Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nejde nastartovat felicia 1.6
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12156
Stránka 1 z 2

Autor:  mravenecek [ 27.7.08, 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Nejde nastartovat felicia 1.6

Nejdriv sem si myslel, ze mi nejde benzin do motoru, ale ten tam jde. Rozdelal sem rozdelovac a kabel co vede od civky hazi malou jiskru, ale ted je docela dost vybita baterka. Co odchazi nejvic rozdelovac, civka nebo svicky? Ale svicky by museli odejit alespon dve, ze?
Nebo cim by to mohlo bejt a co jeste vyzkouset...chystam se jeste na svicky...

Autor:  Ondras83 [ 27.7.08, 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

hlavně se modli, aby to nebyla klapka....

Autor:  Jura [ 27.7.08, 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

No nabij baterku a pak zkoumej dál.... to že se točí startér nic neznamená...jak je moc slabá baterka ono to sice točí, ale nenastartuje...pak skoukni svíčky kebely rozdělovač...očisti všechyn kontakty atd... pak rozpoj a zapoj všechny konektory co v motoru najdeš a uvidíš...to může být hodně věcí a musíš valit vylučovací metodou od toho nejjednoduššího

Autor:  mravenecek [ 27.7.08, 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
hlavně se modli, aby to nebyla klapka....


Klapka? Jestli to je klapka co je za vzduchovym filtrem, tak mi neco presne tam cosi bzuci...

Autor:  slovacek.milos [ 27.7.08, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

si nabij baterku, můžeš vyměnit půl auta bez baterky nenatočíš miloš

Autor:  Drak [ 27.7.08, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jak máš slabou baterku, tak můžeš točit jak o medaile a nechytne ti to ani plamenem, ECU nemá dostatek napětí na řízení obvodů.

Autor:  mravenecek [ 27.7.08, 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

To je jasny...uz se nabiji, ale jde mi o to kde je chyba...Baterka byla dobra a nenatocil sem to...

Autor:  mravenecek [ 27.7.08, 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

Jak poznam, ze ta klapka je spatna? Jde to je odzkouset?

Autor:  fatal [ 27.7.08, 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jen taková poznámka, pokud by byla klapka, KO, tak by to mělo jít nahodit s lehkým přišlápnutím plynu, ne? U 1.3MPI to jde...

Autor:  slovacek.milos [ 27.7.08, 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

mravenecek píše:
Jak poznam, ze ta klapka je spatna? Jde to je odzkouset?


jestli je klapka špatná poznáš jen na VAG podle ůhlu na volnoběh, pokud budeš mít startovací napětí pod 7V MPi nechytne miloš

Autor:  MichalMichal [ 27.7.08, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
mravenecek píše:
Jak poznam, ze ta klapka je spatna? Jde to je odzkouset?


jestli je klapka špatná poznáš jen na VAG podle ůhlu na volnoběh, pokud budeš mít startovací napětí pod 7V MPi nechytne miloš


můžu se zeptat kolik má mít 1.6 ůhel otevření klapky na volnoběh když je orřátá? A kolik má max. otevření klapky?

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

MichalMichal píše:
slovacek.milos píše:
mravenecek píše:
Jak poznam, ze ta klapka je spatna? Jde to je odzkouset?


jestli je klapka špatná poznáš jen na VAG podle ůhlu na volnoběh, pokud budeš mít startovací napětí pod 7V MPi nechytne miloš


můžu se zeptat kolik má mít 1.6 ůhel otevření klapky na volnoběh když je orřátá? A kolik má max. otevření klapky?


na volnoběh na provozní teplotě by ti diagnostika měla vykazovat 3-15 stupňů

Autor:  WRC [ 27.7.08, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
MichalMichal píše:
slovacek.milos píše:
mravenecek píše:
Jak poznam, ze ta klapka je spatna? Jde to je odzkouset?


jestli je klapka špatná poznáš jen na VAG podle ůhlu na volnoběh, pokud budeš mít startovací napětí pod 7V MPi nechytne miloš


můžu se zeptat kolik má mít 1.6 ůhel otevření klapky na volnoběh když je orřátá? A kolik má max. otevření klapky?


na volnoběh na provozní teplotě by ti diagnostika měla vykazovat 3-15 stupňů


Nejní těch 15 už trochu moc? Mě ukazuje 5,něco jak kdy a když je studená tak mi ukazuje tech asi 12-15 už nevim presneji a točí to 1200asi. A když je plyn na podlaze tak má mít asi 90 ale to sem nezkousel.

Autor:  mravenecek [ 27.7.08, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
mravenecek píše:
Jak poznam, ze ta klapka je spatna? Jde to je odzkouset?


jestli je klapka špatná poznáš jen na VAG podle ůhlu na volnoběh, pokud budeš mít startovací napětí pod 7V MPi nechytne miloš


Takze jak pravil odbornik na slovo vzaty BATERKA...pucil sem si jinou a chytlo to. Ale opravdu sem to necekal, kdyz se motor tocil na tu starou. Nabijet ji nema asi cenu, ze? Jakou koupit novou? Myslim tim kolikatku?

Autor:  Kristensen [ 27.7.08, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

aspoň 55ku

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/