Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Forman- elektronicky řízený karburátor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1197
Stránka 1 z 1

Autor:  sleska [ 23.6.06, 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Forman- elektronicky řízený karburátor

Pořídil jsem si ŠKODU Forman Ecotronic r.v.1992 dovezenou v r.2000 z Holandska, v níž je zabudován údajně elektronicky řízený karburátor, který byl prý montován jen do vozů vyvážených do zahraničí. Nyní mám problém s tím, že když uvolním pedál plynu, tak motor ještě 3-5 sekund drží vysoké otáčky, což při řazení hodně řve a spotřeba bezínu se markantně zvýšila. Měl jsem auto už u několika mechaniků v okolí, i u jednoho autorizovaného, ale žádný se s tímto systémem buď nesetkal, nebo si s tím neporadil.

Autor:  Návštěvník [ 23.6.06, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapáku jestli mohu poradit tak dej ty elektronický srajdy do někam a dej klasickej fávo karboš.Budeš mít pokoj.A tu Kemiru dej do háje taky a kup si část výfuku zas na fávo.Ten karboš asi na vrakáči,protože je pořád za hodně.
To se nedivim že s tim nehli.je to poonděné už od vynalezení a přesně takovouhle paseku to dělá.Dej klasiku a pofrčíš.
V tom je kouzlo Fáva a škůdek.mají karbec a jsou bez starostí..teda s kombinací palivovýho filtru.

Autor:  Návštěvník [ 23.6.06, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Forman- elektronicky řízený karburátor

sleska píše:
Pořídil jsem si ŠKODU Forman Ecotronic r.v.1992 dovezenou v r.2000 z Holandska, v níž je zabudován údajně elektronicky řízený karburátor, který byl prý montován jen do vozů vyvážených do zahraničí. Nyní mám problém s tím, že když uvolním pedál plynu, tak motor ještě 3-5 sekund drží vysoké otáčky, což při řazení hodně řve a spotřeba bezínu se markantně zvýšila. Měl jsem auto už u několika mechaniků v okolí, i u jednoho autorizovaného, ale žádný se s tímto systémem buď nesetkal, nebo si s tím neporadil.



Souhlasím stí anonimem co psal.Opravuji auta a už se mi stalo žee přijel jeden stím to ecotronikem.Nikde to nedokážou opravit protože to bylo určeno na vývoz a nemají stím zkušenosti.Doporučuji vyškubat elektroniku a dát tam klasický karbec a budeš mít klid.na vrakáči ho v pohodě seženeš.Budeš muset ale absolvovat přepis v papírech.Změna z typu motoru.v papírech máš teď typ motoru např135 ecotronik ale to ecotronik ti musí vymazat protože by tě už na emisích a pak i na stk vyhodily.opravdu se ti ta přestavba vyplatí.Já jí kámošovi už dělal a spokojeně jezdí do teď bez sebemenších problémů..

Autor:  Vitezslav [ 17.8.06, 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

Mam podobny problem s ekotronikem.Chtel bych ho taky predelat na karbec.Mohl by mi nekdo poradit co všechno musim vymenit?Slyšel jsem že i rozdelovač.

Autor:  Thales [ 18.8.06, 13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Forman- elektronicky řízený karburátor

Anonymous píše:
sleska píše:
Pořídil jsem si ŠKODU Forman Ecotronic r.v.1992 dovezenou v r.2000 z Holandska, v níž je zabudován údajně elektronicky řízený karburátor, který byl prý montován jen do vozů vyvážených do zahraničí. Nyní mám problém s tím, že když uvolním pedál plynu, tak motor ještě 3-5 sekund drží vysoké otáčky, což při řazení hodně řve a spotřeba bezínu se markantně zvýšila. Měl jsem auto už u několika mechaniků v okolí, i u jednoho autorizovaného, ale žádný se s tímto systémem buď nesetkal, nebo si s tím neporadil.



Souhlasím stí anonimem co psal.Opravuji auta a už se mi stalo žee přijel jeden stím to ecotronikem.Nikde to nedokážou opravit protože to bylo určeno na vývoz a nemají stím zkušenosti.Doporučuji vyškubat elektroniku a dát tam klasický karbec a budeš mít klid.na vrakáči ho v pohodě seženeš.Budeš muset ale absolvovat přepis v papírech.Změna z typu motoru.v papírech máš teď typ motoru např135 ecotronik ale to ecotronik ti musí vymazat protože by tě už na emisích a pak i na stk vyhodily.opravdu se ti ta přestavba vyplatí.Já jí kámošovi už dělal a spokojeně jezdí do teď bez sebemenších problémů..


Já jsem to před dvěma lety koupil už předělané s karbem, ale emise a STK byly v pohodě a žádný přepis nemám (a to je tam i vykuchaný katalizátor)

Autor:  Mick [ 24.8.06, 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

taky se k nám tyhle šmejdy dováželi z německa ve velkým, nevím jestli pořád, ale vím že je to verk, tohle přiject na servis tak to letí.

Autor:  Vitezslav [ 25.8.06, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Kvuli čemu by to melo letet.Jsou lidi co tomu rozumeji.

Autor:  Tommys [ 11.9.06, 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

nejen do favoritů to sraly ale mám to i ve svým P205 a řešim pomocí škodováckýho karbu náhradu, s elektronickým karbem nikdo nehne

Autor:  kwiko [ 26.9.06, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam ekotronika, som s nim spokojny. Existuje skodovacka dielenska prirucka, tam je to popisane celkom dobre. hladaj na: http://favorit.pedrokv.com/

kwik

Autor:  kwiko [ 26.9.06, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nevie niekto poradit, pouvazovat ako zapisat tento zazrak do papierov? nechce sa mi vyhadzovat katalizator, len preto ze ho tam podla papierov nemam. Teda logickejsie by bolo zmenit to nejako na policii. Vyslo to tak original z fabriky, tak je to snad mozne je, teda dufam :roll:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/