Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
teplota nasávaného vzduchu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11902 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | michalkatka [ 11.7.08, 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | teplota nasávaného vzduchu |
som nevedel že aj 742.xxx už má takú vymoženosť... |
Autor: | no_-_name [ 11.7.08, 08:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tos objevil Ameriku Když je studeno, nasává se přes hadici ohřátý vzduch |
Autor: | M3Power [ 11.7.08, 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ, tuning !!! Tohle měly tuším všechny eMka ... |
Autor: | MATTESS [ 11.7.08, 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
jsem si dovolil z macovy zahrádky |
Autor: | michalkatka [ 11.7.08, 09:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | Matthes [ 11.7.08, 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
a este se tim objevem chlubit ... |
Autor: | michalkatka [ 11.7.08, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: :roll: a este se tim objevem chlubit ... |
Autor: | M3Power [ 11.7.08, 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
I já mám na 125L rv.89 ... (ač mám shozenou hadici) |
Autor: | Matthes [ 11.7.08, 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jiste ... 125L je spolu se 120LX nejlepci skodovka ... |
Autor: | Jarda S. [ 11.7.08, 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: hned po 105 POWER |
Autor: | škodař [ 11.7.08, 12:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
když sme u toho 120lx má motor ls a co je ve 125? taky něco na ten způsob ne? |
Autor: | MATTESS [ 11.7.08, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
125L, čili motor 120L + 5q (kyvka) |
Autor: | M3Power [ 11.7.08, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: když sme u toho 120lx má motor ls a co je ve 125? taky něco na ten způsob ne? Bojím se bojím, že 125L má normální motor 120L jen s 5Q ... převod netuším |
Autor: | fatal [ 11.7.08, 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle neměly jen užovky v plechovém sání. A pochopitelně starší vozy. |
Autor: | CROWACK [ 11.7.08, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Tohle neměly jen užovky v plechovém sání. A pochopitelně starší vozy. Tahle regulace přišla zároveň se zavedením karburátoru SEDR, kterej je náchylnější na teplotu nasávaného vzduchu...jinak na EDSRech byla v plechovým chobotu z boku záslepka, kam se tahle hadice ke svodům dávala jenom na zimu... Starší modely měly ohřev vzduchu řešený chladičem v motorovém prostoru |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |