Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburátor SEDR/EDSR?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11704
Stránka 1 z 4

Autor:  Petr105 [ 28.6.08, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Karburátor SEDR/EDSR?

Potřeboval bych sehnat úplně nový karburátor na 120... Což bude asi problém, co? Nevíte někdo kde bych ho ještě schrastil? Taky mě napadlo, jestli bych nemohl zaměnit EDSR za SEDR... ?

Autor:  Jarda S. [ 28.6.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

to spíš sehnat starší a udělat komplet repas 8)

Autor:  Šemik [ 28.6.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Zaměnit je můžeš dle libosti klidně s karburátorem se žigula. Když sedí příruba, zbytek je detail :)

Autor:  Petr105 [ 28.6.08, 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
to spíš sehnat starší a udělat komplet repas 8)

To vůbec, jedině novej...starší neni nikdy dobrej...

Autor:  Jarda S. [ 28.6.08, 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
Sadra17 píše:
to spíš sehnat starší a udělat komplet repas 8)

To vůbec, jedině novej...starší neni nikdy dobrej...


jak myslíš 8)

Autor:  Šemik [ 28.6.08, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
...starší neni nikdy dobrej...


Časem přijdeš na to, na jakém jsi nyní omylu :)

Autor:  Vít [ 28.6.08, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě by se daly teoreticky použít nějaké karburátory z rodiny webber, ty lze nové zakoupit zcela určitě. Ale asi to nebude to nejlepší řešení.

Autor:  Kachnis [ 28.6.08, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

da se sehnat obcas v mototechne, cena tak 1900-2300 Kc

Autor:  Dawid130 [ 28.6.08, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
da se sehnat obcas v mototechne, cena tak 1900-2300 Kc


Tady mají v mototechně kardecy. Nové cene okolo 2

Autor:  ventYl [ 29.6.08, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

ASKOF ich ma tiez, cena okolo 3 - 5 tisic SK podla modelu. Ale vacsinou maju len vicka.

Autor:  Petr105 [ 15.7.08, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Zaměnit je můžeš dle libosti klidně s karburátorem se žigula. Když sedí příruba, zbytek je detail :)

takže by asi bylo lepší, když už, tak SEDR co?

Autor:  ondra120 [ 15.7.08, 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
Šemik píše:
Zaměnit je můžeš dle libosti klidně s karburátorem se žigula. Když sedí příruba, zbytek je detail :)

takže by asi bylo lepší, když už, tak SEDR co?


Zajdi si na vrakec, prohlídni si pár karbeců, ten který nebude mít prohlou přírubu a víko tak kup, rozeber, zrepasuj a za 3 kila máš více méně nový karbec...Jo SEDR je je novější,dle mých zkušeností líp startuje, ale EDSR díky plnému obohacení přidá cca 5% výkonu...

Autor:  Peter50kw [ 15.7.08, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Na S120 je potrebne kupit karbec SEDR na S130. Mal som to tak a autu sa to pacilo. Jazdilo podobne ako s povodnym EDSR, ale malo nizsiu spotrebu a lepsi volnobeh. Co viac si priat?

Autor:  JeeRKa-JRK [ 16.7.08, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Na S120 je potrebne kupit karbec SEDR na S130. Mal som to tak a autu sa to pacilo. Jazdilo podobne ako s povodnym EDSR, ale malo nizsiu spotrebu a lepsi volnobeh. Co viac si priat?


SEDR na 120 se od SEDRu na 130 liší čím??? tryskama ? že bych si ho předělal? máte s tím skušenosti? nebo je to blbost?

Autor:  ventYl [ 16.7.08, 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

JeeRKa-JRK píše:
Peter50kw píše:
Na S120 je potrebne kupit karbec SEDR na S130. Mal som to tak a autu sa to pacilo. Jazdilo podobne ako s povodnym EDSR, ale malo nizsiu spotrebu a lepsi volnobeh. Co viac si priat?


SEDR na 120 se od SEDRu na 130 liší čím??? tryskama ? že bych si ho předělal? máte s tím skušenosti? nebo je to blbost?


SEDR130 ma podobne, ako vsetky ESDR ekonostat a navyse vsetky SEDRy maju inac spraveny sytic a obvod volnobehu, cize je volnobeh stabilnejsi... ekonostat je vo vicku, ale su zaslepene aj niektore vedenia v telese, takze je potrebne prehodit komplet cely karburator.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/