Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicia 1,3 cukanie
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11592
Stránka 1 z 2

Autor:  14jolo [ 22.6.08, 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Felicia 1,3 cukanie

Zdravim vsetkych mam problem.Mam feliciu 1996 1,3 a cuka mi pri otackach 2200 az 2500 a potom az pri vyssich 2800 a vyssie boli menene kable,sviecky.hlava rozdelovaca.palec rozdelovaca a palivovi filter a stale robi to iste kamarat mi radil nech vymenim este raz palivovi filter poradte co mam dalej robit

Autor:  Jarda S. [ 22.6.08, 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

diagnostiku přes počítač

Autor:  14jolo [ 22.6.08, 12:28 ]
Předmět příspěvku:  Felicia 1,3 cukanie

bolo az 2 krat a nic

Autor:  Matthes [ 22.6.08, 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus odtrh svicek na Milosovu hodnotu 0,5mm :)

Autor:  mojito [ 22.6.08, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

Koukal ses na klapku,jestli neni zaneradena?

Autor:  Jarda S. [ 22.6.08, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

a co sítko v nádrži ? je ok ?

Autor:  14jolo [ 22.6.08, 13:40 ]
Předmět příspěvku:  Felicia 1,3 cukanie

Sadra17 píše:
a co sítko v nádrži ? je ok ?

to som nepozeral ale pozrem

Autor:  14jolo [ 22.6.08, 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

mojito píše:
Koukal ses na klapku,jestli neni zaneradena?

nie nepozeral a aka to je klapka ja som z aut paf

Autor:  slovacek.milos [ 22.6.08, 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

14jolo píše:
mojito píše:
Koukal ses na klapku,jestli neni zaneradena?

nie nepozeral a aka to je klapka ja som z aut paf


cukání je určitě ve vysokém napětí,
mojito klapka se zanáší u MPi ale u BMM ne protože ji čistí vstřikované palivo, to se časem všechno naučíš,
výměna svíček není záruka že cukání přestane cukají i nové a pokud je někdo neumí měnit poláme izolátory :D miloš

Autor:  mojito [ 22.6.08, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

cukání je určitě ve vysokém napětí,
mojito klapka se zanáší u MPi ale u BMM ne protože ji čistí vstřikované palivo, to se časem všechno naučíš,
výměna svíček není záruka že cukání přestane cukají i nové a pokud je někdo neumí měnit poláme izolátory :D miloš[/quote]
Nemyslel jsi to spis obracene Milosi? BMM je prece u Fáva-a to mi prave delala ta klapka.. MPI je na Felde.

Autor:  WRC [ 22.6.08, 22:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

mojito píše:
cukání je určitě ve vysokém napětí,
mojito klapka se zanáší u MPi ale u BMM ne protože ji čistí vstřikované palivo, to se časem všechno naučíš,
výměna svíček není záruka že cukání přestane cukají i nové a pokud je někdo neumí měnit poláme izolátory :D miloš
Nemyslel jsi to spis obracene Milosi? BMM je prece u Fáva-a to mi prave delala ta klapka.. MPI je na Felde.


Tak bordel ti mohla dělat leda špatná klapka ale ne zanesená. A Miloš to myslel správně pač u BMM je nad klapkou vstřikovací ventil a palivo "čistí" klapku a nezanáší se, ale u MPI jsou vstřikovací ventili až v sání tudíž po proudu nasávaného vzduchu za klapkou a proto není "oplachována" benzínem ale jenom zasírána špinavým vzduchem.

Autor:  slovacek.milos [ 22.6.08, 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

mojito píše:
cukání je určitě ve vysokém napětí,
mojito klapka se zanáší u MPi ale u BMM ne protože ji čistí vstřikované palivo, to se časem všechno naučíš,
výměna svíček není záruka že cukání přestane cukají i nové a pokud je někdo neumí měnit poláme izolátory :D miloš

Nemyslel jsi to spis obracene Milosi? BMM je prece u Fáva-a to mi prave delala ta klapka.. MPI je na Felde.[/quote]

BMM je bosch momo motronilk, bosch je značka, mono je jednobodový vstřik a motronik znamená zjednodišeně že řídící jednotka ovládá předstih pak je jetronik a tam je klasická rozdělovač, MPi se montuje seriově od roku 97, takže na felici je BMM i MPi, jinak napiš čím se učíš, nebo co děláš to hodně pomůže při debatě dík miloš :D

Autor:  mojito [ 22.6.08, 23:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,3 cukanie

[quote="slovacek.milos"][quote="mojito"]cukání je určitě ve vysokém napětí,
mojito klapka se zanáší u MPi ale u BMM ne protože ji čistí vstřikované palivo, to se časem všechno naučíš,
výměna svíček není záruka že cukání přestane cukají i nové a pokud je někdo neumí měnit poláme izolátory :D miloš[/quote]
Nemyslel jsi to spis obracene Milosi? BMM je prece u Fáva-a to mi prave delala ta klapka.. MPI je na Felde.[/quote]

BMM je bosch momo motronilk, bosch je značka, mono je jednobodový vstřik a motronik znamená zjednodišeně že řídící jednotka ovládá předstih pak je jetronik a tam je klasická rozdělovač, MPi se montuje seriově od roku 97, takže na felici je BMM i MPi, jinak napiš čím se učíš, nebo co děláš to hodně pomůže při debatě dík miloš :D[/quote]

Vim co je to BMM (ale ne Momo,ale Mono ..Milosi :wink: )
Jinak u toho Fáva ze se pry nemuze zaneradit klapka??? Jestli jsi cetl ty my dotazy ohledne cukani-prave za to mohla ta klapka. Mechanikovi jsem rekl co mi to dela a on sel rovnou na tu klapku-prostriknul ji cisticem karb. a ted to jezdi naprosto v pohode. Tak nevííím :lol: Jinak co by ti pomohlo k ty debate jak pises..nevim,ale mozna trosku skromnosti by asi neuskodilo,co myslis...?

Autor:  slovacek.milos [ 23.6.08, 06:15 ]
Předmět příspěvku: 

já se jen ptám, že prostě klapku na BMM jsem zaneřáděnou neviděl, mám tam v dílně tři a ty klapky jsou jako nové že je pořád čistí vstřikované palivo, možné je naprosto všechno miloš

Autor:  14jolo [ 23.6.08, 18:01 ]
Předmět příspěvku:  cukanie felicia

tu som sa docital ze by trebalo nastavit hlavu rozdelovaca vcera som ju posunul o paru milimetre a uz to ide cuka iba sem tam ale idem to dat nastavit asi zajtra viete ja som zabudol napisat ze tam je este favoritacky motor

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/