Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karbec https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11891 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Majlanky [ 9.7.08, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Karbec |
Resim ted dilema Mam v Rapu 781.136 a na nem 742 SEDR32(nejspis ale mel by tam bejt kazdopadne je se syticem). Myslite, ze bby mohl byt lehci problem v kompatibilite? Myslim tim jestli favo motor nebude fungovat lip s origo 781 karbecem? |
Autor: | CROWACK [ 9.7.08, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Napiš přesný číslo toho karburátoru, ať víme víc, byly sedry 120 i 130, i 742.136, ty motory se lišily od 781.136 snad jenom číslem na bloku... |
Autor: | MATTESS [ 9.7.08, 23:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
když funguje na felině, proč by nefungoval na 781? |
Autor: | Majlanky [ 10.7.08, 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
No hele presny cislo nekdy opisu ale ted ne - prsi. No to ja nevim. Vono to funguje ale chova se to trochu divne. Obcas pocukava. Je to favo motor ale svody jsou z Rapa takze karbec sedi rovne. Predstih serizen a novy svice i kabely. Takze tipuju ze to bude karbec. Ted mi jde o to jestli sehnat nejakej favo karbec neco jestli zrepasovat ten SEDR32(rok vyroby 88 nebo 89). |
Autor: | CROWACK [ 10.7.08, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
je možný že tam je sedr 120 nebo to máš špatně otryskovaný - laicky - zvenku sou všecky sedry stejný, ale pajšl maj jinej... |
Autor: | Majlanky [ 10.7.08, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: je možný že tam je sedr 120 nebo to máš špatně otryskovaný - laicky - zvenku sou všecky sedry stejný, ale pajšl maj jinej... Kde najdu cislo karbu? |
Autor: | Dyno [ 10.7.08, 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Majlanky píše: CROWACK píše: je možný že tam je sedr 120 nebo to máš špatně otryskovaný - laicky - zvenku sou všecky sedry stejný, ale pajšl maj jinej... Kde najdu cislo karbu? Číslo karbu je na víku karbu, na tom rantlíku. Když sundáš filtrbox,tak ho uvidíš. |
Autor: | ventYl [ 10.7.08, 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak su posledne 4 cisla na viku 32 23, tak je karb dobry a staci ho vycistit, zrovnat a dobre nastavit. ak sa to len obcas zakuckava, je dost mozne, ze je proste karburator zaspineny |
Autor: | Dyno [ 10.7.08, 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každopádně by to asi chtělo karbec otryskovaný pro 130 a výš,aby to bylo ono.... A chce to všechno seřídit... A s tím Lekrem nevím jestli ho tam narveš. Měl bys tam dát sací z fáva a vyrovnávací podložku a už ti tam nezbude asi moc místa. A lekr má kruhovou přírubu,takže na to nenarveš filtrbox z 742. Ale nevím... Jednou jsem viděl favo motor ve škodovce, karbec lekr bez vyrovnávací podložky,filtrbox z fáva a bylo to tam úplně narvané,motor už se dotýkal nahoře kastle. Takže potom mrd díra a motor mrd do kastle... |
Autor: | Carlos [ 10.7.08, 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na číslo karbu nekoukat, se skoro v každym někdo hrabal (kor u tebe když máš baterku z multikáry )prostě shodit víko a víš na čem jseš, někde na eRkovejch stránkách i bylo co je jak otryskovaný. |
Autor: | ventYl [ 10.7.08, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: Každopádně by to asi chtělo karbec otryskovaný pro 130 a výš,aby to bylo ono.... A chce to všechno seřídit... A s tím Lekrem nevím jestli ho tam narveš. Měl bys tam dát sací z fáva a vyrovnávací podložku a už ti tam nezbude asi moc místa. A lekr má kruhovou přírubu,takže na to nenarveš filtrbox z 742. Ale nevím... Jednou jsem viděl favo motor ve škodovce, karbec lekr bez vyrovnávací podložky,filtrbox z fáva a bylo to tam úplně narvané,motor už se dotýkal nahoře kastle. Takže potom mrd díra a motor mrd do kastle... :shock: :lol: praveze karbecy s koncovym cislom 32 23 (je vylisovane v priehlbine pripominajucej kartusu v egyptskom pisme, akurat nalezato) su karburatory s ekonostatom (odlisne vicko karburatora) a su z vyroby otryskovane pre motory 130, 135, alebo 136. |
Autor: | Majlanky [ 10.7.08, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolukal jsem do knizky a je tam psano ze od roku 87 4 mesic jsou nasazovany SEDRy 32 s koncovym cislem 3223 nebo 3222. jd uteda sundat filtr box a juknout co na tom sedi... |
Autor: | Majlanky [ 10.7.08, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: Každopádně by to asi chtělo karbec otryskovaný pro 130 a výš,aby to bylo ono.... A chce to všechno seřídit... A s tím Lekrem nevím jestli ho tam narveš. Měl bys tam dát sací z fáva a vyrovnávací podložku a už ti tam nezbude asi moc místa. A lekr má kruhovou přírubu,takže na to nenarveš filtrbox z 742. Ale nevím... Jednou jsem viděl favo motor ve škodovce, karbec lekr bez vyrovnávací podložky,filtrbox z fáva a bylo to tam úplně narvané,motor už se dotýkal nahoře kastle. Takže potom mrd díra a motor mrd do kastle... Vyrovnávací podložku? Ikdyž mám sani z Rapida? |
Autor: | michalkatka [ 10.7.08, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Majlanky píše: Vyrovnávací podložku? Ikdyž mám sani z Rapida? áno, karb Lekr/Pierburg má iné uchytenie ako SEDR ESEDR DDSR a čo ja viem aké ešte sú (tým sa moc nevenujem ) |
Autor: | fatal [ 10.7.08, 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
EDSR is the best. K tématu: Nech tam SEDRa, jen zkontroluj, zda je to správný SEDR, zda má správné difuzory, zda je správně otryskován, vyčisti ho, seřiď, musí to šlapat jak hodinky. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |