Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA ŠKODA FELICIE
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12154
Stránka 1 z 2

Autor:  jaro [ 27.7.08, 11:23 ]
Předmět příspěvku:  ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA ŠKODA FELICIE

MÁM ŠKODU FEL.1.6 ROK VÝROBY 98 ZHASLA A NEJDE NASTARTOVAT.ZAPAL CÍVKA JE OK.JAK POZNÁM JESTLI JE TO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU,MŮŽE BÝT PŘÍČINA I V NĚJAKÉM ČIDLE?DÍKY ZA BRZKOU ODPOVĚĎ NEZNAMÉMU OBBORNÍKOVI.
JARO

Autor:  WRC [ 27.7.08, 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA ŠKODA FELICIE

jaro píše:
MÁM ŠKODU FEL.1.6 ROK VÝROBY 98 ZHASLA A NEJDE NASTARTOVAT.ZAPAL CÍVKA JE OK.JAK POZNÁM JESTLI JE TO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU,MŮŽE BÝT PŘÍČINA I V NĚJAKÉM ČIDLE?DÍKY ZA BRZKOU ODPOVĚĎ NEZNAMÉMU OBBORNÍKOVI.
JARO


Chtělo by to v prvé řadě na diagnostiku.

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

Zjisti jestli dává jiskru, pokud ne tak na 90% snímač otáček, pokud jiskru bude dávat tak vyklop zadní sedák a v absolutním tichu poslouchej jestli když zapneš klíček jestli je slyšet slabé zavrčení čerpadla po dobu cca 5 vteřin, pokud ne tak je třeba zjistit zda jde do něj napájení, je pod zadním sedákem pod kobercem pod kovovým víkem, je na něm konektor se 4ma kablíkama, levej a pravej v krajích je napájecí na čerpadlo a dva prostřední jsou palivoměr. Tak na těch napájecích pokud máš multimetr musí mezi nima být 12V krátkodobě po zapnutí klíčku, pokud nemáš multimetr tak alespoň přes žárovku, bacha na jiskření jseš u nádrže :D ještě jeden takovej blbej dotaz neprohodil sis náhodu klíče? Tady byl jeden čert že koupil feldu a za dva dny nejede nelze natočit, tak jsem to napíchl u něj doma, házelo t chybu řídící jednotka motoru blokvána, koukám na to no jo má imobilizer a panáček si nechal udělat druhej klíč a ráno na ten novej klíč nenatočil protže v sobě nemá čip imobilu, takže vzal zase starej klíček a auto šlape jak hodinky

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a nejdřív projdi všechny pojistky jestli jsou OK. a vyklop pojistkový panel a zapni klíček musí cvaknout jedno z relátek a po cca 5ti vteřinách musí cvaknout znova. Jo a pokud to nebude vzadu pod sedačkama vrčet a do toh konektoru napájení pujde tak je nejspíš v háji čerpadlo

Autor:  slovacek.milos [ 27.7.08, 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

nebo zjednodušeně vytahej svíčky :idea: připoj na kabely ukostři 8) pomocník zatočí motorem a nahlaš co cítíš a co vidíš :shock: :D miloš

Autor:  superflo [ 27.7.08, 16:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA ŠKODA FELICIE

jaro píše:
MÁM ŠKODU FEL.1.6 ROK VÝROBY 98 ZHASLA A NEJDE NASTARTOVAT.ZAPAL CÍVKA JE OK.JAK POZNÁM JESTLI JE TO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU,MŮŽE BÝT PŘÍČINA I V NĚJAKÉM ČIDLE?DÍKY ZA BRZKOU ODPOVĚĎ NEZNAMÉMU OBBORNÍKOVI.
JARO

mne takto odisiel zapalovaci modul.... skus radu Miloša...pokial po pretoceni motora to neda iskru a sviecky budu od benzinu je to na 100% zapalovaci modul

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 17:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA ŠKODA FELICIE

superflo píše:
jaro píše:
MÁM ŠKODU FEL.1.6 ROK VÝROBY 98 ZHASLA A NEJDE NASTARTOVAT.ZAPAL CÍVKA JE OK.JAK POZNÁM JESTLI JE TO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU,MŮŽE BÝT PŘÍČINA I V NĚJAKÉM ČIDLE?DÍKY ZA BRZKOU ODPOVĚĎ NEZNAMÉMU OBBORNÍKOVI.
JARO

mne takto odisiel zapalovaci modul.... skus radu Miloša...pokial po pretoceni motora to neda iskru a sviecky budu od benzinu je to na 100% zapalovaci modul


když to nedá jiskru a svíčky budou od benzínu tak je ještě spousta možností, kabel, palec,víčko rozdělovače, snímač otáček, zapalovací modul......

Autor:  jaro [ 27.7.08, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Zjisti jestli dává jiskru, pokud ne tak na 90% snímač otáček, pokud jiskru bude dávat tak vyklop zadní sedák a v absolutním tichu poslouchej jestli když zapneš klíček jestli je slyšet slabé zavrčení čerpadla po dobu cca 5 vteřin, pokud ne tak je třeba zjistit zda jde do něj napájení, je pod zadním sedákem pod kobercem pod kovovým víkem, je na něm konektor se 4ma kablíkama, levej a pravej v krajích je napájecí na čerpadlo a dva prostřední jsou palivoměr. Tak na těch napájecích pokud máš multimetr musí mezi nima být 12V krátkodobě po zapnutí klíčku, pokud nemáš multimetr tak alespoň přes žárovku, bacha na jiskření jseš u nádrže :D ještě jeden takovej blbej dotaz neprohodil sis náhodu klíče? Tady byl jeden čert že koupil feldu a za dva dny nejede nelze natočit, tak jsem to napíchl u něj doma, házelo t chybu řídící jednotka motoru blokvána, koukám na to no jo má imobilizer a panáček si nechal udělat druhej klíč a ráno na ten novej klíč nenatočil protže v sobě nemá čip imobilu, takže vzal zase starej klíček a auto šlape jak hodinky


dik za brzkou odpověď klíč s imobil. je ok.Měnil jsem skříňku ale čipy jsem v klíči vyměnil!Zjistil jsem že nejde palivo k uhl.filtru,čerpadlo jede filtr paliva u nádrže je průchozí,při odpojení hadičky za filtrem teče benzín je možné že má čerpadlo slabej slabej výkon?Ještě jednou dík za odpověď
JARO

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

k uhlíkovýmu filtru snad ani palivo jít nemá, maximálně jeho výpary. tak nejspíš benzín jde, co ta jiskra? Jakou skříňku jsi vyměnil? jaký čipy?,??????? Od té doby to nemaká co jsi to vyměnil? jako jen tak si přehazovat čipy to není tak jednoduchý musíš to nabudit přes diagnostiku pokud jsi měnil čipy za uplně jiné než ty původní.

Autor:  slovacek.milos [ 27.7.08, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

to si raději někoho najdi kdo tomu rozumí, dělat něco s čipama a palivo v uhlíkovém filtru, máš vůbec představu jak to MPi fachá? miloš

Autor:  jaro [ 27.7.08, 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
k uhlíkovýmu filtru snad ani palivo jít nemá, maximálně jeho výpary. tak nejspíš benzín jde, co ta jiskra? Jakou skříňku jsi vyměnil? jaký čipy?,??????? Od té doby to nemaká co jsi to vyměnil? jako jen tak si přehazovat čipy to není tak jednoduchý musíš to nabudit přes diagnostiku pokud jsi měnil čipy za uplně jiné než ty původní.


Měnil jsem spínací skříňku koupil jsem novou fabku a čip v klíčích jsem vyměnil.dal jsem tam původní jezdilo to měsic bez problémů.Teď jsem zkoušel jiskru na svíčkách,nejde. Zapal.cívka byla vyměněna a nešlo to nastartovat.Asi to hodim na diagnostiku.

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak pokud to jezdilo a teď nejde jiskra a zapalovací modul jsi zkoušel tak už nejspíš jedině snímač otáček je v rozdělovači, jedině vyměnit.

Autor:  jaro [ 27.7.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
tak pokud to jezdilo a teď nejde jiskra a zapalovací modul jsi zkoušel tak už nejspíš jedině snímač otáček je v rozdělovači, jedině vyměnit.


Diky za radu,zkusím to a napíšu jak jsem dopadl.Ještě jeden postřeh.když jsem startoval,vytáhl svíčky tak byli suché.Zatim pro dnešek dobrou noc

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

jaro píše:
Kristensen píše:
tak pokud to jezdilo a teď nejde jiskra a zapalovací modul jsi zkoušel tak už nejspíš jedině snímač otáček je v rozdělovači, jedině vyměnit.


Diky za radu,zkusím to a napíšu jak jsem dopadl.Ještě jeden postřeh.když jsem startoval,vytáhl svíčky tak byli suché.Zatim pro dnešek dobrou noc


To je logické, proč by byly mokré, když je snímač otáček v háji tak jednotka neví že se motor točí a neotevře vstřiky

Autor:  jaro [ 28.7.08, 06:56 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
jaro píše:
Kristensen píše:
tak pokud to jezdilo a teď nejde jiskra a zapalovací modul jsi zkoušel tak už nejspíš jedině snímač otáček je v rozdělovači, jedině vyměnit.


Diky za radu,zkusím to a napíšu jak jsem dopadl.Ještě jeden postřeh.když jsem startoval,vytáhl svíčky tak byli suché.Zatim pro dnešek dobrou noc


To je logické, proč by byly mokré, když je snímač otáček v háji tak jednotka neví že se motor točí a neotevře vstřiky


Ještě dotaz,když zapnu klíček do polohy zapalování zapnuto tak to pořád vrčí u potenciometru škrtící klapky, a klapka se pozvedne když, vytáhnu konektor k potenciometru tak to samozřejmě přestane.Je to normální?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/