Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Startování TDI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 54
Příspěvek Startování TDI
Zdravím, chci se zeptat: oktávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení startérem (cca 3 sec).Čím teplejší, tím dýl točím. Povídal mi technik v servisu,že je to na tuty starter, prý bere moc proudu a nezbývá na vstřikování. Myslíte, že by to mohla být pravda?Jinal je to rok 2000, palivový filtr nový beze změny. Dík


16.7.08, 14:37
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nevím v čem je problém, ale mám zkušenosti se stejným motorem a chová se to stejně. S tím startérem bych tomu moc nevěřil, ale dá se to jednoduše ověřit, stačí druhé auto a startovací kabely, dvě baterky udrží napětí i kdyby startér žral fakt hodně.


16.7.08, 14:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
http://dieselpower.cz/forum/index.php tam budou vědět


16.7.08, 15:05
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Je to startérem nebo ukostřením...jestli máš pistáciový očka na kabelu kostry tak i v tom muže být probléma....Starter neubírá nic na vstřikování...startér točí prostě pomalu ale na poslech to není vůbec poznat :wink: ....Můžeš si zvíšit startovací dávku nafty přes VAG com nebo SuperVAG...Ale to pořád obcházíš ty malý otáčky startéru... :wink: Vyčistit kontakty spínací cívky,vyměnit uhlíky popřípadě dát celej novej statér cca v Elitu,Bosch za 13 klíšťat :P :wink:


16.7.08, 17:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jedná se o tři věci starter pokud má méně otáček jak 870 za minutu problém, pak baterka, a nakonec startovací dávka ta se přidá přes vag v řídící jednotce podle vis, začal bych od startovací dávky to bolí nejméně, pak proměřit baterku a starter, kdo chce ušetřit nejvíc dejte si tlačítko k volantu na ovládání relé žhavení, TDi za tepla nenažhaví před startem miloš


16.7.08, 17:39
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
...TDi za tepla nenažhaví před startem miloš


I když kontrolka žhavení chvilku svítí?


16.7.08, 18:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
fatal píše:
slovacek.milos píše:
...TDi za tepla nenažhaví před startem miloš


I když kontrolka žhavení chvilku svítí?


na to je těžká odpověd musíš znát přesnou teplotu motoru pokud je motor teplý tak by neměla ani bliknout a téma je koktávka nebo fábka TDi miloš


16.7.08, 18:34
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to je fakt, žhaví to až když mrzne, ale ani ne hned od nuly, snad mínus pět nebo kolik, tuhle mě to táta řikal


16.7.08, 18:35
Profil ICQ

Příspěvky: 54
Příspěvek Starty
Dík za rady, zkusim přejít to ukostření a kontakty, a uhlíky startéru - ma ty mám elektrikáře, a uvidim.Jinak startéry údajně nabízí i PAL Magneton za cca 6000,-, což by celkem šlo.


18.7.08, 05:45
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
na to je těžká odpověd musíš znát přesnou teplotu motoru pokud je motor teplý tak by neměla ani bliknout a téma je koktávka nebo fábka TDi miloš


Přesnou teplotu neznám, ale když je ručička teploměru jen 2mm pod ryskou uprostřed budíku (motor prohřátý a pak cca 20 min stání), kontrolka žhavení blikne na cca půl sekundy. Je to Octavia. Třeba bliká jen proto, abych věděl, kdy mám startovat (v návodu je napsáno, že se má startovat po zhasnutí kontrolky žhavení). :roll:

Dnes dopoledne studený start, žhavení probliklo odhadem stejně dlouho, ale motor chytl na první otočení...


18.7.08, 06:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
fatal píše:
slovacek.milos píše:
na to je těžká odpověd musíš znát přesnou teplotu motoru pokud je motor teplý tak by neměla ani bliknout a téma je koktávka nebo fábka TDi miloš


Přesnou teplotu neznám, ale když je ručička teploměru jen 2mm pod ryskou uprostřed budíku (motor prohřátý a pak cca 20 min stání), kontrolka žhavení blikne na cca půl sekundy. Je to Octavia. Třeba bliká jen proto, abych věděl, kdy mám startovat (v návodu je napsáno, že se má startovat po zhasnutí kontrolky žhavení). :roll:

Dnes dopoledne studený start, žhavení probliklo odhadem stejně dlouho, ale motor chytl na první otočení...


přesně je to tak že pokud zhasne kontrolka jedná se o počátek startu, žhavení ale pokračuje podle potřeby, zhasnutí kontrolky je jen počátek startu miloš


18.7.08, 10:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz