Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
odlehceny setrvak https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12354 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | jizíček [ 6.8.08, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | odlehceny setrvak |
chtel bych dat na motor odlehceny setrvak (motor favorit), jde ho tam jen tak dat a jezdit ?? mam nazor od kachnise, tak jsem zvedav jestli tu padne i od nekoho jineho ... |
Autor: | ventYl [ 6.8.08, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
s odlahcenim v rozumnej miere sa len tak da jazdit (kolko je to rozumna miera, musi povedat niekto iny), potom uz treba neunosne zvysovat volnobezne otacky a vyhody nie su nejako brutalne pouzitelne pri beznej mestskej jazde... |
Autor: | Matthes [ 6.8.08, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uprava na houno, me se to nelibi. |
Autor: | Viky [ 6.8.08, 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mel a dobry. Trochu jinej styl prace s motorem ale dobry. |
Autor: | Dawid130 [ 7.8.08, 06:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Ja mel a dobry. Trochu jinej styl prace s motorem ale dobry. Mě to povídej, já mam a něco seřídit je boj. |
Autor: | jizíček [ 7.8.08, 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
setrvak vazi asi 6 kg... jinak ja tu skudku uz nechci mit na bezne jezdeni ... od toho mam zatim forda .. jinak kachnis rikal ze to bude mit vliv na kliku, ze to jako celek nebude vyvazene .. ale zatim to nepadlo, tak doufam ze se treba mylil .. |
Autor: | ondra120 [ 7.8.08, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
jizíček píše: setrvak vazi asi 6 kg... jinak ja tu skudku uz nechci mit na bezne jezdeni ... od toho mam zatim forda .. jinak kachnis rikal ze to bude mit vliv na kliku, ze to jako celek nebude vyvazene .. ale zatim to nepadlo, tak doufam ze se treba mylil .. pokud to máš setrvák po odlehčení vyvážený, kliku zvlášť vyváženou, tak no problem. Ale pokud je klika z jednoho auta,setrvák osoustružený z druhého,tak to budeš mít nevyvážené a to je jo problem. |
Autor: | jizíček [ 7.8.08, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak setrvak je z jineho auta,ale je vyvazenej a chtel bych ho dat na niormalne fungujici motor .. |
Autor: | ondra120 [ 7.8.08, 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
jizíček píše: tak setrvak je z jineho auta,ale je vyvazenej a chtel bych ho dat na niormalne fungujici motor .. nojo, ale když ho dáš na fungující motor, kde předpokládám byla klika vyvažovaná se setrvákem, tj. ne samostatně, tak potom to není moc ideální stav. Zvvlášť pokud budeš chtít ten motor trochu víc honit... Gemini by k tomu napsal víc... |
Autor: | Drak [ 7.8.08, 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přijde na to, jakou tomu chceš dávat zátěž, když děláš spojku a měníš přítlačák, taky neběžíš vyvažovat smontovanou kliku se spojkou, při výrobě se počítalo s tím, že při výměně některých dílů se vyvážení trochu rozhasí a pokud nechceš auto ladit tak, abys dostal z motoru každej watt navíc, tak se nic neděje, konstrukčně je ten motor buchar, co vydrží všechno. Záleží taky, co od té úpravy čekáš. |
Autor: | Kristensen [ 7.8.08, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda nevim ale není náhodou ve výrobě vše vyváženo samostatně a potom eventuálně dováženo jak celek? |
Autor: | Drak [ 7.8.08, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Právě že škodovka je v rámci úspor při výrobě unikát, kterej se vyvažoval až jako celek, proto se musí při demontáži všechno značit a pak to dát stejně. |
Autor: | Kristensen [ 7.8.08, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Právě že škodovka je v rámci úspor při výrobě unikát, kterej se vyvažoval až jako celek, proto se musí při demontáži všechno značit a pak to dát stejně. Já mám taky unikát, mám na rencku zadní tlumiče a péra z fáva tak to můžu jet na sraz páč mám částečně škodovku |
Autor: | jizíček [ 7.8.08, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno zatez ... nebude to na kazdodeni jezdeni ... ted to je facko 135E, ale mam uz pripravene pisty ze 136, vacku z felicie BMM a hlava pujde tak cca 1 mm dolu, takze to bude spise na sviznejsi jizdu... |
Autor: | Drak [ 7.8.08, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spíš de o to, v jakých točkách ten motor chceš držet, pokud se budeš hlídat a točit tak do 4000-4500 ot. tak se nic výraznýho neděle, ale když budeš chtít točit častěji v těchto točkách a víc, tak si vyndej kliku, řemenici, přítlačák, zandi do dílen, kde opravujou turba a tam ti vyváží každej kus zvlášť docela přesně, pak to smontuj a nech převážit ještě jako celek společně se šroubama (pak si ale musíš ohlídat, aby všechno přišlo zpět tam kde to bylo). Jinak ti hrozí velmi zkrácená životnost ložisek na klice, eventuelně prasknutí bloku při větším nevyvážení. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |