Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Nádrž BMM vs. Nádrž karbecovýho fágla 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Nádrž BMM vs. Nádrž karbecovýho fágla
čus, kluci, jakej je rozdíl mezi nádrží z favorita a nádrží z jednobodky ??....samozřejmě že u feldy je čerpadlo s plovákem, a dál ????....kdybych předělával feldu na karbec (což už sem jednou řešil, upustil od toho, ale teď mě to zas vrtá hlavou :roll: ) tak jestli jde použít ta BMM nádrž, protože bych měl benzínovou pumpu normálně v bloku....fotřik mi totiž ukázal přebroušenej a jak novej blok na fágla :wink: , sehnat prachy, nechat udělat vložky...hlavu začnu dělat asi tenhle tejden.....pak se uvidí.... :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.6.08, 07:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Tak přiznám se že BMM nádrž jsem ještě v pazourech neměl, ale co vím tak je tam rozdíl v tom že u BMM má větší vstupní otvor kvůli čerpadlu takže kdyby jsi tam chtěl hodit plovák tak by to nešlo protože by ti propadnul do nádrže. Možná to zkusit nějak ošéfovat a vyrobit nějakou redukci aby tam držel ale nenapadá mě jak. A nebo ta další možnost že tam necháš čerpadlo z BMM.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


19.6.08, 08:16
Profil

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
Pokud bych řešil nádrž tak bych nejspíš nechal tu s čerpadlem. Žádný redukce nedoporučuju když už tak vyměnit za klasickou nádrž pouze s plovákem. Jde o to jakej typ karbu bys plánoval pokud klasiku tak by to čerpadlo zas tolik nevadilo, pokud třeba solexy tak už bych možná problém viděl ve velkým tlaku paliva a přeplavování karbíků ... řešil jsem to u kamaráda sehnal si MPI motor z felicie a chtěl napasovat do fáčka na klasickej karb skončilo to el.pumpou z megana a přeplavováním karbu ... vzdycky spolehlivě čerpadlo přetlačilo jehlovej ventil a to i s obtokem ... nakonec to vyřešilo rapidní snížení otáček čerpadla.

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


19.6.08, 09:35
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
náídrže jsou MPi,BMM a 1.9D kam dáš čerpadlo in tank ty jsou stejné, pak jsou na karbec a tam dáš jen inline venkovní miloš


19.6.08, 09:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Karbec má 47l BMM 42l. Ale to tady asi nehraje roli. :|

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.6.08, 12:32
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
gokralik píše:
Karbec má 47l BMM 42l. Ale to tady asi nehraje roli. :|


To je dáno tím čerpadlem :wink: Myslím :D

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


19.6.08, 13:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
když sem chtěl na fildu nastrojit karbec z favorita s čerpadlem z BMM tak sme to tady řešili a řikali ste, že se to bude přeplavovat....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.6.08, 17:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
Řešil bych to asi takhle: drát od čerpadla bych odpojil a předělal hadičku co jde od víka nádrže do čerpadla přímo na dno nádrže, tím pádem ti bude palivoměr ukazovat tak jak má a čerpadlo bude vyřazeno z provozu takže to bude fungovat jako normální karbec, podle mě nejjednoduší řešení a kdyby náhodou tak to dáš vždy rychle zase do původního stavu :wink:


27.6.08, 19:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Milan Koukal píše:
Řešil bych to asi takhle: drát od čerpadla bych odpojil a předělal hadičku co jde od víka nádrže do čerpadla přímo na dno nádrže, tím pádem ti bude palivoměr ukazovat tak jak má a čerpadlo bude vyřazeno z provozu takže to bude fungovat jako normální karbec, podle mě nejjednoduší řešení a kdyby náhodou tak to dáš vždy rychle zase do původního stavu :wink:


ale má motor kde namá náliatok na palivové čerpadlo....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.6.08, 11:01
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych to řešil jako Milan Koukal a dal hadičku z čerpadla přímo do nádrže, nebo bych zkusil čerpadlo zapojit třeba jen na 5V místo 12V. Potom by to asi už karbec tak moc nepřeplavovalo ne?


29.6.08, 19:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz