|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Depho
Příspěvky: 5
|
1.3 BMM Za tepla nechytá
Ahoj chlapi, mám problém, když přijedu domů a za 10 min. se vrátím, motor nejde dobře nastartovat, musím dýl točit a pak se chytne tak na dva válce a pak se chytnou všechny čtyři, ale někdy s tím ani nehnu a musím to roztlačit. Určitě na to má vliv teptota motoru, protože za studena startuje fantasticky.. Jestli byste měl někdo nápad, budu rád za každou pomoc, děkuji
Depho
|
8.8.08, 08:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 1.3 BMM Za tepla nechytá
Depho píše: Ahoj chlapi, mám problém, když přijedu domů a za 10 min. se vrátím, motor nejde dobře nastartovat, musím dýl točit a pak se chytne tak na dva válce a pak se chytnou všechny čtyři, ale někdy s tím ani nehnu a musím to roztlačit. Určitě na to má vliv teptota motoru, protože za studena startuje fantasticky.. Jestli byste měl někdo nápad, budu rád za každou pomoc, děkuji Depho
máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.8.08, 09:31 |
|
|
Depho
Příspěvky: 5
|
LPG nemám, já právě nevím jak na to může mít vliv el. zařízení jako rozdělovač, svíčky mám nový dle předepsání výrobce..
|
8.8.08, 11:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
asi máš BMM do roku 96 a to čidlo teploty v sání vzadu naprotí topení na dva piny ti hlásí -49.5, nejprve zkus vysunout konektor a znova zapojit, pokud to nepomůže ta vyměnit čidlo miloš
|
8.8.08, 15:05 |
|
|
Depho
Příspěvky: 5
|
myslíš u vstřikovače? Jinak dík za užitečnou informaci!
|
8.8.08, 16:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pod vražené v sání dva piny, dej si ruku na topení posuneš ji dopředu 10 cm a držíš ho v ruce miloš
|
8.8.08, 16:45 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jo, nevím jestli to je Favorit nebo felicie, ale jak píše Miloš. Starší Feldy a Favority BMM měli čidlo teploty na sacím potrubí na zadní straně. Novější feldy myslím mají čidlo společné pro teploměr i pro ŘJ našroubované na plastovém tělese termostatu. Nejspíše to bude to čidlo teploty kapaliny. ŘJ si myslí že je motor pořád studený, proto obohacuje směs a motor se špatně startuje. Mě zase po nastartování na Favoritu BMM po chvíli spadly volnoběžné otáčky asi na 400-500 a motor se jakoby dusil. Vyměnil jsem čidlo teploty a je vše v pořádku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.8.08, 20:40 |
|
|
jvalasekcz
Příspěvky: 119 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Citace: máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky
Mě se to taky hůř startuje teplý, když jezdím na LPG. Tak to je asi normální že jo, protože jinak noproblem... Může se todle čidlo dojebat tak, že to nepojede vůbec?
_________________ 1. FELICIA 1.3BMM 50KW krátká, rv. 95, naj. 215 000 km, LPG pohon od 160 000 km, 45l toroid. nádrž - už spí 2. OPEl CORSA 44KW, rv.97, 1.4ltr, benzín, naj. 200 000 km - šel do světa 3. FABIA 1.9 SDi kombi, rv. 2003, naj. 210 000 km 4. Piaggio Liberty 125
|
8.8.08, 21:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jvalasekcz píše: Citace: máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky Mě se to taky hůř startuje teplý, když jezdím na LPG. Tak to je asi normální že jo, protože jinak noproblem... Může se todle čidlo dojebat tak, že to nepojede vůbec?
dojebat to nejde když je vadné nebo ho odpojíš v řj naskočí údaj o teplotě motoru -49.5, prostě musíš dát nové nebo odpor patřičné hodnoty mloš
|
8.8.08, 21:45 |
|
|
Depho
Příspěvky: 5
|
Ale v případě, že je čidlo v kelu, stoupá spotřeba, ale já jezdím stále za 6,1 L/100, uvidime, až to zase bude blbnout, odpojím to jak řikal miloš..
|
9.8.08, 10:40 |
|
|
Depho
Příspěvky: 5
|
Tak pánové, zase se mi nedařilo nastartovat tak jsem to vypojil a zapojil a nic se nedělo, nějaké další návrhy?
|
12.8.08, 08:18 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: asi máš BMM do roku 96 a to čidlo teploty v sání vzadu naprotí topení na dva piny ti hlásí -49.5, nejprve zkus vysunout konektor a znova zapojit, pokud to nepomůže ta vyměnit čidlo miloš
já mám 96BMM a mám na termostatu 4pinový čidlo, na srazu sme to řešili s kwikom, je to originál, takže už to mám jako MPI...
edit1: čtu to ještě jednou, když jedu na LPG a motor je ohřátej, přijedu na benzinu, dám si kafe, startuju a startuje to dlouho a kouří černě, tzn. že to je bohatý, myslel sem si, že bude v háji nějakej ventil (nenapadá mě teda jakej, to mi někdo myslim řikal) a že to při startování pouští ještě LPG (startuje na benzín)...tak já zkusim vyměnit čidlo teploty a uvidíme...to mě ještě nenapadlo a to fotřikoj v rakousku nechtěla chytnout okta, doma vyměnil čidlo teploty a od tý doby jezdí bez problému..... jdu to zkusit
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.8.08, 09:39 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Depho píše: Tak pánové, zase se mi nedařilo nastartovat tak jsem to vypojil a zapojil a nic se nedělo, nějaké další návrhy?
ocistil si konektor? najlepsie to trochu osmirglovat jemnym papierom a potom kontaktol
drviva vacsina elektrickych problemov (aspon na fave) su zoxidovane kontakty
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.8.08, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|