Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
spotreba oleje
Nejedna se o skodovku potreboval by vedet aspon vas nazor jde o moji mazdu 626 2.0 benzin byl problem se spotrebou oleje zacalo to dost nahle pred tim mnozstvi oleje v motoru ok do vymeny sem tam dolil asi jen pul litru ..asi na 8000km pak jezdim a nejdenou zjistim ze cvakaji ventli...a neni tam olej ... nejakou dobu sem s tim jezdil a dolivyl olej ..ale asi tak litr na 200km... ted sem se k tomu dostal..abych na to kouknul sundal sem hlavu ...moje prvni podezreni bylo na simeringy ventilu ...vsechny sem vytahnul...viditelne hodne ztvrdle a nedolehyly uz dobre k ventilum..tedy prvni problem...chtel bych vedet to zdali by ohle mohlo udelat takhle velkou spotrebu oleje jedna se o 16v tedy16 mist kudy se olej muze ztracet... a nastalo to rekl bych po vymene oleje tedy co si o tom kdy myslite...udelat i pistni krouzky..a nebo jen tohle jinak motor sel dobre pred tim zadne tlakovani do kliky ..vykon ok...starty..pro srovnani treba jestli nekdo delal tohle na favu...jak moc to pomohlo...na favu co mam v cr mam taky tehkle problem ten si bere tak asi litr a pul na 1000..tak jestli by to pomohlo...diky Jirka
|
19.7.08, 16:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jesi si tu mazdu chces nechat tak udelej i kruhy, jesi si nechas rouvra tak na to hod bobek.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.7.08, 16:50 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no to je teda reseni..no ja vzhledem k tomu ze ty simeringy byly tvrdy taky bych udelal jen to no..asi..prece jen je to DOHC a tam jde olej hned z vacek rovnou na hyrostely a na ventily pak navic jsou tam tak zapustene..proste jde tam na ty simeringy hodne oleje ..a v sani je porad podtlak tak si to vlastne taha samo olej....
|
19.7.08, 17:05 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Asi si dal dole hlavu, ale ak nie, stav kruzkov sa dal posudit cez kompresne tlaky pred a po vstreknuti oleja do valca. Inak by som to skor predal, ako prekruzkovaval :c(
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
19.7.08, 17:45 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
hlava je dole ted ale to vypada dobre ..videl bych to jen na ty krouzky na ventlilech..ty pistni krouzky uz by me financne nejak nevadily ale hlavne se mi do toho nechce
|
19.7.08, 18:22 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jsou dvě možnosti, buď risk a udělat jen hlavu, nebo když už tak i kruhy. Taky omrkni vodítka ventilů protože pokud budou dosti vychozené tak si spotřebu oleje výměnou gufer snížíš možná o polovinu ale žrát to bude dál.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.7.08, 19:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Změřit:
průměr dříku sací: 5,970 - 5,985 (limit - 5,940)
průměr dříku výfuk: 5,965 - 5,980 (limit - 5,935)
průměr vodítka: V+S 6,01 - 6,03
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.7.08, 19:26 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
já bych tam zas enechal ty kruhy origo dokud nebudou žrat hodně nějak nemám dobrý zkušenosti s výmenou samostatních krožků po pár tisícách je to z5 možná je to jen můj postřech záleží taky na opotřebení válce
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.7.08, 20:02 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
kua...ted premejslim jestli vubec mame na dilne mikrometr...my takovehle opravy moc nedelame..ale sezenu pomerim...jinak takhle na prvni pohled to na ventilech volne neni a nove guferko opravdu na ten drik krasne prileha..oproti staremu takze tam byl urcite jeden z problemu..de mi o to jestli neni lepsi nechat origo krouzky zabehnute...nez jine...kdovi jake kvality...sam nevim co to je zac
|
19.7.08, 20:16 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Zdravim
Si tak nějak říkám, že jestli jsi na 200 km doléval litr oleje, tak ten motor musí být slušně zvenčí namazaný...docela se divim, že vlivem tepla a souhry okolností nedošlo k požáru
|
19.7.08, 20:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
prave ne zvenci nikde nic neteklo ..je me proste divny ze by takhle velkou spotrebu oleje udelali jen ty simeringy...to litr na 200..tak odhadem....proste tak jednou za 14 dni sem dolil litr..a pul asi...plus minus neco ...a nejdeu plus minus asi 100mil tydne..coz je 160km.
|
19.7.08, 20:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Pootočit s klikou aby písty popojely dolu a změřit průměr válců
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.7.08, 20:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|