Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 21:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 nepravidelny chod motora 
Autor Zpráva
Příspěvek nepravidelny chod motora
Mam motor 1.3MPI /50KW benzin - plyn

A dost na prd to startuje (na moj vkus dost dlho treba tocit 2-3 sek)
A ked nastartuje tak ide tak nepravidelne, kolisu otacky a zvuk ide z toho ako zo starej MB105.... :lol:

Co to moze byt???
ROZVODY, alebo cely motor v riti....????

Kolko priblizne ide cena noveho (resp nejakeho zachovaleho) motora napriklad z nejakej buracky. neviete?

DIKI, ak je cena prijatelna tak sa mi neoplati robit GO motora...


22.6.06, 10:14
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
možno máš iba v háji sviečka, resp. káble a ide ti to na tri valce....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.6.06, 11:36
Profil
Příspěvek 
Nač to vidět tak tragicky? Postupoval bych jak píše ferrari, a pak bych zkontroloval těsnění sacího potrubí. Dost častá závada. A ještě zkontrolovat funkci jednotlivých vstřikovačů.


22.6.06, 17:20
Příspěvek 
Človíčku čidlo teploty asi trápí tvoje svědomí na 95 procent.Nepodceňujte ty čidla EMPÍCI.Je to kšunt už od vynalezení.A taky ještě.. nešlapeš náhodou při startování na plyn?Jako u Š 120 zastudena?to se totiž dá taky uchcat ta elektronika.A rovnou vyčisti klapku toluenem,nic nečistí líp karbon,nebo si kup ve spreji čistič arburátorů a nastav V:A:Gem adresa 01,q,04q,098 a počkej až ty čísla tam přeběhnou jako fík asi 20 vteřin-vypni,zapni zapal. a po třech vteř.startuj bez plynu.Studený motor musí vyhoupnout asi tak na 1800+/- 200 ot a pomalu klesnout kolem tisíce.Po prudkym sešlápnutí padnou na těch 800-820 tak nějak.No a jestli se ti po tom vyčištění budou držet na 2000 tis. ot. tak to musíš vydržet asi 150 až 300 km,než to bude O.K.Ale můžeš taky mít starou jednotku,pokud máš starší Felinu ten první typ,no a to se jednotka asi na tu klapku nepřizpůsobí.Všechny tyhle závady vznikají tím,že v servisu při ročce neprovádějí čištění a základní nastavení.Potom ta klapka totiž v řídící jednotce zachová tu polohu,která je nesprávná a tak už je to potom o štěstí u těch starších typů....Vyzkoušej :wink:


22.6.06, 18:29
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz