Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Membrána AC pumpy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11336
Stránka 1 z 3

Autor:  bany.xf.cz [ 6.6.08, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Membrána AC pumpy

Zdravím. Čeká mě výměna membrány u AC pumpy. Máte někdo nějakou připomínku ohledně tý výměny? Je to nějak složitý?
Když jí odšroubuju od bloku, nevyteče moc oleje?
Díky moc.

Autor:  Nepér [ 6.6.08, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Nic moc nevyteče, jen je dobrý nějak uškrtit hadičky benzínu, aby ti to všude nevyteklo a nepoztrácet šroubky :)

Autor:  DRYVER [ 6.6.08, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Az budes davat tu novou memranu, tak je dobre ju promacknout do takoveho zdviho jako s nou bude mlatit motor. Kdyz ju utahnes v naplem tvaru, tak pri promacknuti by v ni bylo velke pnuti a mohla by se v nejhosim teoreticky roztrhnout. Snad jsi to pochopil - je to napsane tak nejak divne kostrbate ...

Autor:  bany.xf.cz [ 6.6.08, 16:03 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Az budes davat tu novou memranu, tak je dobre ju promacknout do takoveho zdviho jako s nou bude mlatit motor. Kdyz ju utahnes v naplem tvaru, tak pri promacknuti by v ni bylo velke pnuti a mohla by se v nejhosim teoreticky roztrhnout. Snad jsi to pochopil - je to napsane tak nejak divne kostrbate ...

Jo, jasně, dokážu si to představit.. To pnutí. :-) Ale samotnýho by mě to asi nenapadlo. :-) díky.

Autor:  Vít [ 6.6.08, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

já ji ještě komplet vyčistil... a dal nový těsnění, olej mi netekl

Autor:  bany.xf.cz [ 6.6.08, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
já ji ještě komplet vyčistil... a dal nový těsnění, olej mi netekl

To je fakt, když už bude venku...To bych mohl.
Těsnení mám taky nový, takže určitě dám :-)

Autor:  Šemik [ 6.6.08, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

K bloku (pertinaxové podložce) ji těsni silikonem, to je lepší :wink:

Autor:  bany.xf.cz [ 6.6.08, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
K bloku (pertinaxové podložce) ji těsni silikonem, to je lepší :wink:

Oukej, myslim že bych měl něco mít ve skříni :-)
Jinak když už jsem tu, tak mě napadlo, jestli by šlo pod víčko karburátoru dát dvě těsnění. Přijde mi, že to jedno moc netěsní.

Autor:  CROWACK [ 6.6.08, 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

To mi věř, že kdyby netěsnilo, poznáš to velice rychle :D ...jedno stačí, dvě jsou moc

Autor:  bany.xf.cz [ 7.6.08, 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
To mi věř, že kdyby netěsnilo, poznáš to velice rychle :D ...jedno stačí, dvě jsou moc

Někdy jedu za 6 l / 100 km. Ale někdy i za 15l/100 km.
Jednou jsem viděl kolem karburátoru louži benzínu na tom plechu... Tak jsem ho celej přetěsnil, ale přijde mi že to těsnění pod víčkem propouští.
Většinou je to tak, že čim větší vedro, tim víc mi utíká benzín kamsi pryč.

Autor:  CROWACK [ 7.6.08, 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Špatně těsnící víčko karburátoru poznáš na chodu motoru. To co popisuješ by spíš ukazovalo na tzv. syndrom hořící škodovky :lol: ...to znamená spatně držící / těsnící kovová trubička co se na ni nasazuje hadice od benzínu, nebo třeba může být povolenej ten šroub co je u toho s tím sítkem...když po jízdě otevřeš motor, smrdí benzín?

Autor:  bany.xf.cz [ 7.6.08, 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
Špatně těsnící víčko karburátoru poznáš na chodu motoru. To co popisuješ by spíš ukazovalo na tzv. syndrom hořící škodovky :lol: ...to znamená spatně držící / těsnící kovová trubička co se na ni nasazuje hadice od benzínu, nebo třeba může být povolenej ten šroub co je u toho s tím sítkem...když po jízdě otevřeš motor, smrdí benzín?

Jo, smrdí. Bejvá mokrá AC pumpa. Ten plech už neni, od tý doby co jsem dal nový těsnění do karbce.
Šroub se sítkem jsem dotahoval.
Jinak s tim víčkem.... Když se nechá chvilku auto stát, tak pak špatně statruje. Musim dlouho točit a pak držet plyn a z vejfuku jde takovej bílej čoud. Někdo mi řikal že může bejt prohnutý. Zase, čim větší vedro, tim je to horší.

Autor:  CROWACK [ 7.6.08, 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli máš křivý víčko, dvě těsnění ti nepomůžou. Není nic jednoduššího vzít šupléru a přiložit na dosedací plochu víčka jestli je rovný nebo ne. Jestli máš nahoře na vzduchovým filtru ten šroub, a dotáhls ho, rovnou sháněj nový víčko. Jinak že máš mokrou AC pumpu, po tom bych šel, můžou propouštět připojený hadice nebo to může přímo prolínat z AC, zkusil bych dát nový hadice a na ně pořádný sponky, jestli teda už nejsou měněný...

Autor:  bany.xf.cz [ 7.6.08, 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak membrána je vyměněná, hadička taky nová, zatim to vypadá že je všechno v pohodě.
Uvidíme až budou větší vedra. :-)
Díky všem. ;-)

Autor:  Jonny [ 7.6.08, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Inac pozor na tie spoje na ktore sa pripevnuju hadice - tie zelezne rurky co su zalisovane do karbcu , AC pumpy .... Moze byt uvolnena a tadeto unika benzin ! ja som si to vsimol az ked sa mi auto chytilo horiet :evil: . Takze poriadne tieto rurky prekontrolovat , uvolnene staci zaklepnut kladivom ( s citom ) a ak nepomoze radsej vymenit cely kus. Pretesneniu nako neverim :?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/