Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

maly odhad velkeho vykonu...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11731
Stránka 1 z 2

Autor:  Kachnis [ 30.6.08, 16:44 ]
Předmět příspěvku:  maly odhad velkeho vykonu...

mejme motor 105L, dejme mu kompresi 9,5:1, vacku z feldy a c vahadla... + hratky s bruskou...slicovani potrubi, rozsireni a lehka uprava spalovaku.. kolik pak to prida kobylek????? neptete se proc motor 105..

Autor:  Jarda S. [ 30.6.08, 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

další co vidí potenciál 105 motoru 8)

Autor:  Kachnis [ 30.6.08, 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

prave ze nevidim...proto vymejslim kraviny..

Autor:  Jiri [ 30.6.08, 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

a co takhle vzit motor treba skoda 100 a dat na to nejakou hlavu z litrovyho 16V.... :lol:

Autor:  Martin 007 [ 30.6.08, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
a co takhle vzit motor treba skoda 100 a dat na to nejakou hlavu z litrovyho 16V.... :lol:


Ajej tady se to začíná zvrhávat :D :D :D

Autor:  septim [ 1.7.08, 07:54 ]
Předmět příspěvku: 

Po daných úpravách sa dostanes priblizne na hodnoty 120L, s tym, ze to bude nachylne detonovat na 91okt benal casto a na 95 v poho, len pozor na predstih. Zlepsi sa ti hlavne spodok, v otackach zazrak necakaj. Vacku nemen, na karb nie je dobra zo vstreku. Pozor, aby spodok vydrzal tie tlaky, casto sa stava, ze potom odidu kruzky, loziska a potom GO

Autor:  Viky [ 1.7.08, 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

Rikat zrovna Kachnisovi ze na karbec neni dobra vackovka ze strikacky neni uplne dobrej napad.... pokud vim ma ji ve 120LS uz dost dlouho a nezda se mi ze by ten motor chodil nejak spatne. Rozhodne lip nez seriovka. Ostatne BMM je takovej lepsi karburator.

Nekdo rika ze ten rozdil vackovek je 5kanal vs 8kanal.

No ale ve finale.. vono to pojede at si tam da co chce, ne? :-)

Mival jsem takovej mix 1000MB, 110LS (vackovka, vana) a 120 (karbec, svody ....) a tech 150 tachometrovejch to dalo s prehledem (4Q/4.22), takze predpokladam ze Kachnisova 105LS by mohla bejt i o kousek lepsi nez seriova 120ka.

Autor:  fatal [ 1.7.08, 08:52 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
No ale ve finale.. vono to pojede at si tam da co chce, ne? :-)


Tak. Kdo maže ten jede. :)

Jinak k té stopětce, nebyla by lepší spíše stodesítka? Objem se moc neliší, ale má prohozený zdvih s vrtáním (pokud se nepletu).

Autor:  Martin 007 [ 1.7.08, 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Viky píše:
No ale ve finale.. vono to pojede at si tam da co chce, ne? :-)


Tak. Kdo maže ten jede. :)

Jinak k té stopětce, nebyla by lepší spíše stodesítka? Objem se moc neliší, ale má prohozený zdvih s vrtáním (pokud se nepletu).


Jenže kachnis staví co může z toho co má a ne to co by zrovna chtěl... 8) 8) 8)

Autor:  fatal [ 1.7.08, 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Jenže kachnis staví co může z toho co má a ne to co by zrovna chtěl... 8) 8) 8)


Třeba má i stodesítku, já nevím. :) On má ledacos. :wink:

Autor:  septim [ 1.7.08, 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

nemažete, klepe to
Tak hlavne nech maže, nech tam už ma čokoľvek.

Autor:  patrik-hp [ 2.7.08, 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: maly odhad velkeho vykonu...

Kachnis píše:
mejme motor 105L, dejme mu kompresi 9,5:1, vacku z feldy a c vahadla... + hratky s bruskou...slicovani potrubi, rozsireni a lehka uprava spalovaku.. kolik pak to prida kobylek????? neptete se proc motor 105..


Pojede to dobře,ale spodek to mít moc nebude,105 tka ho prostě nemá..Spíš to půjde nahoru s výkonem,krásně se to vytáčí,ale bez toho to jinak ani nejede...A to vše na 260sátce klidně do 6300ot...Na sériový Feldě to...bude nejspíš horší... :wink:

Autor:  Kachnis [ 3.7.08, 09:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: maly odhad velkeho vykonu...

tak odskocil sem od malovani a skrabani zdi :) abych vam sdelil toto : :-) motor 110 by mi bodl, to joo ho....,ale mam z 10M motor, kterej je celkem neopotrebovanej,tak si ho chci nechat jako rezervu a jako motor na STK a protoze sem 105kou jezdil ,vim jaky ma neduhy a proto do nej chci dat tu vacku a snizit hlavu... hlava snad bude v patek hotova -1,7mm a vacka se vali v policce :) . k motoru 110, vim, ze ma 68/72, kdybych mel klikovku ze 110ky, pisty 72 popr. 73,5 a vacka BMM a jupiiiiiiii..

jinak k ty vacce BMM ,nevim co tu povidate o tom, ze se nehodi na karbec :-) je to nahrada za vacku Fa 50kW ktera byla jeden cas nahradou za vacku R :-) proste pokrok nezastavite...

Autor:  Gemini [ 3.7.08, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

moze to mat tak 52 koni :lol:

Autor:  Kachnis [ 7.7.08, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

tak dik :) a co treba 53 ??? nebo vychazis z nejakyho vypoctu???

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/