Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problemy s volnobehem
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12296
Stránka 1 z 2

Autor:  dzavanl [ 4.8.08, 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Problemy s volnobehem

Ahoj mam problem se svym shade 120. Pri rychle jizde a zmacknuti spojky mi motro chcipne. Kdy zastavim na ssvetlech tak taky jak kdy chcipa ale kdyz to clovek chvilku drzi tak se to po chvilce spravi. Jina co to blbne tak je trochu lina a neochotna. Dela mi to jak na benzin tak na plyn. Chci se zeptat jestli nekdo vi co by s tim mohlo byt a popripade jestli je tady nejaky brnak nebo z nekde z okoli kdo by se byl ochotnej nato mrknout.

Autor:  Dawid130 [ 4.8.08, 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problemy s volnobehem

dzavanl píše:
Ahoj mam problem se svym shade 120. Pri rychle jizde a zmacknuti spojky mi motro chcipne. Kdy zastavim na ssvetlech tak taky jak kdy chcipa ale kdyz to clovek chvilku drzi tak se to po chvilce spravi. Jina co to blbne tak je trochu lina a neochotna. Dela mi to jak na benzin tak na plyn. Chci se zeptat jestli nekdo vi co by s tim mohlo byt a popripade jestli je tady nejaky brnak nebo z nekde z okoli kdo by se byl ochotnej nato mrknout.


No kdyby to dělalo na benzín problém by byl v karbecu a to možná i bude. U LPG vim že se dá řidit volnoběh a bohatost bez štelovaní karbu. Na LPG a směšovačí je šroub na volnoběh. Alespoň u BRC to tak bylo. A co ventil volnoběhu?

Autor:  michalkatka [ 4.8.08, 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problemy s volnobehem

Dawid130 píše:
dzavanl píše:
Ahoj mam problem se svym shade 120. Pri rychle jizde a zmacknuti spojky mi motro chcipne. Kdy zastavim na ssvetlech tak taky jak kdy chcipa ale kdyz to clovek chvilku drzi tak se to po chvilce spravi. Jina co to blbne tak je trochu lina a neochotna. Dela mi to jak na benzin tak na plyn. Chci se zeptat jestli nekdo vi co by s tim mohlo byt a popripade jestli je tady nejaky brnak nebo z nekde z okoli kdo by se byl ochotnej nato mrknout.


No kdyby to dělalo na benzín problém by byl v karbecu a to možná i bude. U LPG vim že se dá řidit volnoběh a bohatost bez štelovaní karbu. Na LPG a směšovačí je šroub na volnoběh. Alespoň u BRC to tak bylo. A co ventil volnoběhu?


ak to nieje ventil voľnobehu, tak to niekde prisáva vzduch...

Autor:  ventYl [ 4.8.08, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

posilovac brzd je? a funguje? test smrti: vypnut motor, naslapat brzdu, nastartovat za staleho stlacenia brzdoveho pedalu. ak brzdovy pedal po nastartovani markantne poklesne a zmakne, posilovac je (mal by byt) ok.

Autor:  dzavanl [ 4.8.08, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna to bude tim ventilem na volnobeh. Tchan se v aute v sobotu hrabal a prej mu to tam jiskrilo ale nechce se priznat co tam skratoval. V nedeli se snazil borc nastavit na tom volnobeh jak koli ten sroub tocil tak to furt tlacilo svych 500 otacek. Jinak ty oatezce s posilovacem brzd jsem nejak nerozumel. Za jizdy to brzdi v pohode jak stojis nekde v kolone tak je pedal trochu tuzsi.

Autor:  Viky [ 4.8.08, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

dzavanl píše:
Za jizdy to brzdi v pohode jak stojis nekde v kolone tak je pedal trochu tuzsi.

To vypada ze mas problem....
Nejspis si posilovac prisava vzduch.
Jednoduchy test: posilovac u motoru odpojit, diru necim ucpat a zkusit to projet jestli to dela to samy. Tim posilovac jednoznacne vyloucis. Doporucuju tohle zkouset nekde, kde neni koho nabourat. ;-)

Autor:  dzavanl [ 4.8.08, 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

To jsi me moc nepotesil. Moc se autach nevyznam a v Brne jaksi nikoho kdo by se na to kouknul neznam.

Autor:  ventYl [ 4.8.08, 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

dzavanl píše:
To jsi me moc nepotesil. Moc se autach nevyznam a v Brne jaksi nikoho kdo by se na to kouknul neznam.


cinnost toho ventilu si mozes overit, ak zapnes zapalovanie a stiahnes dolu ten kontakt, tak pri prikladani kablika musi cvakat. niekedy sa ale stane, ze je to zoxidovane a potom mozes prikladat, kolko chces a prd cvaka. takisto, ked je ticho a zapinas / vypinas zapalovanie, s otvorenymi dverami musi byt pocut cvakanie toho ventilu. ak necvaka, tak je bud sahnuty (zniceny som este nevidel, ale moze sa stat), pripadne je blby kabel, alebo kontakt.

Autor:  dzavanl [ 4.8.08, 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Takze myslis ze to bude tim ventilem volnobehu? To vim kde je muzu zkusit jestli to cvaka. Kdyz je to ten posilovac tak to uz bude slozitejsi.

Autor:  Viky [ 4.8.08, 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

dzavanl píše:
Kdyz je to ten posilovac tak to uz bude slozitejsi.

Hm... najdes hadici od posilovace (tesne pod karburatorem v sacim potrubi), odpojis, zacpes diru a hotovo. Kdyz to kravi dal, tak to posilovac nebyl.

Ale treba to muze bet uvolneny saci potrubi nebo uvolnenej karburator... nekdy se ty maticky daji i pozracet, tohle vsechno to chce projit a nezda se mit o bejt nijak narocny. Dobry je si vzit nejakou knihu nebo aspon katalog ND a podivat se kde vsude ty sroubky hledat. Jinak brnkacka.

Autor:  dzavanl [ 4.8.08, 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

OK po praci nato kouknu a dam vedet. Mam doma nejakou knihu od Andrta tak bude asistovat. Dik moc a dam vedet co jsem zjistil.

Autor:  dzavanl [ 4.8.08, 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se nato dival. Sani je ok. Tryska na vonobeh - mel jsem ji ven a hybe se v pohode a take cvaka. Hazi to jiskru na vsechny valce a podle mne to z posilovace neprisava porotze jak jsem mel dole filtr a zakryl jsem to tak zacala chcipat.

Autor:  ventYl [ 4.8.08, 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

no ono pripoj na posilovac je POD karburatorom, to znamena, ze ak by prisaval vzduch odtial, tak ti to zdochne tak, ci tak, lebo to bude prisavat vzduch bez benzinu a nebude dochadzat ku karburacii.

Autor:  dzavanl [ 5.8.08, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

OK jeste to doma obhlidnu a zitra to jde za mechanikem - konecne jsem nekoho sehnal. Doufam ze kdyz to bude posilovac ze s tim nebude moc prace - jina mne posle vite kam. Jinak v sobotu jsme lepili zpatky ten vstup do karbecu jak je pripojenej benzin - prej je to normalni ze to z tama obcas vylitne.

Autor:  Pajas [ 5.8.08, 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak hadička od potlaku sa špatně nevyměňuje. Zkus ještě nastartovat a na místě mačkat brzdový pedál pokud ti to zdechne tak je problém tam- teda pokud ti to aspon trochu drží volnoběh. Dále jestli ti to přisává falešnák zjistíš tak že kolem karbecu nastříkáš něco co má alkohol nejspíš nějakou voňavku pokud se ti zvýší volnoběh je to tím.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/