Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11398
Stránka 1 z 1

Autor:  Lp640 [ 10.6.08, 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????

Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc

Autor:  Nepér [ 10.6.08, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nejdřív GO a pak ladit.

Autor:  deekay [ 10.6.08, 20:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????

Lp640 píše:
Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc

zalezi ci to chces na denne jazdenie a kolko do toho chces vrazit
a dalej ci ti napr nebude vadit ze by si musel tankovat drahsi benzin s vyssim oktanovym cislom

Autor:  cyz [ 10.6.08, 23:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????

Tak jak píše Nepér - GO je základ. Ideální by bylo přestavět motor na 136 (pístym příp. vačka ze 136B) a potom se vyhrát s takovýma věcma jako je leštění kanálů, slícování sacího potrubí....základem je čistý motor v dobrém stavu, nemá cenu cokoliv upravovat na potvoře která nejede a jenom pálí olej. Další věc kterou doporučuju vždy všem majitelům Favoritů staršího data dát tam kratší převodovku z Formana, příp. Favorita r.93 a 94. Tyhle úpravy sice nepřidají žádné koně ani krouťák vocpod ale auto celkově ožije, spotřeba se může snížit (v závislosti na stylu jízdy) a životnost to nijak neovlivní. Jakékoliv úpravy kde se zvyšuje výkont, tedy i namáhání jdou na úkor životnosti a bohužel i spotřeby.

Autor:  Vít [ 11.6.08, 06:34 ]
Předmět příspěvku: 

Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti.

Autor:  deekay [ 11.6.08, 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti.

ja by som trochu skratil 4, mozno aj 5 ale len minimalne

Autor:  Šemik [ 11.6.08, 10:15 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou :wink:

Autor:  deekay [ 11.6.08, 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou :wink:

jj to by som aj ja bral ;)

Autor:  Vít [ 11.6.08, 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

deekay, www.speedpro.cz , pohledej, šestikvalty tam na prodej jsou

jsem ti to našel :) http://www.speedpro.cz/rally-bazar-prev ... 4_296.html

Autor:  deekay [ 11.6.08, 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

tj ale ta cena :D a problem je ze tie prevodove pomery su tam uplne ine ako na seriovej, to nie je len +6
s tym by si musel stale radit pac je to nakratko a kvalty su velmi blizko seba
http://www.youtube.com/watch?v=KdOGAs2fEIo

edit:
Citace:
4., 5. a 6. rychlostní stupeň rovné zuby bez synchronů.

tak to ne, dik :D

Autor:  Nepér [ 11.6.08, 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Dlouhá převodovka je příprava na motory 1.4 MPI :P

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/