Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Výfuk https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12008 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | bany.xf.cz [ 19.7.08, 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | Výfuk |
Je to asi 3 dny zpátky, co jsem do naší Š 125L dal mezi výfuk a ten držák jak je na něm přišroubovanej, plátek gumy, konkrétně z duše pneumatiky. Auto hlavně ve vyšších otáčkách významě ztichlo. Nepřenášej se tolik vibrace. Prostě jsem udělal takovej jednoduchej silentblok. Narazil jsem ale na problém, kterej jsem očekával. Guma se pálí o ten vejfuk, smrdí, za chvíli ztvrdne, začne se drolit a já budu tam, kde jsem byl. Nápad to byl dobrej, jsem spokojenej s výsledkem, ale chtělo by to nějak dořešit... Několikrát jsem slyšel že někdo přidělal vejfuk na silentbloky - asi teda na nějaký přímo pro vejfuk. Máte někdo nějakej nápad nebo zkušenost jak to udělat na Škodu 125L? Taky mě napadlo to na ten držák vůbec nešroubovat, ale nechat ho přidělanej jenom na motoru. Předem dík za nápady. |
Autor: | michalkatka [ 19.7.08, 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výfuk |
priskrutkovať to tam nejko cez strunu (pružinu) tá nezhorí a vibrácie pohltí... |
Autor: | ondra120 [ 19.7.08, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=48 mám a spokojenost |
Autor: | škodař [ 19.7.08, 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
přikláním sek ondrovy |
Autor: | Jiri [ 19.7.08, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
skoda ze ted nejedou ty fotky z ukazto ..ja mam vyfuk z fava celej i s vlnovcem.. jeste jej musim zavesit poradne na favo silentbloky misto dratu to sem nestih ale je to dobre tichoucke a motor daleko pruznejsi |
Autor: | bany.xf.cz [ 19.7.08, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: skoda ze ted nejedou ty fotky z ukazto ..ja mam vyfuk z fava celej i s vlnovcem.. jeste jej musim zavesit poradne na favo silentbloky misto dratu to sem nestih ale je to dobre tichoucke a motor daleko pruznejsi Jó, to jsem viděl Vzpomínám si |
Autor: | Jiri [ 19.7.08, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
jako ono to vypada strasne ale ja to tam me za dopoledne..staci k tomu par topenarskejch kolinek vlnovej a oba dily favo vejfuku...ale mam to na felda motor tam to ma ty svody dozadu takto se lip hodi ...pro klasiku 120...by se to muselo vic asi nejak zahnout.,..nebo kratsi vlnovec dat |
Autor: | škodař [ 19.7.08, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle mě dostalo Nahodil jsem s kolegou téma výfuk.Jeho soused si uprvil první díl výfuku S120 co je hned u motoru a to tak.Obalil plech kolem výfuku,důkladně zavařil,aby byl vodotěsný.Navaříl dva vývody jeden dolu a druhý na hoře.Odpojil vodní okuch a napojil ho přes výfuk,upravený.To auto jsem neviděl,ale kolegovi mohu věřit že mi nelže.Výsledek je:během 3 minut provozní teplota a tím pádem i teplo v autě,hlavně v zimě.Nevím,ale jaká životnost je výfuku(voda,koroze).Co se týče hlučnosti,motor se stišil ne o 100%,ale o 150% to jsou slova mého kolegy.Jestli bude zájem skusím vytáhnou od kolegy nějaké fotografie za předpokladu jestli není auto na šrotišti nebylo by lepčí rovnou odpojit chladič? |
Autor: | michalkatka [ 19.7.08, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: Tohle mě dostalo Nahodil jsem s kolegou téma výfuk.Jeho soused si uprvil první díl výfuku S120 co je hned u motoru a to tak.Obalil plech kolem výfuku,důkladně zavařil,aby byl vodotěsný.Navaříl dva vývody jeden dolu a druhý na hoře.Odpojil vodní okuch a napojil ho přes výfuk,upravený.To auto jsem neviděl,ale kolegovi mohu věřit že mi nelže.Výsledek je:během 3 minut provozní teplota a tím pádem i teplo v autě,hlavně v zimě.Nevím,ale jaká životnost je výfuku(voda,koroze).Co se týče hlučnosti,motor se stišil ne o 100%,ale o 150% to jsou slova mého kolegy.Jestli bude zájem skusím vytáhnou od kolegy nějaké fotografie za předpokladu jestli není auto na šrotišti nebylo by lepčí rovnou odpojit chladič? vieš ako má kúrenie trabant? prvý diel fýfuku má oddelené okruhy vzduch a spaliny, ventilátor vháňa vzduch do kúrenia cez ten výfukový diel a teplý vzuch ide cca 30sek po naštartovaní... orobiť to na vodu nieje zlý nápad, ale ako potom tú vodu uchladiť, keď už je výfuk rozpálený zbytočne by dodával do systému veľa teplej vody ktorú by chladič neuchladil... |
Autor: | Jiri [ 19.7.08, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo trabanty maji i vyfukove svody oplechovane a je to pak propojene tam je na ho**o to ze tam neni elektricky ventilator....jak moc tocis motor ..tak moc topis no...k te skodovce...no na zimu asi dobre..ale jak to chladit v lete no....ta hlucnost to mu bych veril tim oplechovanim a vodou se tim snizi vibrace vlastnihu vyfukoveho tlumice...ale za tri minuty ze by se to zahralo to se mi nezda |
Autor: | škodař [ 19.7.08, 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: vieš ako má kúrenie trabant? prvý diel fýfuku má oddelené okruhy vzduch a spaliny, ventilátor vháňa vzduch do kúrenia cez ten výfukový diel a teplý vzuch ide cca 30sek po naštartovaní... orobiť to na vodu nieje zlý nápad, ale ako potom tú vodu uchladiť, keď už je výfuk rozpálený zbytočne by dodával do systému veľa teplej vody ktorú by chladič neuchladil... |
Autor: | michalkatka [ 19.7.08, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: no i když co třeba něco jak má favorit automatickej sitič něco na ten způsob jak s eto ohřeje tak to přepne na normální oběh dobre a čo s tou vodou vo výfuku, to by bol pekný parný kotol |
Autor: | Jiri [ 19.7.08, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
to by varilo v tom vyfuku no |
Autor: | fatal [ 19.7.08, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Použijeme tranformátorový olej. |
Autor: | škodař [ 19.7.08, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Použijeme tranformátorový olej. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |