Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Karburátor, Š120 GLS, startuje tak na 5x 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Příspěvek Karburátor, Š120 GLS, startuje tak na 5x
Moje škoda 120GLS, když je venku tak kolem 5 stupňu a motor vychladne špatně startuje.Se sytičem a napumpováním a to zlobí taky. Jsem Lama na motory, ale potřebuju poradit. Vyměnil jsem AC pumpu, zkoušel jsem přidávat bohatost směsi, vyčistit trysky a je to stále stejné. Předstih je ok. Sání taky. Jak se třeba šteluje hladina? Nebo co ještě mohu udělat...Díky


2.11.06, 13:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Karburátor, Š120 GLS, startuje tak na 5x
co rozdelovac, nemas na nem vule?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.11.06, 13:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Co spatne serizeny ventily? :roll:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.11.06, 14:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co předstih ? nechcípá to když už to chytne ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.11.06, 15:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ja mám dosť ochudobnenú zmes a chytá mi to zatiaľ na 1x. Teoreticky by sa to moje auto rozbehlo aj bez sýtiča, ale to by som musel 3x štartovať.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.11.06, 17:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Karburátor, Š120 GLS, startuje tak na 5x
mahin píše:
Moje škoda 120GLS, když je venku tak kolem 5 stupňu a motor vychladne špatně startuje.Se sytičem a napumpováním a to zlobí taky. Jsem Lama na motory, ale potřebuju poradit. Vyměnil jsem AC pumpu, zkoušel jsem přidávat bohatost směsi, vyčistit trysky a je to stále stejné. Předstih je ok. Sání taky. Jak se třeba šteluje hladina? Nebo co ještě mohu udělat...Díky


Ako dlho máš tú šáde? Ako sa to chová? Chytí na sýtič, vyletí so otáčok a hneď zdochne? a takto 5 x a potom to horko ťažko ide? Ak je to takto, tak by som tipol na tú hladinu. Ja to nastavujem takto - odporúčam 22 mm od víka:


Ono by to malo byť minimálne na sýtič bez problémov, pretože sýtič je vlastne karburátor v karburátore...a zle nastavený rozdeľovač ...neverím...tak možno staré sviečky by toto mohlo spôsobiť...ja som mal Š110, kt išla na dva valce a chytala bez problémov...môže ti aj viaznuť prívodný ventil vo víku karburátora...skontroluj ho, keď budeš nastavovať hladinu...a čo prehnuté víko karbecu...

To Elegant: môžeš mať karbec nastavený "nachudobno" pomocou skrutky bohatosti, ale ak máš dobrú hladinu v karbeci, bude to chytať OK. Čo znamená ale "nachudobno" v tvojom ponímaní?[/img][img]

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 2.11.06, 18:30, celkově upraveno 2



2.11.06, 18:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Obrázek

zasrané vkladanie obrázkov (sorry už ma to vytočilo)...ani za toho Svätého...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.11.06, 18:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Sry, ale do tohoto sa moc nevyznám :oops: Zmes mi nastavoval môj ujo, čo sa do toho vyzná. Vravel, že je dosť na chudobno. Spotrebu mám 7.5 l/ 100 km. A so štartovaním nemám problém.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.11.06, 20:28
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Abych odpověděl na vše: Rozdělovač je novej, palec i kladivka taky, svíčky taky.Předstih mám cca 4 stupně. Dneska jsem rozdělal celej karburátor. Vyfoukal jsem ho kompresorem a hladinu jsem zkusmo trochu zvýšil a je to snad ještě horší.. V karburátoru jsem v plovákové komoře našel 2 trysky..Je to jedno, která je kde, nebo není? Řekl bych , že ta 1 má větší dirku a jak jsem to vyšrouboval, tak jsem zapomněl, kde která byla :-) .. Ale je to stále stejné..
Start : 1) Vytahnu sytič
2)Našlapu 3x plyn
3)Nastartuju, motor okamžitě naskočí a hned chcípne.
4)Nastartuju podruhé, motoč okamžitě naskočí, už se točí déle, ale zase hned chcípne.
a tak se to opakuje, až to do doby, kdy nechcípne...
Šroub směsy jsem nechal asi na 6 otáček vyšroubovanej a volnoběh jsem doladil šroubem vzduchu...
Ale nad šroubem vzduchu jsem našel ještě jeden..Co se s tím šteluje? Nemá žádnou gumičku a asi má bejt zašroudovanej, ale jen se ptám, proč tam je..
Mám karbec EDSR

Prosím, odpovězte na všchno, pokud možno....Díky


2.11.06, 20:35
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
4 stupně předstih se mi zdá nějak málo

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.11.06, 20:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
mahin píše:
Abych odpověděl na vše: Rozdělovač je novej, palec i kladivka taky, svíčky taky.Předstih mám cca 4 stupně. Dneska jsem rozdělal celej karburátor. Vyfoukal jsem ho kompresorem a hladinu jsem zkusmo trochu zvýšil a je to snad ještě horší.. V karburátoru jsem v plovákové komoře našel 2 trysky..Je to jedno, která je kde, nebo není? Řekl bych , že ta 1 má větší dirku a jak jsem to vyšrouboval, tak jsem zapomněl, kde která byla :-) .. Ale je to stále stejné..
Start : 1) Vytahnu sytič
2)Našlapu 3x plyn
3)Nastartuju, motor okamžitě naskočí a hned chcípne.
4)Nastartuju podruhé, motoč okamžitě naskočí, už se točí déle, ale zase hned chcípne.
a tak se to opakuje, až to do doby, kdy nechcípne...
Šroub směsy jsem nechal asi na 6 otáček vyšroubovanej a volnoběh jsem doladil šroubem vzduchu...
Ale nad šroubem vzduchu jsem našel ještě jeden..Co se s tím šteluje? Nemá žádnou gumičku a asi má bejt zašroudovanej, ale jen se ptám, proč tam je..
Mám karbec EDSR

Prosím, odpovězte na všchno, pokud možno....Díky


Tak popořádku:

1) Předstih si nastav tak na 7°, ale až po seřízení karbu.

2) Podle toho, co popisuješ, by to mohlo být naopak vysokou hladinou paliva (přeplavuje). Nastav plovák tak, jak má být - máš-li originál EDSR 2900, 2926, nebo 2940 a plovák takový jako polystyrenový (není dutý a je bílý, či růžový)), pak mezi víko s těsněním a plovák vlož tyčku průměru 10mm a přihni mosazný jazýček plováku tak, aby se jemně dotýkal kuličky ventilu, ale aby ji nezatlačoval dovnitř (nejlépe se to dělá, když je víko "hlavou dolů". Jako míru použij třeba vrták průměru 10mm (je to na něm vyražené), nebo jestli máš něco přesnějšího. Máš-li plovák z dutého plastu (hnědý), nastavuje se mezera 12mm. Taky nastav druhý jazýček plováku, aby se plovák při vypaření benzínu nešoural po dně plovákové komory.

3) Předpokladem správné fce karbu je rovné víko.

4) Pozice trysek v plovákové komoře je důležitá! Tryska 1. stupně je 110, nebo 112 a tryska 2. stupně je 130 (na tryskách je vyraženo číslo). 1. stupeň je napravo po směru jízdy (tam, co se připojuje lanko plynu).

5) Pokud jsi vyndaval i injektor, je možné, že Ti zpod něj vypadla malá skleněná kulička. Zkontroluj, jestli tam je.

6) Preventivně vyměň gumičky na šroubech vzduchu a benzinu. Jiné štelovací šrouby tam nejsou, to ostatní jsou jen záslepky, které dotáhni nadoraz (pod nimi jsoutrysky, taky je můžeš profouknout).

7) Prověř fci elmag. ventilu a těsnost podtlakové regulace klapky 2. stupně.

8) Po vyčištění a složení karbu nastav zákl. polohu seřizovacích šroubů: Vzduchový (ten větší) otoč 2x dokola (2x 360°) a benzinový šroubek 2,5x .

Tak a máš tady pohromadě všech 5 P a ještě nějaká P navíc :wink:
A někdo by sem mohl naskenovat podrobný návod s obrázky, aby to bylo jasné :)

(A nešlo by zařídit, aby se daly obrázky vkládat přímo sem a né tak složitě?) :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.11.06, 22:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Jedna z moznosti je vybehany motor. Kolko ma nabehane km?


3.11.06, 08:04
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
1000eré díky Bukajovi......To je návod, kterej jsem potřeboval!!! Paráda. Koukal jsem na to a injektor faká v pohodě, ale není tam pod ním kulička. Tu si koupím. Elmag. ventil je ok, ale nevím, jak se dá zkontorolovat těsnost podtlakové regulace klapky 2. stupně...To nevím, co je a ani, kde to mám najít. Jinak s tou hladinou: Plovák mám dutej. Takže mám kulatinu 12mm a tu vložím mezi víko a plovák a otočit víko "hore kopcom"? a má se to jemně dotýkat kuličky ventilu? To je sice hladina, ale taky je potřeba udělat otevření, ne? Zkrátka, jak moc se má spadnout dolů ten plovák při plném otevření..Já jsem to udělal, aby to bylo dost, ale aby nespadl až na dno plovákové komory...Je fakt, že už to jede lépe, necuká to, ale starty stále stojej za vyliž prdel..Je zajímavé, že to hned chytne a hned to chcípne. A proměřoval jsem odpory v kabelech od indučky a ke svíčkám a vše je ok..

Ještě jedna věc: Nemohl by to dělat třeba ten elmag. ventil? On funguje, ale nevím, co dělá, když je třeba zima, jestli náhodou nezavře...To bude asi nejlepší změřit voltmetrem, jestli tam jde šťáva po celou dobu, že?

Děkuji mnohokrát...


3.11.06, 10:29
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Ještě jedna věc : má to najeto 99 tis a olej to skoro nežere, motor musí bejt ALL RIGHT...

takhle vypadá : Obrázek[/url]


3.11.06, 10:30
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Tak jsem nastavil hladinu tak nějak, a trysky jsem měl opačně. Vyměnil jsem těsnění a zkusil studenej start..Motor jde hned do otáček a když furt slapu na plyn, tak nechcípne...Ale když nechám jen sytič a jen klapat motor, tak to chcípá furt, ale po delší době (cca 10 sec)...Je to lepší, to je fakt, ale zajímá mě, jestli vadí, že nemám tu skleněnou kuličku pod injektorem...Díky


3.11.06, 16:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz