Autor |
Zpráva |
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Výfuk
Je to asi 3 dny zpátky, co jsem do naší Š 125L dal mezi výfuk a ten držák jak je na něm přišroubovanej, plátek gumy, konkrétně z duše pneumatiky. Auto hlavně ve vyšších otáčkách významě ztichlo. Nepřenášej se tolik vibrace. Prostě jsem udělal takovej jednoduchej silentblok. Narazil jsem ale na problém, kterej jsem očekával. Guma se pálí o ten vejfuk, smrdí, za chvíli ztvrdne, začne se drolit a já budu tam, kde jsem byl. Nápad to byl dobrej, jsem spokojenej s výsledkem, ale chtělo by to nějak dořešit...
Několikrát jsem slyšel že někdo přidělal vejfuk na silentbloky - asi teda na nějaký přímo pro vejfuk. Máte někdo nějakej nápad nebo zkušenost jak to udělat na Škodu 125L? Taky mě napadlo to na ten držák vůbec nešroubovat, ale nechat ho přidělanej jenom na motoru.
Předem dík za nápady.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
19.7.08, 11:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výfuk
priskrutkovať to tam nejko cez strunu (pružinu) tá nezhorí a vibrácie pohltí...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.08, 11:41 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
19.7.08, 11:48 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
přikláním sek ondrovy
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.7.08, 20:08 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
skoda ze ted nejedou ty fotky z ukazto ..ja mam vyfuk z fava celej i s vlnovcem.. jeste jej musim zavesit poradne na favo silentbloky misto dratu to sem nestih ale je to dobre tichoucke a motor daleko pruznejsi
|
19.7.08, 20:20 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Jiri píše: skoda ze ted nejedou ty fotky z ukazto ..ja mam vyfuk z fava celej i s vlnovcem.. jeste jej musim zavesit poradne na favo silentbloky misto dratu to sem nestih ale je to dobre tichoucke a motor daleko pruznejsi
Jó, to jsem viděl Vzpomínám si
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
19.7.08, 20:29 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jako ono to vypada strasne ale ja to tam me za dopoledne..staci k tomu par topenarskejch kolinek vlnovej a oba dily favo vejfuku...ale mam to na felda motor tam to ma ty svody dozadu takto se lip hodi ...pro klasiku 120...by se to muselo vic asi nejak zahnout.,..nebo kratsi vlnovec dat
|
19.7.08, 20:38 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Tohle mě dostalo Nahodil jsem s kolegou téma výfuk.Jeho soused si uprvil první díl výfuku S120 co je hned u motoru a to tak.Obalil plech kolem výfuku,důkladně zavařil,aby byl vodotěsný.Navaříl dva vývody jeden dolu a druhý na hoře.Odpojil vodní okuch a napojil ho přes výfuk,upravený.To auto jsem neviděl,ale kolegovi mohu věřit že mi nelže.Výsledek je:během 3 minut provozní teplota a tím pádem i teplo v autě,hlavně v zimě.Nevím,ale jaká životnost je výfuku(voda,koroze).Co se týče hlučnosti,motor se stišil ne o 100%,ale o 150% to jsou slova mého kolegy.Jestli bude zájem skusím vytáhnou od kolegy nějaké fotografie za předpokladu jestli není auto na šrotišti nebylo by lepčí rovnou odpojit chladič?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.7.08, 21:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
škodař píše: Tohle mě dostalo Nahodil jsem s kolegou téma výfuk.Jeho soused si uprvil první díl výfuku S120 co je hned u motoru a to tak.Obalil plech kolem výfuku,důkladně zavařil,aby byl vodotěsný.Navaříl dva vývody jeden dolu a druhý na hoře.Odpojil vodní okuch a napojil ho přes výfuk,upravený.To auto jsem neviděl,ale kolegovi mohu věřit že mi nelže.Výsledek je:během 3 minut provozní teplota a tím pádem i teplo v autě,hlavně v zimě.Nevím,ale jaká životnost je výfuku(voda,koroze).Co se týče hlučnosti,motor se stišil ne o 100%,ale o 150% to jsou slova mého kolegy.Jestli bude zájem skusím vytáhnou od kolegy nějaké fotografie za předpokladu jestli není auto na šrotišti nebylo by lepčí rovnou odpojit chladič?
vieš ako má kúrenie trabant?
prvý diel fýfuku má oddelené okruhy vzduch a spaliny, ventilátor vháňa vzduch do kúrenia cez ten výfukový diel a teplý vzuch ide cca 30sek po naštartovaní...
orobiť to na vodu nieje zlý nápad, ale ako potom tú vodu uchladiť, keď už je výfuk rozpálený zbytočne by dodával do systému veľa teplej vody ktorú by chladič neuchladil...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.08, 21:15 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo trabanty maji i vyfukove svody oplechovane a je to pak propojene tam je na ho**o to ze tam neni elektricky ventilator....jak moc tocis motor ..tak moc topis no...k te skodovce...no na zimu asi dobre..ale jak to chladit v lete no....ta hlucnost to mu bych veril tim oplechovanim a vodou se tim snizi vibrace vlastnihu vyfukoveho tlumice...ale za tri minuty ze by se to zahralo to se mi nezda
|
19.7.08, 21:20 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
michalkatka píše: vieš ako má kúrenie trabant?
prvý diel fýfuku má oddelené okruhy vzduch a spaliny, ventilátor vháňa vzduch do kúrenia cez ten výfukový diel a teplý vzuch ide cca 30sek po naštartovaní...
orobiť to na vodu nieje zlý nápad, ale ako potom tú vodu uchladiť, keď už je výfuk rozpálený zbytočne by dodával do systému veľa teplej vody ktorú by chladič neuchladil...
no i když co třeba něco jak má favorit automatickej sitič něco na ten způsob jak s eto ohřeje tak to přepne na normální oběh
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.7.08, 21:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
škodař píše: no i když co třeba něco jak má favorit automatickej sitič něco na ten způsob jak s eto ohřeje tak to přepne na normální oběh
dobre a čo s tou vodou vo výfuku, to by bol pekný parný kotol
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.08, 21:25 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
to by varilo v tom vyfuku no
|
19.7.08, 21:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Použijeme tranformátorový olej.
|
19.7.08, 21:33 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
fatal píše: Použijeme tranformátorový olej. naa chlazeí nebo jako palivo?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.7.08, 21:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|