Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 do sání teplej nebo studenej vzduch 
Autor Zpráva

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek do sání teplej nebo studenej vzduch
Pokud je mě známo tak do sání se přivádí chladnej vzduch ne? Tak proč je u Fáčka stále přiváděn tou kovovou trubkou i horkej vzduch od výfuku a není tam žádná klapka jako je na Š120. Nemá to pak třeba větší spotřebu pokud tam jde stále horkej vzduch? Studenej motor nastartuju na první otočení ale pokud je rospálenej a na pět minut zastavím tak pak musím startovat déle jako když to musí nejdřív napumpovat benzín do karbce může to bejt tím horkým vzduchem? že třeba se benzín vypaří z karbce?


25.6.08, 14:34
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jaktože tam není klapka? Jak teplota vzduchu od svodů stoupne nad 25- 30°C tak termostat v tělese airboxu přesune klapku na relativně studený vzduch z pod světla.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


Naposledy upravil Neex dne 25.6.08, 14:40, celkově upraveno 1



25.6.08, 14:39
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Je tam klapka řízená teplotou nasávaného vzduchu.


25.6.08, 14:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
A spíš než se ti odpaří benzín z plovákové komory což za tak krátkou dobu je blbost navíc u LEKRu u kterého je daleko menší odparnost než u SEDRu (kluci škodovkáři prominou ale je to tak) tak spíš máš moc bohatou směs tzn. že se ti uchlastává... teda pokud máš jinak všechno v optimálním stavu jako je vzduchový filtr atd. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.6.08, 14:48
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Neex píše:
A spíš než se ti odpaří benzín z plovákové komory což za tak krátkou dobu je blbost navíc u LEKRu u kterého je daleko menší odparnost než u SEDRu (kluci škodovkáři prominou ale je to tak) tak spíš máš moc bohatou směs tzn. že se ti uchlastává... teda pokud máš jinak všechno v optimálním stavu jako je vzduchový filtr atd. :wink:


Filtr a vše je jinak v pořádku ale jak říkám dělá to jen pokud je motor rozpálenej


25.6.08, 15:32
Profil

Příspěvky: 199
Bydliště: ZA
Příspěvek 
mne to roby presne to iste
studeny nastartuje hned, a zahriaty uz musim pridavat aj plyn aby naskocil

_________________
Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green


25.6.08, 15:37
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Kluci nic ve zlém... ptám se jen pro jistotu, ale doufám že víte jak se startuje horký a teplý motor :?: :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.6.08, 15:49
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Neex píše:
Kluci nic ve zlém... ptám se jen pro jistotu, ale doufám že víte jak se startuje horký a teplý motor :?: :)


nic ve zlém ale Fáčko jsem koupil teprve nedávno tak porad jak se startuje protože předtím jsem měl Š 120 a ta chytala na první otočení jak studená tak teplá


25.6.08, 16:02
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Beda píše:
Neex píše:
Kluci nic ve zlém... ptám se jen pro jistotu, ale doufám že víte jak se startuje horký a teplý motor :?: :)


nic ve zlém ale Fáčko jsem koupil teprve nedávno tak porad jak se startuje protože předtím jsem měl Š 120 a ta chytala na první otočení jak studená tak teplá


Tak to je celý kámen úrazu... Při horkém motoru se startuje tak že před samotným startem se sešlápne pedál plynu na podlahu a drží se tak celou dobu než motor naskočí pak se okamžitě uvolní. Při teplém motoru se při samotném startování pomalu sešlápne plynový pedál a po naskočení se uvolní.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.6.08, 16:07
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
máš k tomu návod ? je fajn ho přečíst, jeslti ho nemáš... no tak návod, studený pokud auto funguje jak má a nezkurvil někdo automatickej sytič natočíš snadno, přijdeš, šlápneš na plyn a pustíš ho, tím se sytič nastaví, otočíš klíčkem a naskočí, otáčky budou zvýšené a postupně klesnou. hoký motor staruješ se sešplánutým plynem, jak dlouho podržet musíš vymakat sám, každý auto se chová malinko jinak. Motor ani teplý ani horký ani stuedný, něco mezi startuju bez plynu a jak začne mít snahu vrčet, tak mu přidám. Pokud je ale v autě něco jinak než by mít mělo, nemusí to startovat taky vůbec, to je snad jasný.

jinak píšu sytič, ale správně se to jmenuje vzduchová přívěra

jinak testování zdar


hergot zase seš rychlejší neexi


25.6.08, 16:10
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Vít píše:
jinak píšu sytič, ale správně se to jmenuje vzduchová přívěra

hergot zase seš rychlejší neexi


Heh co naděláš :D btw a já zase tomu pořád budu říkat sytič :D ...nazývá se tak i v dílenské příručce od škodovky i manálu od Pierburgu :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.6.08, 16:13
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Neex píše:
Vít píše:
jinak píšu sytič, ale správně se to jmenuje vzduchová přívěra

hergot zase seš rychlejší neexi


Heh co naděláš :D btw a já zase tomu pořád budu říkat sytič :D ...nazývá se tak i v dílenské příručce od škodovky i manálu od Pierburgu :)


no právě že ten manual k tomu nemám proto jsem se ptal


25.6.08, 16:19
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
A proto jsem se napřed raději ptal jestli víte jak se startuje teplý a horký motor protože to je základ :wink: Jestli jste tohle nevěděli a my ani nezjistili že to vy nevíte tak by se závada mohla hledat do nekonečna :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.6.08, 16:22
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Neex píše:
A proto jsem se napřed raději ptal jestli víte jak se startuje teplý a horký motor protože to je základ :wink: Jestli jste tohle nevěděli tak by se závada mohla hledat do nekonečna :)


Tak dík za radu a ještě jeden dotaz jak se šteluje bohatost u Fáčka u 120 jsem si to šteloval ale to je jinej karbec


25.6.08, 16:26
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Beda píše:
Neex píše:
A proto jsem se napřed raději ptal jestli víte jak se startuje teplý a horký motor protože to je základ :wink: Jestli jste tohle nevěděli tak by se závada mohla hledat do nekonečna :)


Tak dík za radu a ještě jeden dotaz jak se šteluje bohatost u Fáčka u 120 jsem si to šteloval ale to je jinej karbec


Fáčko není 120... doporučuju zajet na emise kde ti to seřídí... těch 250-300 Kč (u nás) není zase tak moc a budeš mít jistotu že to je jak to má být protože u Fava to jde od oka jen horko těžko a ani ten kdo se tím zabývá to ani zdaleka neudělá tak přesně jak na analyzátoru :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.6.08, 16:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz