Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Startování TDI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11971 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | masa [ 16.7.08, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | Startování TDI |
Zdravím, chci se zeptat: oktávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení startérem (cca 3 sec).Čím teplejší, tím dýl točím. Povídal mi technik v servisu,že je to na tuty starter, prý bere moc proudu a nezbývá na vstřikování. Myslíte, že by to mohla být pravda?Jinal je to rok 2000, palivový filtr nový beze změny. Dík |
Autor: | fatal [ 16.7.08, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím v čem je problém, ale mám zkušenosti se stejným motorem a chová se to stejně. S tím startérem bych tomu moc nevěřil, ale dá se to jednoduše ověřit, stačí druhé auto a startovací kabely, dvě baterky udrží napětí i kdyby startér žral fakt hodně. |
Autor: | Vít [ 16.7.08, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://dieselpower.cz/forum/index.php tam budou vědět |
Autor: | patrik-hp [ 16.7.08, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to startérem nebo ukostřením...jestli máš pistáciový očka na kabelu kostry tak i v tom muže být probléma....Starter neubírá nic na vstřikování...startér točí prostě pomalu ale na poslech to není vůbec poznat ....Můžeš si zvíšit startovací dávku nafty přes VAG com nebo SuperVAG...Ale to pořád obcházíš ty malý otáčky startéru... Vyčistit kontakty spínací cívky,vyměnit uhlíky popřípadě dát celej novej statér cca v Elitu,Bosch za 13 klíšťat |
Autor: | slovacek.milos [ 16.7.08, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jedná se o tři věci starter pokud má méně otáček jak 870 za minutu problém, pak baterka, a nakonec startovací dávka ta se přidá přes vag v řídící jednotce podle vis, začal bych od startovací dávky to bolí nejméně, pak proměřit baterku a starter, kdo chce ušetřit nejvíc dejte si tlačítko k volantu na ovládání relé žhavení, TDi za tepla nenažhaví před startem miloš |
Autor: | fatal [ 16.7.08, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: ...TDi za tepla nenažhaví před startem miloš I když kontrolka žhavení chvilku svítí? |
Autor: | slovacek.milos [ 16.7.08, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: slovacek.milos píše: ...TDi za tepla nenažhaví před startem miloš I když kontrolka žhavení chvilku svítí? na to je těžká odpověd musíš znát přesnou teplotu motoru pokud je motor teplý tak by neměla ani bliknout a téma je koktávka nebo fábka TDi miloš |
Autor: | Vít [ 16.7.08, 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je fakt, žhaví to až když mrzne, ale ani ne hned od nuly, snad mínus pět nebo kolik, tuhle mě to táta řikal |
Autor: | masa [ 18.7.08, 05:45 ] |
Předmět příspěvku: | Starty |
Dík za rady, zkusim přejít to ukostření a kontakty, a uhlíky startéru - ma ty mám elektrikáře, a uvidim.Jinak startéry údajně nabízí i PAL Magneton za cca 6000,-, což by celkem šlo. |
Autor: | fatal [ 18.7.08, 06:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: na to je těžká odpověd musíš znát přesnou teplotu motoru pokud je motor teplý tak by neměla ani bliknout a téma je koktávka nebo fábka TDi miloš Přesnou teplotu neznám, ale když je ručička teploměru jen 2mm pod ryskou uprostřed budíku (motor prohřátý a pak cca 20 min stání), kontrolka žhavení blikne na cca půl sekundy. Je to Octavia. Třeba bliká jen proto, abych věděl, kdy mám startovat (v návodu je napsáno, že se má startovat po zhasnutí kontrolky žhavení). Dnes dopoledne studený start, žhavení probliklo odhadem stejně dlouho, ale motor chytl na první otočení... |
Autor: | slovacek.milos [ 18.7.08, 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: slovacek.milos píše: na to je těžká odpověd musíš znát přesnou teplotu motoru pokud je motor teplý tak by neměla ani bliknout a téma je koktávka nebo fábka TDi miloš Přesnou teplotu neznám, ale když je ručička teploměru jen 2mm pod ryskou uprostřed budíku (motor prohřátý a pak cca 20 min stání), kontrolka žhavení blikne na cca půl sekundy. Je to Octavia. Třeba bliká jen proto, abych věděl, kdy mám startovat (v návodu je napsáno, že se má startovat po zhasnutí kontrolky žhavení). Dnes dopoledne studený start, žhavení probliklo odhadem stejně dlouho, ale motor chytl na první otočení... přesně je to tak že pokud zhasne kontrolka jedná se o počátek startu, žhavení ale pokračuje podle potřeby, zhasnutí kontrolky je jen počátek startu miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |