|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Poradte....ak viete
Uvazujem nad kupou sportovej ostrej vacky do FAVORITA 1.3 136 GLX ale potreboval by som taku aby zvysil vykon motora a aby to bolo na kazdodenne pouzitea aby neodisiel motor po niekolkych km....Rozmyslal som nad ostrej vacky 280/280 ale to si nekupim lebo to neni na kazdodenne pouzite a motor by mi po 10 000km aj odisiel....Ak viete nejaku stranku kde by sa dalo objednat tak napiste......dakujem...
|
4.7.08, 14:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No a jaky je palivovy system? A proc ma tema takovy nic nerikajici nazev? Jinak vacka ti vykon neprida
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.7.08, 14:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vačka výkon nepřidá jenom ho posune do jiných otáček
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.7.08, 17:05 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Pokud bude vačka dobře udělaná, tak přidá výkon a nikam ho dramaticky neposune, protože bude mít třeba větší zdvihy a tím bude lépe a plnit a vyplachovat válce. Pokud chceš kvalitní vačku, tak motorExcel. Zkus prohledat starší témata, dost často jsme se tady o tom debatovali.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
4.7.08, 17:08 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Jinak na každodenní variantu bych volil vačku od ME 265/258° se zdvihama 6,5/6,3. Vačka má krásný průběh krouťáku, jede znatelně lépe už od 2500rpm a do 5500 je neustálý zátah, vytočit jde krátkodobě přes 6300 - 400 rpm a volnoběh mám na ní zcela normálních 880rpm.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
4.7.08, 17:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tuner#2 píše: Pokud bude vačka dobře udělaná, tak přidá výkon a nikam ho dramaticky neposune, protože bude mít třeba větší zdvihy a tím bude lépe a plnit a vyplachovat válce. Pokud chceš kvalitní vačku, tak motorExcel. Zkus prohledat starší témata, dost často jsme se tady o tom debatovali.
Jenze pan mi neprijde ze by do toho vrazil vice penez ... proste splasit nejakou vacku a hodit ji tam ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.7.08, 17:34 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Tuner#2 píše: Jinak na každodenní variantu bych volil vačku od ME 265/258° se zdvihama 6,5/6,3. Vačka má krásný průběh krouťáku, jede znatelně lépe už od 2500rpm a do 5500 je neustálý zátah, vytočit jde krátkodobě přes 6300 - 400 rpm a volnoběh mám na ní zcela normálních 880rpm.
A na akej internetovej stranke by sa dalo objednat ta vacka od ME 265/258° so zdvihmi 6,5/6,3...porad
|
5.7.08, 14:18 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
VAN3R: hrozně složitý (UTFG): http://www.motor-excel.cz/
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
5.7.08, 18:11 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
265/265 za menej penazi, ak chces , ozvi sa
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
7.7.08, 21:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|