Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
1.3 BMM Za tepla nechytá https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12370 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Depho [ 8.8.08, 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | 1.3 BMM Za tepla nechytá |
Ahoj chlapi, mám problém, když přijedu domů a za 10 min. se vrátím, motor nejde dobře nastartovat, musím dýl točit a pak se chytne tak na dva válce a pak se chytnou všechny čtyři, ale někdy s tím ani nehnu a musím to roztlačit. Určitě na to má vliv teptota motoru, protože za studena startuje fantasticky.. Jestli byste měl někdo nápad, budu rád za každou pomoc, děkuji Depho |
Autor: | Ondras83 [ 8.8.08, 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.3 BMM Za tepla nechytá |
Depho píše: Ahoj chlapi, mám problém, když přijedu domů a za 10 min. se vrátím, motor nejde dobře nastartovat, musím dýl točit a pak se chytne tak na dva válce a pak se chytnou všechny čtyři, ale někdy s tím ani nehnu a musím to roztlačit. Určitě na to má vliv teptota motoru, protože za studena startuje fantasticky.. Jestli byste měl někdo nápad, budu rád za každou pomoc, děkuji Depho máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky |
Autor: | Depho [ 8.8.08, 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
LPG nemám, já právě nevím jak na to může mít vliv el. zařízení jako rozdělovač, svíčky mám nový dle předepsání výrobce.. |
Autor: | slovacek.milos [ 8.8.08, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi máš BMM do roku 96 a to čidlo teploty v sání vzadu naprotí topení na dva piny ti hlásí -49.5, nejprve zkus vysunout konektor a znova zapojit, pokud to nepomůže ta vyměnit čidlo miloš |
Autor: | Depho [ 8.8.08, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslíš u vstřikovače? Jinak dík za užitečnou informaci! |
Autor: | slovacek.milos [ 8.8.08, 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
pod vražené v sání dva piny, dej si ruku na topení posuneš ji dopředu 10 cm a držíš ho v ruce miloš |
Autor: | varok [ 8.8.08, 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, nevím jestli to je Favorit nebo felicie, ale jak píše Miloš. Starší Feldy a Favority BMM měli čidlo teploty na sacím potrubí na zadní straně. Novější feldy myslím mají čidlo společné pro teploměr i pro ŘJ našroubované na plastovém tělese termostatu. Nejspíše to bude to čidlo teploty kapaliny. ŘJ si myslí že je motor pořád studený, proto obohacuje směs a motor se špatně startuje. Mě zase po nastartování na Favoritu BMM po chvíli spadly volnoběžné otáčky asi na 400-500 a motor se jakoby dusil. Vyměnil jsem čidlo teploty a je vše v pořádku. |
Autor: | jvalasekcz [ 8.8.08, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky Mě se to taky hůř startuje teplý, když jezdím na LPG. Tak to je asi normální že jo, protože jinak noproblem... Může se todle čidlo dojebat tak, že to nepojede vůbec? |
Autor: | slovacek.milos [ 8.8.08, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
jvalasekcz píše: Citace: máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky Mě se to taky hůř startuje teplý, když jezdím na LPG. Tak to je asi normální že jo, protože jinak noproblem... Může se todle čidlo dojebat tak, že to nepojede vůbec? dojebat to nejde když je vadné nebo ho odpojíš v řj naskočí údaj o teplotě motoru -49.5, prostě musíš dát nové nebo odpor patřičné hodnoty mloš |
Autor: | Depho [ 9.8.08, 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale v případě, že je čidlo v kelu, stoupá spotřeba, ale já jezdím stále za 6,1 L/100, uvidime, až to zase bude blbnout, odpojím to jak řikal miloš.. |
Autor: | Depho [ 12.8.08, 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pánové, zase se mi nedařilo nastartovat tak jsem to vypojil a zapojil a nic se nedělo, nějaké další návrhy? |
Autor: | Ondras83 [ 12.8.08, 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: asi máš BMM do roku 96 a to čidlo teploty v sání vzadu naprotí topení na dva piny ti hlásí -49.5, nejprve zkus vysunout konektor a znova zapojit, pokud to nepomůže ta vyměnit čidlo miloš já mám 96BMM a mám na termostatu 4pinový čidlo, na srazu sme to řešili s kwikom, je to originál, takže už to mám jako MPI... edit1: čtu to ještě jednou, když jedu na LPG a motor je ohřátej, přijedu na benzinu, dám si kafe, startuju a startuje to dlouho a kouří černě, tzn. že to je bohatý, myslel sem si, že bude v háji nějakej ventil (nenapadá mě teda jakej, to mi někdo myslim řikal) a že to při startování pouští ještě LPG (startuje na benzín)...tak já zkusim vyměnit čidlo teploty a uvidíme...to mě ještě nenapadlo a to fotřikoj v rakousku nechtěla chytnout okta, doma vyměnil čidlo teploty a od tý doby jezdí bez problému..... jdu to zkusit |
Autor: | deekay [ 12.8.08, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Depho píše: Tak pánové, zase se mi nedařilo nastartovat tak jsem to vypojil a zapojil a nic se nedělo, nějaké další návrhy? ocistil si konektor? najlepsie to trochu osmirglovat jemnym papierom a potom kontaktol drviva vacsina elektrickych problemov (aspon na fave) su zoxidovane kontakty |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |