Autor |
Zpráva |
tornad
Příspěvky: 53
|
Rachot
Ahoj, mam Fabii 1,9 SDI. Při startování, když je motor studený je slyšet takový divný rachot jakoby cvakání vůbec nevím co by to mohlo být. Řemen byl měněn v 89 tisících nyní je najeto 126 tisíc myslíte, že by to mohlo být tim řemenem či něčim jiným a hrozí náké nebezpečí i když vím, že z tohoto popisu je to hodně složité říci.
|
14.6.08, 14:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Re: Rachot
tornad píše: Ahoj, mam Fabii 1,9 SDI. Při startování, když je motor studený je slyšet takový divný rachot jakoby cvakání vůbec nevím co by to mohlo být. Řemen byl měněn v 89 tisících nyní je najeto 126 tisíc myslíte, že by to mohlo být tim řemenem či něčim jiným a hrozí náké nebezpečí i když vím, že z tohoto popisu je to hodně složité říci.
Je tam olej?
|
14.6.08, 15:40 |
|
|
tornad
Příspěvky: 53
|
Re: Rachot
Dawid130 píše: tornad píše: Ahoj, mam Fabii 1,9 SDI. Při startování, když je motor studený je slyšet takový divný rachot jakoby cvakání vůbec nevím co by to mohlo být. Řemen byl měněn v 89 tisících nyní je najeto 126 tisíc myslíte, že by to mohlo být tim řemenem či něčim jiným a hrozí náké nebezpečí i když vím, že z tohoto popisu je to hodně složité říci. Je tam olej?
Jasné olej tam je měněn před 6 tisíci kontroloval jsem ho je v cajku. To cvakání je jen chvíli odhaduju tak 1 - 2 po startu pak to přestane a když je auto zahřáté tak to nedělá.
|
14.6.08, 18:59 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
to dela kdy motor bezi nebo pri startovani...to kdyz bezi starter...nebo vic to popis...ty SDI motory jsou dost hlucne i samy o sobe...ale chtelo by to asi slyset..pokud je tam znatelny rozdil pri teplem a studenem....vic to popis..co to je za rachot..odkud to jde...
|
14.6.08, 19:12 |
|
|
tornad
Příspěvky: 53
|
Jiri píše: to dela kdy motor bezi nebo pri startovani...to kdyz bezi starter...nebo vic to popis...ty SDI motory jsou dost hlucne i samy o sobe...ale chtelo by to asi slyset..pokud je tam znatelny rozdil pri teplem a studenem....vic to popis..co to je za rachot..odkud to jde...
Jasný. Nastartuju motor běží a slyšim takové cvakání - např. jedu kilometr zastavim poslouchám motor a už to neslyšim. No a pokud je motor zahřátý tak to nedělá vůbec motor běží normálně.
|
14.6.08, 19:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nie sú to hydroštely? tie vedia narobiť pekný rachot za studena...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.6.08, 19:38 |
|
|
tornad
Příspěvky: 53
|
michalkatka píše: nie sú to hydroštely? tie vedia narobiť pekný rachot za studena...
Hydroštely? A může to být eventuelně při jízdě nebezpečné?
|
14.6.08, 19:41 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
tornad píše: michalkatka píše: nie sú to hydroštely? tie vedia narobiť pekný rachot za studena... Hydroštely? A může to být eventuelně při jízdě nebezpečné?
Ne ... jak se naplnej volejem tak OK
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.6.08, 19:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: tornad píše: michalkatka píše: nie sú to hydroštely? tie vedia narobiť pekný rachot za studena... Hydroštely? A může to být eventuelně při jízdě nebezpečné? Ne ... jak se naplnej volejem tak OK
ak je motor studený tak po naštartovaní do 10sek sa zaplnia olejom a potom by ich byť počuť nemalo, ak je zlý tak hrkoce stále...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.6.08, 19:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo tyhy drostely me taky napadly ale u diesla nejsou zase az tak slyset...vim to kdyz menim olej tak pak to slysim po nastartovani nez to natahne...u benzinu to je jasne ale konkretne i u toho Sdi to zase tak moc poznat nebylo....zase ale druha vec opotrebeni....chtelo by to slyset no
|
14.6.08, 20:06 |
|
|
tornad
Příspěvky: 53
|
Ono to až tak slyšet neni, ale pokud člověk poslouchá tak je to znatelný. A můžu se zeptat ty drostely to je co a jak by to byla nákladná výměna?
|
14.6.08, 20:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no to pokud je to ono a za tepla to je v poradku tak neni ptoblem tam ale v tlaku oleje jestli tam nedko meil filtr tak jestli tam jsou o krouzky dole...jinak ti muze vytect olej z filtru a pak to trva nez to zacne mazat ..jak zhasina mazani..normalne...
|
14.6.08, 20:50 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Zdravím
A nemůže být slyšet převodovka? Po zahřátí klapání zmizí- převodový olej se zahřeje a začne líp mazat a také se dostane do všech míst. Při kolika km byl měněn olej v převodovce? Je tam daný správný typ? Mě toto klapání dělá 1,6tka felicie. Po pák km klapání samo zmizí. Zkus po nastartování sešlápnout spojku a pokuď klapot zmizí, je to převodovka. Pokuď ne, hledej vadu v motoru a nebo agregátech na něm (alternátor...).
Vlastik
|
15.6.08, 10:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
u fábií se olej v převodovce nemění jenom se dolejvá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.6.08, 10:08 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Jestli je to pravda, tak takové auto bych si s prominutím nekoupil! Dolévat olej je přece nesmysl...převodovka a ostatní komponenty musí těsnit a pak není důvod olej dolívat. Jinak tzv. náplně na celou životnost vozu osobně odsuzuji, protože vlastnosti oleje se vlivem používání a stáří mění (a to k horšímu). Není nad to olej po předepsaném intervalu vyměnit a jezdit v klidu dál
Vlastik
|
15.6.08, 12:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|