Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

kliková hřídel z fábie 1,4 MPI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1186
Stránka 1 z 2

Autor:  jarousch [ 22.6.06, 10:08 ]
Předmět příspěvku:  kliková hřídel z fábie 1,4 MPI

Znáte někdo cenu klikové hřídle z fábie 1,4 MPI? 3x uložená. Teda jestli to je na vrakovištích samostatně prodejný zboží.

Autor:  ŠádeMan [ 22.6.06, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

by mne zajimalo na co to chces? jestli to chces do fabie tak to ani nezkousej mnenit..nebot to vydrzi par kilaku a pujde to srat..jestli to chces do FAvorita nebo do jineho auta..tak to taky bych asi neriskoval..nevim asi to tam spis nepujde ikdyz se rika ze je to stejny...

Autor:  patrik-hp [ 22.6.06, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Na vrakáči bez problémů.Klíďo i celej motor.Zlodějů je v čechách příliš.Jestli to chceš do Fáva jak tady říká Šádeman tak to tam jde.Ten zdvih je příznivý,Ano...ale jak se to vezme .. a je tužší tak že i tišší než fávovská,ale je těžká jako prdel a i když jí odlehčují na max.co jde,podle mého je to zoufalost.Stačí se mrknout třeba na rallye Bohemia jak se tam sunou. A to mají kolem 140ks.Akcelerace nic moc.Kitová patnáctka je o něčem úplně jinym.Ale sehnat jí taky.

Autor:  jarousch [ 23.6.06, 05:11 ]
Předmět příspěvku:  Stavba motoru

Tak do Fava to nechci. Nez se s*at s ruznejma prestavbama (nejdriv na 130 a pak 136) a obihat jestli nejaky urednicek milostive prikyvne, tak jsem pojal smelou myslenku. Prevrtam blok 742 pro vlozky z Favorita a osadim kliku z Fabie a bude pravdepodobne nutna i zmena roztece valcu, ale treba to pobere axialni vule mezi pistem a okem ojnice. Vysledkem by mel byt motor z venku 742.12 a uvnitr 1400ccm. Pokud se tedy nekdo ubiral timto smerem a ma nejake poznatky, tak budu rad za pripominky. Zatim jediny problem na ktery jsem narazil, tak je tesneni pod hlavu, ale pry se delaji i na zakazku.

Autor:  Kybergreg [ 23.6.06, 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

A jakou na ten blok dáš hlavu? Stodvacítkovou (asi upravenou)? Každopádně to pořád zůstane pětikanál, ale na druhou stranu v kombinaci s delším zdvihem fábiovský kliky by to mohlo dobře jet v nízkejch otáčkách.

Autor:  jarousch [ 23.6.06, 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavu 105, 120 upravim podle rozsahu uprav na motoru. Slibuju si od toho narust krouticiho momentu a hlavni plus je vzhled toho motoru. Jen nevim jak na tom budou vypadat emise. Nedelam si iluze, ze by to jelo lepe naz fabie, ale nejak mi ta LS uz vykonove nestaci. Kazdopadne je to asi schudna cesta zvetseni objemu z dilu, ktere jsou bezne k mani.

Autor:  patrik-hp [ 24.6.06, 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já nevím jistě,ale ty motoráři a brusiči budou mít práce dost a taky si vydělají.Převrtávat blok jak na kliku tak na vložky.Na pětikanál to pojede dobře.Ale nenech ho na sériovejch rozměrech.Abys pocítil tu změnu.Páč objem zvyšovat můžeš,ale na úkor něčeho zase,tak že budeš míti dosti práce, věřím ale,že i kýžený kladný výsledek.
Ale akcelerace bude horší.S tím počítej.A krouťák se ti zvýší,ale díky objemu a né koncepcí motoru.A ta je přínosnější z hlediska úprav.No ale na OHV je to dobrá volba.Hodně štěstí a trocha peněz....

Autor:  jarousch [ 26.6.06, 05:31 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud pujde ten motor uz hezky od spodu a ne ze ho musim nejdriv vydrazdit ke 4000 ot/min ve spojeni s lehkou prevodovkou 4,22 to zmena byt musi i na zrychlení. Zatím jsem na 18ti vteřinách, 120LS s pouze odlehčeným setrvákem a řemenicí, ale jen když jedu sám, každá další osoba dělá ze škodule lenocha.
I nad OHC jsem premýšlel, ale to by byla určitě průkopnická práce. Jen jsem si říkal, že když už se budu crcat s hlavou, tak to bude chtít i změnu pod ní. No když jsem viděl upravenou kliku na http://www.skoda-upravy.wz.cz, tak jsem si řekl, že to zkusím, protože převrtání bloku už mám domluvené s frézařem, tak mě spíš zajímá co jak vypadá technicky a cenově. Nerad bych ty díly přeplatil, protože z 99% budou od čorkařů na vrakovišti.

Autor:  patrik-hp [ 26.6.06, 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

No akcelerovat to bude.A to vydráždování to asi nebude třeba.Tim drážděním hledáš koně u tý původní strojovny,který tam jaksi nejsou v tak hojném počtu.Ale 120 Ls nejede zle.Pokud je dobře seřízená ta musí jet na orig.skřín 160 v poho né??.A 18 vteřin se setrvákem....to neodhadnu přesně,ale je dobře seřízená??Řadíš v moment,nepřetáčíš zbytečně tu hudinku.To co by tě mělo popohnat,už při velkej otáčkách na sérii není??!Tu krátkou skříň bych tam asi nedával.Budeš si stěžovat,že to málo jede a spotřeba bude neůnosná k tomu jakou by jí to mělo na převodovku delší-ten originál..Není to náhodou ta ze stovky.?to se bude plazit jak rozeřvaná postřelená sviň.Páč jestli chceš spodek tak,to tak bude.A jestli chceš dělat dojen na pasažéry,tak máš pravdu,že jsou závaží.U škodovky bych ho moc nevytvářel.Stejně pokud chceš lítat jako janek,raději sám.Nebude tě nikdo obtěžovat a ty nikoho neporaníš.Ať si takhle jezdí magoři,co je jich na silnicích max.Jinak kopečky to bude tahat dobře s lidmi na palubě.To bude pohodlné.A jestli ti půjde motor jako brus,a to se i na tento zdvih dá docela dobře udělat,tak sice vystřelíš,ale už na trojku nebudeš asi stačit řadit.Nech tam tu dlouhou a uvidíš.Nejdřív motor,a pak převodovku.Ne obráceně.Až budeš vědět co to dělá.Ale to jsou moje doměnky.Vše může být i jinak.Tak ať tam necháš kus odrolenýho asfaltu plnýho drátů z tvý pneumatiky a za sebou všechny chcíplý série na křižovatce.Od spoda by to mělo jít proti tý 120 znatelně jinak....uvidíš,polaďíš,a poreferuješ :wink: .

Autor:  Návštěvník [ 27.6.06, 05:39 ]
Předmět příspěvku: 

Krátkou skříň tam zatím dávat nechci, převodovka je 5Q 4,22. Tu hodnotu zrychleni mam víc než rok starou a mezitim jsem vymezoval vůle na rozdělovači, nove kabely, bylo to nejlepsi pri razeni v 3500 otáčkách, kde má podle grafu nejlepší krouťák. Na rovince jsem ji opravdu na tachometrovych 160 vytahl ( po přepočtu podle otáček 145 km/h). Jela by i rychleji, ale mam obute 165/70, takze maximalka je o dost niz. Na blbnutí mi stačí letiště, ani v provozu teda za brzdu nejsem, jen ty kopce s naloženým autem :(
Teď v létě mě čeká výměna rozvodů. V současné době připravuji přední nápravu podle 120LS/A (mám vyztuženo, natřeno a už jen čekám na náboje a bude se skládat).

Autor:  simi [ 29.6.06, 09:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: kliková hřídel z fábie 1,4 MPI

jarousch píše:
Znáte někdo cenu klikové hřídle z fábie 1,4 MPI? 3x uložená. Teda jestli to je na vrakovištích samostatně prodejný zboží.


Nevim, jestli se podari sehnat samotnou kliku na vrakaci.. leda tak cely motor. Nova klika stoji cca 7600,- osobne bych sel asi do nove.

Autor:  simi [ 29.6.06, 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Na vrakáči bez problémů.Klíďo i celej motor.Zlodějů je v čechách příliš.Jestli to chceš do Fáva jak tady říká Šádeman tak to tam jde.Ten zdvih je příznivý,Ano...ale jak se to vezme .. a je tužší tak že i tišší než fávovská,ale je těžká jako prdel a i když jí odlehčují na max.co jde,podle mého je to zoufalost.Stačí se mrknout třeba na rallye Bohemia jak se tam sunou. A to mají kolem 140ks.Akcelerace nic moc.Kitová patnáctka je o něčem úplně jinym.Ale sehnat jí taky.


No ten problem, ale asi nebude v klice a jejim momentu setrvacnosti :)

Autor:  simi [ 29.6.06, 09:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavba motoru

jarousch píše:
Tak do Fava to nechci. Nez se s*at s ruznejma prestavbama (nejdriv na 130 a pak 136) a obihat jestli nejaky urednicek milostive prikyvne, tak jsem pojal smelou myslenku. Prevrtam blok 742 pro vlozky z Favorita a osadim kliku z Fabie a bude pravdepodobne nutna i zmena roztece valcu, ale treba to pobere axialni vule mezi pistem a okem ojnice. Vysledkem by mel byt motor z venku 742.12 a uvnitr 1400ccm. Pokud se tedy nekdo ubiral timto smerem a ma nejake poznatky, tak budu rad za pripominky. Zatim jediny problem na ktery jsem narazil, tak je tesneni pod hlavu, ale pry se delaji i na zakazku.


To je silenost zavanejicimi zbytecnymi problemy. udlej prestavbu na 136, sezen 742.136 blok (nejlip novej) nebo celej motor a poskladej to do nej. Rozhodne te bude cekat min prekvapeni. Plus odpadnou zbytecny pakarny kolem hlavy...

Autor:  jožina [ 29.6.06, 09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavba motoru

jarousch píše:
Tak do Fava to nechci. Nez se s*at s ruznejma prestavbama (nejdriv na 130 a pak 136) a obihat jestli nejaky urednicek milostive prikyvne, tak jsem pojal smelou myslenku. Prevrtam blok 742 pro vlozky z Favorita a osadim kliku z Fabie a bude pravdepodobne nutna i zmena roztece valcu, ale treba to pobere axialni vule mezi pistem a okem ojnice. Vysledkem by mel byt motor z venku 742.12 a uvnitr 1400ccm. Pokud se tedy nekdo ubiral timto smerem a ma nejake poznatky, tak budu rad za pripominky. Zatim jediny problem na ktery jsem narazil, tak je tesneni pod hlavu, ale pry se delaji i na zakazku.


Zdar.

někde u rožnova byl týpek, možná ještě je. co takhle předělával motory, ze 130(136) dělal až 1600ccm. měl to celkem vychytaný. A není jednoduší začít na bloku právě ze 130?? - na technický stejně poznaj prd, jestli je to 120 nebo 130 stačí když sedí číslo......

Autor:  jožina [ 29.6.06, 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavba motoru

jožina píše:
jarousch píše:
Tak do Fava to nechci. Nez se s*at s ruznejma prestavbama (nejdriv na 130 a pak 136) a obihat jestli nejaky urednicek milostive prikyvne, tak jsem pojal smelou myslenku. Prevrtam blok 742 pro vlozky z Favorita a osadim kliku z Fabie a bude pravdepodobne nutna i zmena roztece valcu, ale treba to pobere axialni vule mezi pistem a okem ojnice. Vysledkem by mel byt motor z venku 742.12 a uvnitr 1400ccm. Pokud se tedy nekdo ubiral timto smerem a ma nejake poznatky, tak budu rad za pripominky. Zatim jediny problem na ktery jsem narazil, tak je tesneni pod hlavu, ale pry se delaji i na zakazku.


Zdar.

někde u rožnova byl týpek, možná ještě je. co takhle předělával motory, ze 130(136) dělal až 1600ccm. měl to celkem vychytaný. A není jednoduší začít na bloku právě ze 130?? - na technický stejně poznaj prd, jestli je to 120 nebo 130 stačí když sedí číslo......


už sem si vzpoměl, je to chovanec motor tuning, zkus to najít na netu. nevým jestli to ještě funguje, ale jsou tu i o tom na techwebu od něj články.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/