Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava 1.3 Mpi na Favo https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11727 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dyno [ 30.6.08, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava 1.3 Mpi na Favo |
Zdravím,naskytla se mi výhodná nabídka na skoro novou hlavu z Fel 1.3 MPi, někde jsem četl že sedí na Favo a že má větší kanály, tak bych se potřeboval ujistit jak to tedy je: 1)Sedí bez úprav na Favo blok?? 2)Kompresní poměr bude stejný?? 3)Sedí sací a výfukové potrubí z Fa? I průměry kanálů? 4)Je velký rozdíl v těch hlavách? Má cenu se do toho pouštět? Díky za příspěvky! |
Autor: | slovacek.milos [ 30.6.08, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 1.3 Mpi na Favo |
Dyno píše: Zdravím,naskytla se mi výhodná nabídka na skoro novou hlavu z Fel 1.3 MPi, někde jsem četl že sedí na Favo a že má větší kanály, tak bych se potřeboval ujistit jak to tedy je: 1)Sedí bez úprav na Favo blok?? 2)Kompresní poměr bude stejný?? 3)Sedí sací a výfukové potrubí z Fa? I průměry kanálů? 4)Je velký rozdíl v těch hlavách? Má cenu se do toho pouštět? Díky za příspěvky! nikdy jsem to nezkoušel, ale ty hlavy jsou stejné, já mám jen jednu zkušenost že si dal borec hlavu z MPi na BMM a že mu dobře táhlo, miloš |
Autor: | Tuner#2 [ 30.6.08, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 1.3 Mpi na Favo |
Dyno píše: Zdravím,naskytla se mi výhodná nabídka na skoro novou hlavu z Fel 1.3 MPi, někde jsem četl že sedí na Favo a že má větší kanály, tak bych se potřeboval ujistit jak to tedy je: 1)Sedí bez úprav na Favo blok?? 2)Kompresní poměr bude stejný?? 3)Sedí sací a výfukové potrubí z Fa? I průměry kanálů? 4)Je velký rozdíl v těch hlavách? Má cenu se do toho pouštět? Díky za příspěvky! 1) sedí 2) to záleží co máš za motor, zda 135, 136? ale MPI mělo v sérii nejvyšší KP ze všech origo 136tek 3) sedí, ale kanály budou o něco málo větší. 4) pokud neuděláš i zbytek, jako slícovat sací, výfuk, nebude v pořádku spodek s dobrýma kroužkama, tak to smysl nemá. Větší KP dosáhneš i rozumným snížením hlavy |
Autor: | Kachnis [ 30.6.08, 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 1.3 Mpi na Favo |
MPi ma vetsi kompresi, protoze ma vetsi kompresni vysku pistu, takze hlavou to neni...muzes ji ale nechat o 0,2mm liznout a budes na kompresi 10:1,jinak ma lepsi proudeni smesi...pokud ji slicuses se sacim, bude to guut |
Autor: | Dyno [ 30.6.08, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten vyšší KP by měl bý tím,že MPi má vyšší písty. Ale hlavně mi jde o ty kanály,jsou teda větší,popřípadě okolik? ? Průměr ventilů je stejný?? Jako větší kanály se dají udělat i na favo hlavě,ale je to zase víc práce a takové možnosti nemám atd. Takže sedí uchycení sací, výfukové svody z Fava,ale musí se zvětšit kanály ve svodech?? Popřípadě svody z Fel.je to tak |
Autor: | Kachnis [ 30.6.08, 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: Ten vyšší KP by měl bý tím,že MPi má vyšší písty. vzdyt to pisu.... pokud neslicujes , fungovat to bude taky,ale nebude to mit takovej prinos.. |
Autor: | Tuner#2 [ 30.6.08, 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: Ale hlavně mi jde o ty kanály,jsou teda větší,popřípadě okolik? ? Průměr ventilů je stejný?? : |
Autor: | Kachnis [ 30.6.08, 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nema taky zuzeny ventily v prostoru kanalu??? |
Autor: | Dyno [ 30.6.08, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: Dyno píše: Ten vyšší KP by měl bý tím,že MPi má vyšší písty. vzdyt to pisu.... pokud neslicujes , fungovat to bude taky,ale nebude to mit takovej prinos.. Jj promin,já jsem zrovna psal´a nevšiml jsem si. No slícovat to chci,to je jasné, když už bych to dělal,at je přínos co nejvyšší jak říkáš . Nenechám tam přeci schod A výfukové dám možná z felky,at je to Ok. |
Autor: | Tuner#2 [ 30.6.08, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: a nema taky zuzeny ventily v prostoru kanalu??? |
Autor: | Ondras83 [ 15.8.08, 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
MPI hlava (od 1998) má 7mm dřív ventilu, zatímco favo a BMM hlava má 8mm dřík ventilu, takže se to nedá prohodit, jinak mpi hlavy by měli bejt stejný 40 a 50 kw, lepší spalováky, větší a rovnější kanály a ty ventili...možná budou i trochu podbroušený oproti BMM a favo |
Autor: | bitmap [ 16.8.08, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
40kW MPI = favo hlava se 7mm drikem ventilu a jednou kuzelovou pruzinou. Spalovaky jsou stejny u vsech osmikanalu. 50kW MPI ma vetsi prumer a lepsi tvar kanalu a celkove je lepsi na upravy, protoze ma kolem kanalu vic masa. Pokud to s temi upravami myslis aspon trochu vazne, tak tuhle hod do kopriv a sezen si z 50kW MPI, nebo aspon z Fabky - u ty uz je jedno, jestli 44, nebo 50kW. |
Autor: | Dyno [ 18.8.08, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
bitmap píše: 40kW MPI = favo hlava se 7mm drikem ventilu a jednou kuzelovou pruzinou. Spalovaky jsou stejny u vsech osmikanalu. 50kW MPI ma vetsi prumer a lepsi tvar kanalu a celkove je lepsi na upravy, protoze ma kolem kanalu vic masa. Pokud to s temi upravami myslis aspon trochu vazne, tak tuhle hod do kopriv a sezen si z 50kW MPI, nebo aspon z Fabky - u ty uz je jedno, jestli 44, nebo 50kW. Ok, bude 50kW MPi. Nikdy bych si nemyslel že to řeknu,ale dík bitmape! JE vidět že umíš i poradit a ne jenom rýpat |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |