Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

stara AC pumpa + pridavny filter - favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11324
Stránka 1 z 4

Autor:  deekay [ 5.6.08, 16:33 ]
Předmět příspěvku:  stara AC pumpa + pridavny filter - favorit

ked mam okrem toho odkalovaca na starom type AC pumpy tak som zistil ze trva dlhsie kym sa palivo nacerpa
a v tom priesvinom filtri vidno ze ked nacvakavam palivo tak tam ledva daco tecie, motoru trva dlhsie kym naskoci (po dlhom stati citelne dlhsie, po kratkom minimalne)
tak sa pytam ci je to zlou membranou alebo tym ze mam prakticky 2 filtre, viem ze k starej pumpe sa nema asi davat filter lebo je uz obisahnuty v nej.
a nakolko ma byt vlastne ten filter plny paliva pocas prevadzky, lebo to tam tece akurat naspodku

Autor:  Šemik [ 5.6.08, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Filtr mám taky :wink: Pumpa samozřejmě klasická 120.

Za tepla, třeba hned po jízdě, ten filtr vypadá jako prázdný :D , jen ráno když čerpám ručně palivo do karburátoru po noci stání je vidět že se zaplaví benzínem.

Jak moc to má vliv na start nevím, ze zvyku pumpuji každý den :wink:

Autor:  Vít [ 5.6.08, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

vůbec jsem nepochopil na co se ptáš, ale před starou pumpu jsem filtr dal a ničemu to nevadí

Autor:  škodař [ 5.6.08, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Filtr mám taky :wink: Pumpa samozřejmě klasická 120.

Za tepla, třeba hned po jízdě, ten filtr vypadá jako prázdný :D , jen ráno když čerpám ručně palivo do karburátoru po noci stání je vidět že se zaplaví benzínem.

Jak moc to má vliv na start nevím, ze zvyku pumpuji každý den :wink:
sory ale není to nějak moc po noci už pumpovat? pokud mi auto vyloženě nestojí týden na největčím vedru tak sednu prošlapu plyn a bez sitiča nahodíma pak zapnu nachvilu sitič než se rozjedu a ten pak dám dolů hned :wink:

Autor:  Šemik [ 5.6.08, 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

Já nevím, asi by se to bez toho obešlo, ale mě to nevadí, dělám to rád protože při tom snadno zkouknu hladinu oleje a vody :wink:

Autor:  Vít [ 5.6.08, 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

to kontroluješ každé ráno ?

Autor:  Šemik [ 5.6.08, 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
to kontroluješ každé ráno ?


Ano

Autor:  Nepér [ 5.6.08, 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Úchyle.

Autor:  Matthes [ 5.6.08, 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Úchyle.


No, neco bych rekl ... ale radsi ne :)

Autor:  DRYVER [ 6.6.08, 07:05 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Vít píše:
to kontroluješ každé ráno ?


Ano


Ja to kontroluji tak jednou za pul roku a naprosto mi to statci :lol: :lol: :oops: :oops:

Autor:  Vít [ 6.6.08, 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Vít píše:
to kontroluješ každé ráno ?


Ano
jsi velmi, velmi pečlivý a svědomitý, kontroulueš i všechna světla, stěrače a klakson ? :lol:

řekl bych, že to je sice neškodné, ale přehnané

Autor:  Šemik [ 6.6.08, 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ne, světla klason stěrače atd ne :lol:

Akorát ten olej, vodu a načerpám palivo :wink:

Autor:  septim [ 7.6.08, 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ne, světla klason stěrače atd ne :lol:

Akorát ten olej, vodu a načerpám palivo :wink:


To je dobre. Ostatny asi necitali navod na pouzitie vozidla: "pred kazdou jazdou kontrolujte stav pneumatik, olej vodu" Tak nejak to tam je. Ja kontorlujem kazdy tyzden, lebo sa stane ze trebars najazdim za tyzden 500-1000km a to uz sa zíde pozriet. Predsa ma felda uz 12rokov, tak so moze stat hoci co.

Autor:  deekay [ 11.6.08, 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

tak sa mi podaril husarsky kusok: aha co som zohnal, a zbrusu nove
Obrázek
Obrázek

Autor:  CROWACK [ 11.6.08, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

no, jak to tady tak čtu..."padání" paliva z hadiček zpět do nádrže nemá na svědomí membrána, ale "ventilky" co sou v pumpě. Stačí aby se tam dostal nějakej bordel a už to blbě těsní, slabě tlačí a hlavně při startu musíš desetkrát otočit motorem než to nasaje. Když sem čistil AC na litru, bylo to přesně takhle. Stodvácovou sem zaplaťpámbu zatím nerozebíral, vždycky načerpám ručně, bůhví co bych tam po těch 20ti letech našel :lol: ...takže kdo má tenhle problém zkuste si schecknout ty vetilky v AC.
Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec. :wink:

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/