Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
BMM hlava https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11745 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | septim [ 1.7.08, 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | BMM hlava |
Ako ste sa uz niektory docitaly, mam problem s motorom. Isiel mi olej do vody. Motor som dal rozobrat, bolo vadne tesnenie pod hlavou a kriva hlava. Motor som neuvaril ani nezadrel. Po rozobrani bolo zistene, ze hlava ma "vyzrane" diery - kanaly asi po agresivnej chladiacej. Musela sa preto maximalne zarovnat - snizit a ostali aj tak stopy po poskodeni. Znacka max znizenia je skoro zarovno s dosadacou plochou, teda znizenie bolo asi o 1,5-1,8mm. Budu nove ceske kruzky a zabrusene ventily + gufera. Vsetko vycistene a odkarbonovane. Motor je 136-ka. Moja otazka: Nebude problem s tak vysokou kompresiou? Jazdim na plyn, ale co tlaky, tesnenie? Tym padom musim zrusit aj planovany chip tuning, lebo tam zvysia predstih a teda zvysuje sa riziko detonacneho spalovania - klepania. Co vy na to? |
Autor: | Kaliban123 [ 1.7.08, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
136 motor a hlava snížená o 1,5-1,8mm? No kurňa |
Autor: | deekay [ 1.7.08, 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja by som ju asi radsej vymenil ako spekulovat ci s tolkymi vadami s tym nebudu problemy ved BMM felda hlava je to iste ako favo nie? tak to zozenes za babku |
Autor: | septim [ 1.7.08, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
No lenze uz som tam dal menit gufera, znizovat, zabrusovat ventily, mam v nej peknych par peniazkov a ma ju len tak vyhodit? Okrem toho ak kupim z vrakaca, nevidis ci je kriva a zase vsetka ta robota a moze sa stat ze ju nakoniec znizia zas o tolko. Nova hola hlava stoji 5500sk+ventily a vs k tomu |
Autor: | deekay [ 1.7.08, 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: No lenze uz som tam dal menit gufera, znizovat, zabrusovat ventily, mam v nej peknych par peniazkov a ma ju len tak vyhodit? Okrem toho ak kupim z vrakaca, nevidis ci je kriva a zase vsetka ta robota a moze sa stat ze ju nakoniec znizia zas o tolko. Nova hola hlava stoji 5500sk+ventily a vs k tomu no, to je pravda ze nevies v jakom stave je hlava ale ci je znizena zistit vies, ci je kriva sa da myslim tiez zistit sparomerkami a vodovahou, tie gufera zas tolko nestoja a ventily prehodis ja som kupil za 1500 Mpickovu aj s ventilmi, pouzitu a nic jej nebolo |
Autor: | Viky [ 1.7.08, 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je beznadejny. Leda by si dal pisty ze 135ky, aby ta snizena hlava neletela na obeznou drahu tim tlakem. |
Autor: | septim [ 1.7.08, 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zas povolne znizenie vyrobcom je 2mm a znacka je este viditelna, teda nemylim, ze by hlava letela na obeznu drahu, aj spodok je v dobrom stave. skor sa bojim o tesnenie. Klepat by nemalo, kedze pojdem na plyn. Ale napriklad ake sviecky na takyto tlak? Mam tam BRISK DR 15YS.Motor bude bezat snad zajtra alebo stvrtok, tak dam vediet. Keby som vedel nahodit foto, ukazem ako vyzera hlava. Skusim da link. Podarilo sa mi uploadnut foto, tu mozete pozriet ako to vypada: http://fotoalbumy.azet.sk/septimm/bmm |
Autor: | deekay [ 1.7.08, 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: Zas povolne znizenie vyrobcom je 2mm a znacka je este viditelna, teda nemylim, ze by hlava letela na obeznu drahu, aj spodok je v dobrom stave. skor sa bojim o tesnenie. Klepat by nemalo, kedze pojdem na plyn. Ale napriklad ake sviecky na takyto tlak? Mam tam BRISK DR 15YS.Motor bude bezat snad zajtra alebo stvrtok, tak dam vediet. Keby som vedel nahodit foto, ukazem ako vyzera hlava. Skusim da link. este by si si mohol nechat vyrobit tesnenie na mieru, pevnejsie ako seriove, mozno ze aj hrubku ti vedia spravit vacsiu cim by si znizil kompresny pomer, jedno stoji nejak 600sk http://www.kalina.cz/ gemini si tam dava robit tesnenia, jeho sa spytaj |
Autor: | Gemini [ 1.7.08, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
kamo neviem kde si prisiel na to ze povolene znizenie je 2mm, to je kriticke, velmi kriticke znizenie...... Kompresny pomer velky ako vzducholod, rozbijes tym motor, mozno aj starter bude slaby aby ho pretocilo.... |
Autor: | Jarda S. [ 1.7.08, 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Gemini píše: kamo neviem kde si prisiel na to ze povolene znizenie je 2mm, to je kriticke, velmi kriticke znizenie...... Kompresny pomer velky ako vzducholod, rozbijes tym motor, mozno aj starter bude slaby aby ho pretocilo.... na to snížení přišel jednodužše na hlavě je značka |
Autor: | septim [ 2.7.08, 06:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto som nasiel v knizke sportovni upravy felicie Bořivoj Plšek: "Dejte si pozor na prilis velke ubirani materialu pri snizovani hlavy. Znatelny vysledek se dostavi jiz pri odfrezovani 0,5-0,8mm, s upravenym predstihem, nebo ridici jednotkou muzete celkem bez potizi snizovat o 1,5 - 1,9mm. 2mm a vice, to je uz opravdu extrem a muze se vam stat, ze nebudete schopni nastavit(nebo to pujde obtizne) vhodne volnobezne otacky motoru..." |
Autor: | septim [ 3.7.08, 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc |
Autor: | deekay [ 3.7.08, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc ved uvidis.... mne pri zlom nastaveni a vysokej kompresii po 1000km odislo tesnenie... tak uvaz ci nase podla teba neopodstatnene rady neboli opodstatnene |
Autor: | Gemini [ 3.7.08, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc tak to asi neboli tie dva milimetre..... zmeraj tlaky motoru a vies na com si |
Autor: | škodař [ 4.7.08, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Gemini píše: septim píše: Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc tak to asi neboli tie dva milimetre..... zmeraj tlaky motoru a vies na com si |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |