Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zahada pri nastavovani otacok favoritu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12236
Stránka 1 z 2

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:20 ]
Předmět příspěvku:  Zahada pri nastavovani otacok favoritu

Ahoj te mam favo 136 LS r.v 92 karbec pri nastavovani otacok bol motor moc zahriaty a otacky somchcel zvysit tak som pritiahol srob toku vzduchu a zdvihol otacky sadol do auta a isiel po 2 KM sa sa motor schladil a po vyradeni rychlôosti zacal zdochinat prilis nizke otacky. Moze to byt sposobene tym ze som nepovolil srob pritoku paliva?????

Autor:  gokralik [ 31.7.08, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám takový divný pocit, že Favority (ať už Pierburg nebo LEKR) nemá šroub vzduchu a paliva, ale šroub bohatosti směsi a šroub volnoběhu. Kdoví s čím jsi tam točil. Byl ten šroub zezadu od topení nebo z boku do pravého podběhu?

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

tocil som tym srobom zozadu tj srobom volnobehu

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

potom ked sa to stalo ze to chcipalo tak som znizil otacky volnobehu a pridal bohgatost a bolo OK presiel som 35 KM a stale 750 otacok

Autor:  gokralik [ 31.7.08, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď nevím cos to vlastně na tom autě udělal :| šroubem volnoběhu prostě přidáváš nebo ubíráš množství paliva které jde do karbu stále. Jestli jsi hýbal i s bohatostí tak pokud tomu nerozumíš, mohl jsi ji rozeštelovat a na emisích tě budou kárat. :lol:

Autor:  Kristensen [ 31.7.08, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Tak teď nevím cos to vlastně na tom autě udělal :| šroubem volnoběhu prostě přidáváš nebo ubíráš množství paliva které jde do karbu stále. Jestli jsi hýbal i s bohatostí tak pokud tomu nerozumíš, mohl jsi ji rozeštelovat a na emisích tě budou kárat. :lol:


No čoveče já bych řekl že jestli se do toho bude štourat někdo na emisích nebo majitel sám je dneska uplně jedno, většinou to končí tím že to nějakým způsobem nefunguje.

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta

Autor:  Kristensen [ 31.7.08, 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

nemělo by, před tím to bylo v pořádku? proč jsi s tím hejbal?

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

no bolo len otacky sa boli cca 600 - 700

Autor:  gokralik [ 31.7.08, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

congy píše:
no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta


U studeného motoru by si měl otáčky odchytit sytič ne?

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

ale hej len to bolo uz pri zahriatom motore tych 600 - 700

Autor:  Kristensen [ 31.7.08, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
congy píše:
no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta


U studeného motoru by si měl otáčky odchytit sytič ne?


ale tak snad nereaguje sytič na to když běží motor na místě rozpálenej a pak se jízdou ochladí ne?

Autor:  Kristensen [ 31.7.08, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

congy píše:
ale hej len to bolo uz pri zahriatom motore tych 600 - 700


a před tím jsi měl kolik?

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

sak ale sytic reaguje aj pri prevadzkovej teplote 80 - 90 ? nevypina sa to niekde okolo 80 ?

Autor:  congy [ 31.7.08, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

A este otazka ten srob bohatosti zmesi reguluje pomer vzduch / palivo?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/