Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Potřebuju poradit s hlavou u 120ky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11805
Stránka 1 z 2

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Potřebuju poradit s hlavou u 120ky

Chtěl bych se zeptat, proc na tesneni hlavy u škody 120 u 3 a 4 válce nejsou diry na prutok vody. děkuji

Autor:  Matthes [ 4.7.08, 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ukaz radeji fotku ... Ale jestli myslis to co myslim, tak je to normalni, ale radsi ukaz ...

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel foto ted není možné:( snad to opravdu bude normalni

Autor:  Matthes [ 4.7.08, 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak přesně takovýhle těsnění mam.nevíš proč nejsou otvory i mezi tim 3 a 4 válcem,kdyz na hlave jsou?

Autor:  fatal [ 4.7.08, 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nejspíše aby se chladila hlava i u 1. a 2. válce. :wink:

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

supr tak diky,tedka jdeme vymenit tesneni,hlavu jsem si nechal srovnat ,tak uvidime jestli varim z jinyho duvodu

Autor:  fatal [ 4.7.08, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jsi vařil, zkontroluj přesah vložek a dotáhni hlavu správným postupem správným momentem.

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem zjistil,ze v aute neni cidlo na spinani vetrani,ale je pod volantem a spina se rucne,coz jsem vubec nevedel,ze tam je.Je mozne,ze to varilo kvuli tomu?

Autor:  fatal [ 4.7.08, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jsi vařil za jízdy tak ne, jedině pokud jsi vařil při jízdě do hodně prudkého kopce nebo v zácpě apod.

Autor:  ventYl [ 4.7.08, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Bashi píše:
Tak jsem zjistil,ze v aute neni cidlo na spinani vetrani,ale je pod volantem a spina se rucne,coz jsem vubec nevedel,ze tam je.Je mozne,ze to varilo kvuli tomu?


ak si jazdil vela po meste v kolonach, pripadne striedal dlhe useky na plny vykon a potom prudko brzdil a chvilu stal (trebars semafor hned na vstupe do mesta a pod.), tak je mozne, ze ano. dokonca by som povedal, ze je to velmi pravdepodobne.

kazdopadne si este pozri, ci nemas poslednu vlozku obrastenu kotlovym kamenom. malo by pomedzi vlozky byt vidno, ci tam nieco je, alebo nie. ked ano, tak to odtial niecim vyplachni, budes mat lepsi pocit a motoru sa bude lahsie jazdit, hlavne sa mu to potom prejavi na zivotnosti.

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

diky za radu,je pravda,ze to varilo vetsinou pouze pokud jsem jel do kopce

Autor:  Bashi [ 4.7.08, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

snad uz to bude konecne vyreseny:) takova blbost a ja jsem si nechal rovnat hlavu a menil jsem tesneni pod hlavou

Autor:  jirkaR [ 4.7.08, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj ve spolek
měl bych dotaz

zničeho nic jsem uvařil a pak už se to stávalo pravidlem nic méně jsem už věděl že tam protýká voda do motoru
vyměnil jsem těsnění voda neutíká dotáhl ádně momentákem ale když jsem jel hodně naložený na střeše cca 100kg tak jsem znova uvařil ale venku bylo 30st. a ted už zase dobrý ,ale prozměnu jsem měl blbý těsnění pod víkem tekl dost olej tak jsem cca po 150 km znova dotáhl hlavü při té příležitosti a tak se chci zeptat jestli to stačí?,
Navíc ty vložky jsem nekontroloval

Autor:  Šemik [ 6.7.08, 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

Dost bych se obával toho, že to nestačí.

Pokud chceš mít jistotu na delší cesty, hlavu dolů, podívat na přesahy vložek, hlavu srovnat.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/