Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karbec
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11891
Stránka 1 z 2

Autor:  Majlanky [ 9.7.08, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Karbec

Resim ted dilema :shock: :lol:
Mam v Rapu 781.136 a na nem 742 SEDR32(nejspis ale mel by tam bejt kazdopadne je se syticem).

Myslite, ze bby mohl byt lehci problem v kompatibilite? Myslim tim jestli favo motor nebude fungovat lip s origo 781 karbecem?

Autor:  CROWACK [ 9.7.08, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Napiš přesný číslo toho karburátoru, ať víme víc, byly sedry 120 i 130, i 742.136, ty motory se lišily od 781.136 snad jenom číslem na bloku...

Autor:  MATTESS [ 9.7.08, 23:32 ]
Předmět příspěvku: 

když funguje na felině, proč by nefungoval na 781?

Autor:  Majlanky [ 10.7.08, 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

No hele presny cislo nekdy opisu ale ted ne - prsi.
No to ja nevim. Vono to funguje ale chova se to trochu divne. Obcas pocukava. Je to favo motor ale svody jsou z Rapa takze karbec sedi rovne. Predstih serizen a novy svice i kabely. Takze tipuju ze to bude karbec. Ted mi jde o to jestli sehnat nejakej favo karbec neco jestli zrepasovat ten SEDR32(rok vyroby 88 nebo 89).

Autor:  CROWACK [ 10.7.08, 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

je možný že tam je sedr 120 nebo to máš špatně otryskovaný - laicky - zvenku sou všecky sedry stejný, ale pajšl maj jinej...

Autor:  Majlanky [ 10.7.08, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
je možný že tam je sedr 120 nebo to máš špatně otryskovaný - laicky - zvenku sou všecky sedry stejný, ale pajšl maj jinej...


Kde najdu cislo karbu?

Autor:  Dyno [ 10.7.08, 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
CROWACK píše:
je možný že tam je sedr 120 nebo to máš špatně otryskovaný - laicky - zvenku sou všecky sedry stejný, ale pajšl maj jinej...


Kde najdu cislo karbu?



Číslo karbu je na víku karbu, na tom rantlíku. Když sundáš filtrbox,tak ho uvidíš. :wink:

Autor:  ventYl [ 10.7.08, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

ak su posledne 4 cisla na viku 32 23, tak je karb dobry a staci ho vycistit, zrovnat a dobre nastavit. ak sa to len obcas zakuckava, je dost mozne, ze je proste karburator zaspineny

Autor:  Dyno [ 10.7.08, 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Každopádně by to asi chtělo karbec otryskovaný pro 130 a výš,aby to bylo ono....
A chce to všechno seřídit...

A s tím Lekrem nevím jestli ho tam narveš. Měl bys tam dát sací z fáva a vyrovnávací podložku a už ti tam nezbude asi moc místa. A lekr má kruhovou přírubu,takže na to nenarveš filtrbox z 742. Ale nevím...

Jednou jsem viděl favo motor ve škodovce, karbec lekr bez vyrovnávací podložky,filtrbox z fáva a bylo to tam úplně narvané,motor už se dotýkal nahoře kastle. Takže potom mrd díra a motor mrd do kastle... :shock: :lol:

Autor:  Carlos [ 10.7.08, 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Na číslo karbu nekoukat, se skoro v každym někdo hrabal (kor u tebe když máš baterku z multikáry :D )prostě shodit víko a víš na čem jseš, někde na eRkovejch stránkách i bylo co je jak otryskovaný.

Autor:  ventYl [ 10.7.08, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Každopádně by to asi chtělo karbec otryskovaný pro 130 a výš,aby to bylo ono....
A chce to všechno seřídit...

A s tím Lekrem nevím jestli ho tam narveš. Měl bys tam dát sací z fáva a vyrovnávací podložku a už ti tam nezbude asi moc místa. A lekr má kruhovou přírubu,takže na to nenarveš filtrbox z 742. Ale nevím...

Jednou jsem viděl favo motor ve škodovce, karbec lekr bez vyrovnávací podložky,filtrbox z fáva a bylo to tam úplně narvané,motor už se dotýkal nahoře kastle. Takže potom mrd díra a motor mrd do kastle... :shock: :lol:


praveze karbecy s koncovym cislom 32 23 (je vylisovane v priehlbine pripominajucej kartusu v egyptskom pisme, akurat nalezato) su karburatory s ekonostatom (odlisne vicko karburatora) a su z vyroby otryskovane pre motory 130, 135, alebo 136.

Autor:  Majlanky [ 10.7.08, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kolukal jsem do knizky a je tam psano ze od roku 87 4 mesic jsou nasazovany SEDRy 32 s koncovym cislem 3223 nebo 3222.
jd uteda sundat filtr box a juknout co na tom sedi...

Autor:  Majlanky [ 10.7.08, 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Každopádně by to asi chtělo karbec otryskovaný pro 130 a výš,aby to bylo ono....
A chce to všechno seřídit...

A s tím Lekrem nevím jestli ho tam narveš. Měl bys tam dát sací z fáva a vyrovnávací podložku a už ti tam nezbude asi moc místa. A lekr má kruhovou přírubu,takže na to nenarveš filtrbox z 742. Ale nevím...

Jednou jsem viděl favo motor ve škodovce, karbec lekr bez vyrovnávací podložky,filtrbox z fáva a bylo to tam úplně narvané,motor už se dotýkal nahoře kastle. Takže potom mrd díra a motor mrd do kastle... :shock: :lol:


Vyrovnávací podložku? Ikdyž mám sani z Rapida?

Autor:  michalkatka [ 10.7.08, 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Vyrovnávací podložku? Ikdyž mám sani z Rapida?


áno, karb Lekr/Pierburg má iné uchytenie ako SEDR ESEDR DDSR a čo ja viem aké ešte sú :lol: (tým sa moc nevenujem :oops: )

Autor:  fatal [ 10.7.08, 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

EDSR is the best. 8)

K tématu: Nech tam SEDRa, jen zkontroluj, zda je to správný SEDR, zda má správné difuzory, zda je správně otryskován, vyčisti ho, seřiď, musí to šlapat jak hodinky.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/