Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Motor zhasína https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11866 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | salomen [ 8.7.08, 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | Motor zhasína |
Zdravím.Mám problém na Škode 120.Nedržia mi voňobežné otáčky,dusí mi ich.Keď pridám na 3000 otáčok a potom pustím plyn,skape mi to.Menil som aj celý karburátor.Čo mám robiť.Som z toho zúfalý. |
Autor: | škodař [ 8.7.08, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zhasína |
salomen píše: Zdravím.Mám problém na Škode 120.Nedržia mi voňobežné otáčky,dusí mi ich.Keď pridám na 3000 otáčok a potom pustím plyn,skape mi to.Menil som aj celý karburátor.Čo mám robiť.Som z toho zúfalý. |
Autor: | fatal [ 8.7.08, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud škodařova rada nepomůže, zkontroluj těsnost hadic podtlaku (k posilovači), zkontroluj předstih, zkontroluj palivovou pumpu, zkontroluj dostatek paliva v nádrži... |
Autor: | slovacek.milos [ 8.7.08, 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nebo je ten váleček volný a přisává vzduch a místo směs na volnoběh tam pošle jen vzduch a motor chcípne když pustíš plyn pomalu tak jede, musí se ale jednat o ten tlustý váleček odpojovač volnoběhu ne paliva miloš |
Autor: | hejkal2 [ 9.7.08, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, dnes jsem řešil stejnou závadu. Zničeho nic mi přestala škoda 105 držet volnoběh. Našel jsem díravou podtlakovou hadici. Chcípací elektromagnet cvaká. Volnoběh jsem seřídil, ale žere vzduch z té hadice, takže mám volnoběžný šroub vzduchu skoro utažený. Hadici později vyměním, doufám, že to bylo jen to. Jinak jsem profouknul obě díry po seřizovacích šroubech volnoběhu. Pozor, před foukáním odmontovat membránku, praskla by. A nakonec jsem si vzpomněl, že dřív před generálkou motoru jsem nemohl jezdit s tlustou hadicí, která odvětrává klikovku a pouští to do sání. Motor neměl tlaky a dusil se z klikovky. Jestli to máš také, tak ti druhý karbec nepomůže. |
Autor: | slovacek.milos [ 9.7.08, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
hejkal2 píše: Ahoj, dnes jsem řešil stejnou závadu. Zničeho nic mi přestala škoda 105 držet volnoběh. Našel jsem díravou podtlakovou hadici. Chcípací elektromagnet cvaká. Volnoběh jsem seřídil, ale žere vzduch z té hadice, takže mám volnoběžný šroub vzduchu skoro utažený. Hadici později vyměním, doufám, že to bylo jen to. Jinak jsem profouknul obě díry po seřizovacích šroubech volnoběhu. Pozor, před foukáním odmontovat membránku, praskla by. A nakonec jsem si vzpomněl, že dřív před generálkou motoru jsem nemohl jezdit s tlustou hadicí, která odvětrává klikovku a pouští to do sání. Motor neměl tlaky a dusil se z klikovky. Jestli to máš také, tak ti druhý karbec nepomůže. ten motor po smrti ti žere ty spaliny z kliky které nemají kyslík nejlépe zavést pod auto, o tom se tu vůbec nemluví třeba některý diesel bez odpojení té hadice po ránu když je kosa nechytne miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |