Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

teplota nasávaného vzduchu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11902
Stránka 1 z 3

Autor:  michalkatka [ 11.7.08, 08:32 ]
Předmět příspěvku:  teplota nasávaného vzduchu

Obrázek

som nevedel že aj 742.xxx už má takú vymoženosť... :shock:

Autor:  no_-_name [ 11.7.08, 08:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tos objevil Ameriku :) Když je studeno, nasává se přes hadici ohřátý vzduch :)

Autor:  M3Power [ 11.7.08, 08:38 ]
Předmět příspěvku: 

JJ, tuning !!! :) Tohle měly tuším všechny eMka ...

Autor:  MATTESS [ 11.7.08, 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

jsem si dovolil z macovy zahrádky :lol:
Obrázek

Autor:  michalkatka [ 11.7.08, 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

:roll: :oops:

Autor:  Matthes [ 11.7.08, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

:roll: a este se tim objevem chlubit ... Obrázek

Autor:  michalkatka [ 11.7.08, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
:roll: a este se tim objevem chlubit ... Obrázek


:oops:

Autor:  M3Power [ 11.7.08, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

I já mám na 125L rv.89 ... (ač mám shozenou hadici)

Obrázek

Autor:  Matthes [ 11.7.08, 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

M3Power píše:
I já mám na 125L rv.89 ... (ač mám shozenou hadici)
Obrázek


Tak jiste ... 125L je spolu se 120LX nejlepci skodovka ... 8)

Autor:  Jarda S. [ 11.7.08, 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
M3Power píše:
I já mám na 125L rv.89 ... (ač mám shozenou hadici)
Obrázek


Tak jiste ... 125L je spolu se 120LX nejlepci skodovka ... 8)


hned po 105 POWER 8) :lol: :lol:

Autor:  škodař [ 11.7.08, 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

když sme u toho 120lx má motor ls a co je ve 125? taky něco na ten způsob ne? :oops:

Autor:  MATTESS [ 11.7.08, 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

125L, čili motor 120L + 5q (kyvka)

Autor:  M3Power [ 11.7.08, 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
když sme u toho 120lx má motor ls a co je ve 125? taky něco na ten způsob ne? :oops:


Bojím se bojím, že 125L má normální motor 120L jen s 5Q ... převod netuším :(

Autor:  fatal [ 11.7.08, 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle neměly jen užovky v plechovém sání. 8) A pochopitelně starší vozy.

Autor:  CROWACK [ 11.7.08, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Tohle neměly jen užovky v plechovém sání. 8) A pochopitelně starší vozy.

Tahle regulace přišla zároveň se zavedením karburátoru SEDR, kterej je náchylnější na teplotu nasávaného vzduchu...jinak na EDSRech byla v plechovým chobotu z boku záslepka, kam se tahle hadice ke svodům dávala jenom na zimu...
Starší modely měly ohřev vzduchu řešený chladičem v motorovém prostoru :lol:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/