Autor |
Zpráva |
Mira007
Příspěvky: 126
|
Automatický sytič fávo
Zajímalo by mě jaká je jeho nejčastější porucha, kamarad říkal jen prostě že nefunguje, tak ať nad tím nemusím hodinu špekulovat.Dík.
|
15.6.08, 15:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
buď ho někdo vyřadí a udělá z toho manuál, to je podle mě nejčastější porucha, nebo se tam rozesere ten systém co ovládá klapku, jsou tam nějaký pružinky, ale mě se to povedlo jen když jsem se v tom vrtal. Dohromady v tom nic není. Najdi si tady užitečný odkazy, knížky a tam andrta na favorita, tam je to namalovaný, uvidíš jak to vypadá a můžeš podle toho vykoumat co s ním máš.
|
15.6.08, 16:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Automatický sytič fávo
Mira007 píše: Zajímalo by mě jaká je jeho nejčastější porucha, kamarad říkal jen prostě že nefunguje, tak ať nad tím nemusím hodinu špekulovat.Dík.
tvůj kamarád má pravdu nefunguje favorit nemá sytič ale přívěru vzduchu miloš
|
15.6.08, 17:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no jo, sytič nebo přívěra, výsledek pro činnost motoru je stejný (teda když to pracuje).
|
15.6.08, 17:20 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
oukej tak přívěra vzduchu.Ale když jsem si byl koupit olej v prodejně co dělají do zahradní techniky byl tam tipek co čekal na křoviňák dal mu ho a říká že bylo ulomené táhlo sytiče ale přitom je tam taky klapka na vzduch
|
15.6.08, 19:30 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Mira007 píše: :D oukej tak přívěra vzduchu.Ale když jsem si byl koupit olej v prodejně co dělají do zahradní techniky byl tam tipek co čekal na křoviňák dal mu ho a říká že bylo ulomené táhlo sytiče ale přitom je tam taky klapka na vzduch
Neboj sytič se to nazývá... Miloš tady jen definoval typ protože jsou dva... vzduchová přívěra (např. LEKR u Favoritu) a pomocný karburátor (SEDR u Š120).
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.6.08, 19:37 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
pomocný karburátor si to asi přehnal o víkendu co? né sranda nikdo není neomylný.
|
15.6.08, 19:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mira007 píše: :shock: pomocný karburátor si to asi přehnal o víkendu co? né sranda nikdo není neomylný.
Dyk ma pravdu, karbec u 120 ma spesl "komoru" pro sytic.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.6.08, 20:04 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
nebo jsem to přehnal já? asi jo.Sem myslel, že chtěl napsat sytič místo karburátor.
|
15.6.08, 20:06 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Mira007 píše: :D nebo jsem to přehnal já? asi jo.Sem myslel, že chtěl napsat sytič místo karburátor.
Neboj já vím co píšu... mimo to karburátory se i tak trochu zabývám. Takže v tomhle případě si to opravdu trochu přehnal ty
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.6.08, 20:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Automatický sytič fávo
Mira007 píše: Zajímalo by mě jaká je jeho nejčastější porucha, kamarad říkal jen prostě že nefunguje, tak ať nad tím nemusím hodinu špekulovat.Dík.
sytič má podstatu v tom že dodá bohatší, směs jestli dodá do konstantního vzduchu více paliva nebo do konstatního paliva méně vzduchu je to jakože sytič, ale pokud se někdo hádá dostaneš ho na přívěru nebo naopak na přidání paliva a v konečné podobě je to směs pro start, to píšu jen proto jak oklamat nepřítele vědomostma,
já mám lodní motor se kterým nikdo nikam nedojel a já občas , nastavuješ přívěru na dvě polohy, start je vždy na sytič motor nemá přepouštěcí kanál, plyn na start, a různé výkony, k tomu musíš doladit palivo, na karbecu je tabulka výkonů, pořád musíš používat uši , jestli je chyba v tobě nebo se něco namotalo na vrtuli, do nádrže musíš připoštět vzduch, od rána do večera je o práci postaráno miloš
|
15.6.08, 21:44 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
Neex píše: Mira007 píše: :D nebo jsem to přehnal já? asi jo.Sem myslel, že chtěl napsat sytič místo karburátor. Neboj já vím co píšu... mimo to karburátory se i tak trochu zabývám. Takže v tomhle případě si to opravdu trochu přehnal ty
No jo já jsem to ale opravdu přehnal.Tak mě omluv.Mě to totiž nedávalo smysl pomocný karburátor sem nevěděl že se té komoře takto dá říct ikdyž to má své opodstantnění
|
15.6.08, 22:01 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Mira007 píše: No jo já jsem to ale opravdu přehnal.Tak mě omluv.Mě to totiž nedávalo smysl pomocný karburátor sem nevěděl že se té komoře takto dá říct ikdyž to má své opodstantnění
Nic se nestalo... věřím tomu že někomu kdo neví o co jde to může přijít divný. Ta komora je vlastně primitivní karburátor tak proto se tomu tak říká. Jinak můžeš se podívat do mých příspěvků myslím že jsem tady o sytiči na Lekru napsal dost.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.6.08, 22:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Mira007 píše: Neex píše: Mira007 píše: :D nebo jsem to přehnal já? asi jo.Sem myslel, že chtěl napsat sytič místo karburátor. Neboj já vím co píšu... mimo to karburátory se i tak trochu zabývám. Takže v tomhle případě si to opravdu trochu přehnal ty No jo já jsem to ale opravdu přehnal.Tak mě omluv.Mě to totiž nedávalo smysl pomocný karburátor sem nevěděl že se té komoře takto dá říct ikdyž to má své opodstantnění
no pomocný karburátor to asi nebude ten správný pojem, karbec je spravidla jeden a umí nebo neumí zjistíš hned kam dojedeš , jestli kam potřebuješ nebo do prdele hlavní je tvůj zájem tady se dopracuješ ke zdárnému výsledku já lepší forum neznám miloš
|
15.6.08, 22:12 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
slovacek.milos píše: no pomocný karburátor to asi nebude ten správný pojem
Speciálně pro tebe Miloši jsem se podíval do příruček (a článku) jak se tam nazývá...
Cedrych - pomocný karburátor
J.Čech - pomocný karburátor
Ostatní literatura - samostatný karburátor
Je asi fakt že se tak normálně nenazývá... ale jak se zdá tak je to správně
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.6.08, 22:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|