Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy???? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11398 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lp640 [ 10.6.08, 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy???? |
Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc |
Autor: | Nepér [ 10.6.08, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejdřív GO a pak ladit. |
Autor: | deekay [ 10.6.08, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy???? |
Lp640 píše: Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc zalezi ci to chces na denne jazdenie a kolko do toho chces vrazit a dalej ci ti napr nebude vadit ze by si musel tankovat drahsi benzin s vyssim oktanovym cislom |
Autor: | cyz [ 10.6.08, 23:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy???? |
Tak jak píše Nepér - GO je základ. Ideální by bylo přestavět motor na 136 (pístym příp. vačka ze 136B) a potom se vyhrát s takovýma věcma jako je leštění kanálů, slícování sacího potrubí....základem je čistý motor v dobrém stavu, nemá cenu cokoliv upravovat na potvoře která nejede a jenom pálí olej. Další věc kterou doporučuju vždy všem majitelům Favoritů staršího data dát tam kratší převodovku z Formana, příp. Favorita r.93 a 94. Tyhle úpravy sice nepřidají žádné koně ani krouťák vocpod ale auto celkově ožije, spotřeba se může snížit (v závislosti na stylu jízdy) a životnost to nijak neovlivní. Jakékoliv úpravy kde se zvyšuje výkont, tedy i namáhání jdou na úkor životnosti a bohužel i spotřeby. |
Autor: | Vít [ 11.6.08, 06:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti. |
Autor: | deekay [ 11.6.08, 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti. ja by som trochu skratil 4, mozno aj 5 ale len minimalne |
Autor: | Šemik [ 11.6.08, 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou |
Autor: | deekay [ 11.6.08, 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou jj to by som aj ja bral |
Autor: | Vít [ 11.6.08, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay, www.speedpro.cz , pohledej, šestikvalty tam na prodej jsou jsem ti to našel http://www.speedpro.cz/rally-bazar-prev ... 4_296.html |
Autor: | deekay [ 11.6.08, 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
tj ale ta cena a problem je ze tie prevodove pomery su tam uplne ine ako na seriovej, to nie je len +6 s tym by si musel stale radit pac je to nakratko a kvalty su velmi blizko seba http://www.youtube.com/watch?v=KdOGAs2fEIo edit: Citace: 4., 5. a 6. rychlostní stupeň rovné zuby bez synchronů. tak to ne, dik |
Autor: | Nepér [ 11.6.08, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dlouhá převodovka je příprava na motory 1.4 MPI |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |