Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Starter VYŘEŠENO 
Autor Zpráva

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek Starter VYŘEŠENO
Ahoj.Může my někdo poradit v čem je chyba?Při otočení klíčku mi tam jenom přecvakne něco a startér nemá žádnou snahu.Může to být startérem.


Naposledy upravil Radinooo dne 31.7.08, 13:42, celkově upraveno 1



29.7.08, 17:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Starter
Radinooo píše:
Ahoj.Může my někdo poradit v čem je chyba?Při otočení klíčku mi tam jenom přecvakne něco a startér nemá žádnou snahu.Může to být startérem.


uhlíky musíš dát nové jsou krátké miloš


29.7.08, 17:33
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek Re: Starter
slovacek.milos píše:
Radinooo píše:
Ahoj.Může my někdo poradit v čem je chyba?Při otočení klíčku mi tam jenom přecvakne něco a startér nemá žádnou snahu.Může to být startérem.


uhlíky musíš dát nové jsou krátké miloš


Tole stejné se řeší v tématu KDO VÍ PORADÍ. A je to uplně stejná přičina ale uhlikama to není :-) alespoň u mě ne. Ale mnohdy se stejna závada projeví v něčem jinem.


29.7.08, 19:40
Profil

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
No tak já zkusím koupit ty uhlíky a uvidím.


29.7.08, 20:48
Profil
Záškodník z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Příčin je mnoho, ale začněme ot těch nejčastějších... slabá baterka (i když má v klidu napětí třeba 13,6V, tak při doběru může napětí spadnout kldině na 1V, takže baterka je dobrrá, pokud běhá i v jinym autě), pak tam může být někde velký přechodový odpor - dotáhnout spoje, zkontrolovat zda se soustava po použití startéru nepřehřívá. Pak to může být i ukostření, ale to bejvá málokdy... pak bych šel o těch uhlíkách, cívce startéru... ale v 80% to bývá baterkou, i když majitel si tvrdě stojí za tim, že je dobrá...


29.7.08, 21:24
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
David29 píše:
Příčin je mnoho, ale začněme ot těch nejčastějších... slabá baterka (i když má v klidu napětí třeba 13,6V, tak při doběru může napětí spadnout kldině na 1V, takže baterka je dobrrá, pokud běhá i v jinym autě), pak tam může být někde velký přechodový odpor - dotáhnout spoje, zkontrolovat zda se soustava po použití startéru nepřehřívá. Pak to může být i ukostření, ale to bejvá málokdy... pak bych šel o těch uhlíkách, cívce startéru... ale v 80% to bývá baterkou, i když majitel si tvrdě stojí za tim, že je dobrá...


Nejlepší je dát baterku z druhýho auta já zkoušel 55 a to novou a nic.....


30.7.08, 06:08
Profil

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
Baterka je 1 rok stará,ale může to být i tím.Při nastartovaní miy kikslo i rádio a le topení jede normal.Jak to roztlačím tak to naskočí.Tedkom my to jede ale zaparkoval jsem a asi po 30 minutach zase nešlo nastartovat.Tak nevím.


30.7.08, 10:54
Profil
Záškodník z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Zkus třeba nastartovat přes kabely z jinýho auta... prostě z jinýho zdroje než je baterka (spolehlivýho), ať můžeš baterku vyloučit..


30.7.08, 11:57
Profil ICQ

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
Bohužel nemám od koho,ale baterku beru přes večer domů a nabiju ji.Má se prý každý rok dobýjet a ona je rok stará tak to může být tím .Uvidím a napíšu zítra jak to dopadlo.

_________________
Škoda Felicie 1.3 LXI
1996, 50 KW
BMM 67 000km


30.7.08, 14:47
Profil

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
No tak baterku mám dobrou.Já na ní mám 23 kontrolky které ukazujou stav baterie.A svítí my tam zelená tak je ok.Zkusím se podívat na kabel který je napojen ve startéru jako ukostřovací,jestli není zaoxidovaný.

_________________
Škoda Felicie 1.3 LXI
1996, 50 KW
BMM 67 000km


30.7.08, 18:17
Profil
Záškodník z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Ono pozor, jak řikám, napětí v klidu může bejt dobrý, ale při odběru může spadnout až bůhví kam, a to ti měřák nezměří...

Kdyžtak začni startovat a napětí by mělo spadnout, a následovně zase růst... po skončení startu (neúspěšného, vypoj cívku), by zas napětí mělo po 2 - 3sekundách naskočit na původní hodnotu...


30.7.08, 18:21
Profil ICQ

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
Nemůže to byt alternatorem?Ale mylím spíše že to bude baterka nebo startér.

_________________
Škoda Felicie 1.3 LXI
1996, 50 KW
BMM 67 000km


30.7.08, 18:24
Profil
Záškodník z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Jedině že by nedobíjel, ale to by se projevilo na baterce :wink:


30.7.08, 18:25
Profil ICQ

Příspěvky: 97
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
Jak?

_________________
Škoda Felicie 1.3 LXI
1996, 50 KW
BMM 67 000km


30.7.08, 18:40
Profil
Záškodník z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Byla by vybitá...


30.7.08, 19:04
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz