Autor |
Zpráva |
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
chod motoru
Mám taký malý problém. Motor š 120 po generálke, pri voľnobehu OK, pri vyšších otáčkach OK, pri náhlom prechode z vysokých otáčok dole motor akoby miestami zaklepal, alebo zaprdel, alebo zastrieľal, viem, že to zneje divne, ale neviem ten zvuk správne popísať. Najviac sa to podobá zvuku dvojtaktu. Čo je s tým? Nesprávne nastavené ventily, alebo rozdeľovač, alebo karburátor? Už som vyskúšal všetko a robí to stále. Bojím sa , aby sa niečo nedobabralo.. Karburátor po generálke - vyčistený, nové trysky, rozdeľovač po generálke - nová oska, nové kontakty, nový kondenzátor, hm, netuším prečo to robí.
|
30.6.08, 22:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Při přechodu z vyšších otáček k volnoběhu má motor tendenci střílet do výfuku, zkontroluj, zda máš těsný spoj mezi přírubou výfuku a výfukovým potrubím. Může to dělat i špatné nastavení karburátoru. Ale nevím, zda ten tvůj zvuk není něco jiného.
|
1.7.08, 09:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
máš velký předstih miloš
|
1.7.08, 13:49 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Noo, mohlo by to byť to, čo písal fatal, pretože napriek tomu, že je objímka výfuku /škoda1000MB/ je dotiahnutá nafest výfuk je trošku v tom spoji voľný. Predstih som už skúšal od cca 4° až po cca 7° ale to "strieľanie z výfuku" sa vyskytuje stále. Môže byť problém v nastavení ventilov, alebo pružinách? Hlava motoru je 1000MB. Stodvaciatková, ktorú som tam dal, bola prasknutá, tak som dal, čo som mal a vôle som nastavil na sacích ventiloch 15, na výfukových 20. Vačka 1000MB.
|
1.7.08, 21:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
bohatá směs
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.7.08, 21:22 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
A to mám akože jazdiť na vzduch? Z výfuku už teraz nejde žiaden dym, iba vzduch(: Nie, karburátor som už všemožne šteloval a stále je to rovnaké, teda okrem spotreby.
|
1.7.08, 21:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
z vejfuku dou jak teplý spaliny ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.7.08, 21:44 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Primerane teplé, nie však horúce.
|
2.7.08, 15:31 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
No tak, poradí mi niekto? už si tu pripadám ako u buzíkov, bavíme sa teraz o teplote výfukových plynov? Chcel som zistiť, čo vyvoláva tie zvuky..
|
2.7.08, 22:22 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
A odkud to vychází tušíš? Jestli od výfuku nebo zevnitř motoru? Zkoušels pořádně zatěsnit ten spoj výkuku a výfukových svodů?
|
2.7.08, 22:27 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
No, to som práve neskúšal, lebo je to dotiahnuté nafest a aj tak sa výfuk trošku pohybuje. Počul som, že sa tam má dávať vazelína, ktorá sa vypáli a utesní spoj. Je to pravda? Lebo ja som medzi výfuk a prírubu nedával nič a stiahol som to takto objímkou. Upozorňujem, že potrubie je 1000MB a výfuk je originál s logom škoda(:
|
3.7.08, 20:06 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
niekde moze prisavat vzduch a potom vnikaju vo vyfuku prdy.....take male prdy
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
3.7.08, 21:33 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
U teho výfuku ti poradím jak vyzkoušet těsnost. Na volnoběh jestli ti teda drží pěkně zacpi konec výfuku pokud ti to zdechne, je výfuk OK pokud pojede vesele dál tak zjisti kde je díra.Jinak to prdění mi taky dělal výfuk a možná i rozdělovač vůle +-8°. Předstih změř stroboskopem jestli víš, jak se to dělá. Jo a jede ti to na všchny válce?Svíčky a káble OK?Jo a proč tam vůbec nemáš originál výfuk 120?
|
4.7.08, 06:13 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Tak dnes som asi prišiel na to v čom je problém. Okrem tej objímky výfuku je blbý palec rozdeľovača. Ten jazýček, ktorý zapadá do výrezu na oske je z oboch strán vylagrovaný asi na milimeter, čo robí celkovo dosť veľkú vôľu. A s tou objímkou výfuku neviem, čo mám robiť. Tá trúbkovitá príruba sa akosi stále pohybuje. Tie polmesiačiky, ktoré to sťahujú sú rovnaké, keď ich otočím, asi to veľmi nepomôže. Mám medzi to niečo dať?
|
5.7.08, 21:34 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
To Pajas: Ja tam práveže mám originál výfuk. Je to škoda 1000MB, motor je š 120, originál je akurát blok motoru, hlava, výfukové potrubie, vačka a olejová vaňa. Hlava 120 musela ísť preč, lebo bola prasknutá.
|
5.7.08, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|