Autor |
Zpráva |
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
erko vačka do fawa ??
plánujem zástavbu favo mototra do škodovice. Mám doma erkovú vačku a rozmýšlam, či ju mám do toho favomotora použiť alebo nie. Motor používam maximálne ddo 5500 otáčok, pootm už nemám to srdce točit ho viac Fávo motor s origo vačkou ťahá pekne odspodu ... nepokazím "spodok" spektra otáčok (2000 - 3000) erkovu vačkou ??
je vhodné erkovú vačku vyvinutú pre 5k motor namontovať do 8kanálu ?
Ten favo motor ešte nemám ale zháňam karburátorový 135 (136 / 136x) (btw. nie je striekačka lepšia ?? samozrejme upravujem na karbec )
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
4.8.08, 23:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ono je asi aj otázka, aký budeš mať stály prevod..ak 4,22; tak Favo motor s origo vačkou by mal veľmi silný (zbytočne) spodok. Iná otázka je, či R ková vačka je až taký rozdiel...pokiaľ ale budeš mať stály prevod 3,9, je to už na zváženie...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.8.08, 06:34 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Do 136x ji nedavej, 136x bude urcite lepsi. Normalni 136ce by mohla pomoct.... teoreticky.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.8.08, 08:17 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Podle mě zbytečná práce...
|
5.8.08, 08:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
no já teda nevim ale podle mě má fávo vačku 247/247 a pravá vačka Š110R by měla být někde na 260/260 ne?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
5.8.08, 08:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
|
5.8.08, 09:03 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No tak zas tak moc jsem se nespletl, fávo má 248 tak to by byla bezvýznamná práce, ale stejně ta 260ka někde byla, až já to najdu.......
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
5.8.08, 09:15 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Ale jo bezvýznamná práce by to nebyla protože Favo 135,136 má vačku 240/230 ...jen 136X má 248/248 a těch je sakra pomálu a sehnat tenhle motor je skoro nemožný.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
5.8.08, 09:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Neex píše: Ale jo bezvýznamná práce by to nebyla protože Favo 135,136 má vačku 240/230 ...jen 136X má 248/248 a těch je sakra pomálu a sehnat tenhle motor je skoro nemožný.
nezabúdaj na 136B to má 254°...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.8.08, 09:51 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
michalkatka píše: Neex píše: Ale jo bezvýznamná práce by to nebyla protože Favo 135,136 má vačku 240/230 ...jen 136X má 248/248 a těch je sakra pomálu a sehnat tenhle motor je skoro nemožný. nezabúdaj na 136B to má 254°...
Pravda Když já ty BMM jaksi nemusím ...to bude možná tím
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
5.8.08, 09:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Neex píše: michalkatka píše: Neex píše: Ale jo bezvýznamná práce by to nebyla protože Favo 135,136 má vačku 240/230 ...jen 136X má 248/248 a těch je sakra pomálu a sehnat tenhle motor je skoro nemožný. nezabúdaj na 136B to má 254°... Pravda Když já ty BMM jaksi nemusím ...to bude možná tím
práve vačka 136B je posledná vhodná na karbec na bežné jazdenie, auto nestratí spodok a vylepší vrch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.8.08, 09:56 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
no moja konfigurácia - fawo motor + 4.22 qkvalt + gumy 165 / 70 R13 .. a ako som uz pisal motor používam do 4500 - 5000 ot. a páči sa mi ako na fave ťahá "odspodu" a cojaviem od 2000 uz tlačí do sedačky.
a nebude to robit sprostosti ked je R vacka do 5kanalu a favo je 8kanal ??
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
5.8.08, 10:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: no moja konfigurácia - fawo motor + 4.22 qkvalt + gumy 165 / 70 R13 .. a ako som uz pisal motor používam do 4500 - 5000 ot. a páči sa mi ako na fave ťahá "odspodu" a cojaviem od 2000 uz tlačí do sedačky.
a nebude to robit sprostosti ked je R vacka do 5kanalu a favo je 8kanal ??
nie, bežne sa to používa, ale vačku by mali sprevádzať aj iné úpravy motora, KP, vylepšiť plnenie a vyprázdňovanie valcov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.8.08, 10:16 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
michalkatka píše: vylepšiť plnenie a vyprázdňovanie valcov...
s tým sa ráta - zlícovanie sacieho potrubi, leštené ventily a spalováky atď
takže sa nie je čoho obávať ?? eventualne ... ked hodím erko vačku tak sa môže zdvihnuť krútiaci moment vo vyšších otáčkach ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
5.8.08, 10:36 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
MOLSO píše: michalkatka píše: vylepšiť plnenie a vyprázdňovanie valcov... s tým sa ráta - zlícovanie sacieho potrubi, leštené ventily a spalováky atď :) takže sa nie je čoho obávať ?? eventualne ... ked hodím erko vačku tak sa môže zdvihnuť krútiaci moment vo vyšších otáčkach ? 8)
skor rataj s presunom krutiaceho momentu mierne k vyssim otackam. ak to potom naozaj chces okolo tych 5500 pouzivat, tak zvaz aj ETZ zapalovanie z favorita.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
5.8.08, 13:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|