:  Kristensen [ 4.6.08, 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Kristensen píše:
Matthes píše:
Karb ma sedet rovne :)


přesně tak karbec má být rovně, jenom upravím ty stupně, šáde je 30 stupňů nakloněná od svislej osy a fávo o 20 ale výsledek je stejný 10 stupňů rozdíl


Pockat ted nechapu jak to myslite. Ma sedet rovne ale pod uhlem 30 stupnu? Jako myslite ze ta dosedaci plocha na parozich je naklonena od svisle osy o 30°? A karbec ma pak sedet rovne?


Když dáš fávo motor do šáde tak se ti karbec nakloní od svislice o 10 stupňů, takže musíš udělat klínovou podložku buď pod karbec a nebo pod sání aby jsi karbec dostal do roviny.

Autor:  Martin [ 5.6.08, 06:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karbec z pohledu uhlomeru

Majlanky píše:
Nazdarek,
nevite nekdo pod kolika stupnema ma sedet karbec na motoru? Jedna se o karbec v Rapidu z 89... Mam totiz favo motor a na nem puvodni karbec. Bohuzel ale nevim co tam je za parohy tudiz netusim jestli je karbec usazen pod spravnym uhlem...

Dik


Jestli je karburátor vodorovně, tak je to dobře, jnak je nakloněný na pravou stranu a je našikmo i filtrbox.

Autor:  Majlanky [ 5.6.08, 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

Diky moc chlapy sem si to myslel ale nebyl jsem si jistej a nevedel jsem o kolik... No a kdyz uz jsme u toho. Kdyz mam favo motor v shade a dam tam i karbec z fava tak ten zase bude o 10° jinak ze jo?

Autor:  Jarda S. [ 5.6.08, 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

jj

Autor:  Viky [ 5.6.08, 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

No.. vono to s tim 10% sklonem ale taky jezdi.. jenom to blbje vypada.

Autor:  Majlanky [ 5.6.08, 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
No.. vono to s tim 10% sklonem ale taky jezdi.. jenom to blbje vypada.


Pockej takze ono to nevadi? To jenom "kosmeticka" vada? Jizdni vlastnosti se vubec nezmeni pokud tam je nebo neni ta vyrovnavaci podlozka?

Autor:  Kristensen [ 5.6.08, 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Viky píše:
No.. vono to s tim 10% sklonem ale taky jezdi.. jenom to blbje vypada.


Pockej takze ono to nevadi? To jenom "kosmeticka" vada? Jizdni vlastnosti se vubec nezmeni pokud tam je nebo neni ta vyrovnavaci podlozka?


No vadí a nevadí, ono to jede ale máš v plovákovce nalitej benzín na jednu stranu a myslím že zrovna na trysky takže se ti může stát že se to bude přeplavovat, prostě nejideálnější je když je karburátor tak jak má být, jednak to k něčemu vypadá a za druhé vylučuješ s tím pár možných (samozřejmě nastat nemusej) problémů.

Autor:  Majlanky [ 5.6.08, 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

Pockejte ted sem si uvedomil ze jsem to asi popsal blbe... Ja mam v Rapidu motor z fava ale mam tam puvodni karbec ve smyslu jako karbec co byl na 742 motoru... Takze v tomhle pripade by me bejt rovne zejo?

Autor:  Matthes [ 5.6.08, 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Pockejte ted sem si uvedomil ze jsem to asi popsal blbe... Ja mam v Rapidu motor z fava ale mam tam puvodni karbec ve smyslu jako karbec co byl na 742 motoru... Takze v tomhle pripade by me bejt rovne zejo?


Naopak :lol: tak se na to podivej smankote :) pokud mas sani z favorita, tak je to sikmo, kdyz mas sani z rapida 136, tak je to rovne :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/