Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor Favo ve škoda 100-problem s chladičem vzadu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12379
Stránka 1 z 4

Autor:  killos [ 8.8.08, 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Motor Favo ve škoda 100-problem s chladičem vzadu

Zdravím,jak nadpis napovídá mam problém s chladičem po instalaci motoru favo do škody 100.puvodní tam nevleze kvuli dlouhemu sání.taky chci el. vetrak.dokazal by mi nekdo poradit???nechci kvuli policajtum davat naporak

Autor:  slovacek.milos [ 8.8.08, 16:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor Favo ve škoda 100-problem s chladičem vzadu

killos píše:
Zdravím,jak nadpis napovídá mam problém s chladičem po instalaci motoru favo do škody 100.puvodní tam nevleze kvuli dlouhemu sání.taky chci el. vetrak.dokazal by mi nekdo poradit???nechci kvuli policajtum davat naporak



najdi si na netu opraváře chladičů ten vývod co máš nahoře do boku ti udělají uprostřed dozadu, tady na jižní moravě se to vozí v okolí hluku kde se chladiče vyrábí, pokud si to uděláš sám spláčeš nad výdělkem :D miloš

Autor:  killos [ 8.8.08, 16:58 ]
Předmět příspěvku:  .

to je dobrej napad,ale jakou el vrtuli aby to zvldla uchladit.

Autor:  Jiří Čech [ 8.8.08, 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

killos píše:
to je dobrej napad,ale jakou el vrtuli aby to zvldla uchladit.


Žádnou...:-)

Autor:  Jiří Čech [ 8.8.08, 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor Favo ve škoda 100-problem s chladičem vzadu

killos píše:
Zdravím,jak nadpis napovídá mam problém s chladičem po instalaci motoru favo do škody 100.puvodní tam nevleze kvuli dlouhemu sání.taky chci el. vetrak.dokazal by mi nekdo poradit???nechci kvuli policajtum davat naporak


Ještě dotaz - proč cpeš motor z Fava do takové šunky, když se dá koupit stodváca v rozumném stavu za búra?

Autor:  killos [ 8.8.08, 17:09 ]
Předmět příspěvku:  ...

srdecni zalezitost.......ale potrebuju rady

Autor:  Jiří Čech [ 8.8.08, 17:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: ...

killos píše:
srdecni zalezitost.......ale potrebuju rady


Ten motor Ti brzy zničí výstupy z převodovky na hřídele, začnou klepat kameny a bude Tě to fest srát...

Autor:  killos [ 8.8.08, 17:14 ]
Předmět příspěvku:  .

To neres....jestli mi nechces poradit tak radsi nic nepis

Autor:  Jiří Čech [ 8.8.08, 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

killos píše:
To neres....jestli mi nechces poradit tak radsi nic nepis


Moje první fáro byla stovka a co se týká srdeční záležitosti, tak toto auto to určitě nebylo. Až budeš jezdit s něčím lepším, rychle na ten křáp zapomeneš...:-)

Autor:  škodař [ 8.8.08, 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Jiří Čech píše:
killos píše:
To neres....jestli mi nechces poradit tak radsi nic nepis


Moje první fáro byla stovka a co se týká srdeční záležitosti, tak toto auto to určitě nebylo. Až budeš jezdit s něčím lepším, rychle na ten křáp zapomeneš...:-)
ale nepovídej :| sám mám doma kilo ale nechávám ho co nejvíc v origu jinak kámoš co má favo motor tak to všechno tam pasuje al epotřebuješ origo sání ma svody ze 742.136 :wink:

Autor:  killos [ 8.8.08, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

ty svody mam....

Autor:  slovacek.milos [ 8.8.08, 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

killos píše:
to je dobrej napad,ale jakou el vrtuli aby to zvldla uchladit.



uchladí ti to vrtule ze 120, já to měl na škoda 110, jakože úspora paliva v zimě ani nezapínala, vlétě víc, spínání tam bylo z bojleru že sis to mohl ladit podle potřeby, já to tak už koupil,
a celou přepokávku ti mohu vyfotit je tu čerstvá na 1000 MB to jsem ti psal stím vývodem na chladič stím si poradil jen že to předělal,
pak napiš jak to tam namastíš ty, a nemůže zavřít víko motoru chybí 10 čísel zatím miloš

Autor:  killos [ 8.8.08, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  .

ja tam mam napasovany celkem reznicky cely chladic ze 120......ty fotky by byly super....jo a kapotu taky nedovru o 10 cisel:)

Autor:  Jiří Čech [ 8.8.08, 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

slovacek.milos píše:
killos píše:
to je dobrej napad,ale jakou el vrtuli aby to zvldla uchladit.



uchladí ti to vrtule ze 120, já to měl na škoda 110, jakože úspora paliva v zimě ani nezapínala, vlétě víc, spínání tam bylo z bojleru že sis to mohl ladit podle potřeby, já to tak už koupil,
a celou přepokávku ti mohu vyfotit je tu čerstvá na 1000 MB to jsem ti psal stím vývodem na chladič stím si poradil jen že to předělal,
pak napiš jak to tam namastíš ty, a nemůže zavřít víko motoru chybí 10 čísel zatím miloš



Měl jsem na stovce motorek ze žigula (110W) a v létě to neuchladil. Byl tam spínač z prvních 120, který se dal nastavovat a teplota sepnutí byla 80°C... A to si myslíš, že uchladí motor z Fava, který má o dost větší výkon?

Autor:  slovacek.milos [ 8.8.08, 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

killos píše:
ja tam mam napasovany celkem reznicky cely chladic ze 120......ty fotky by byly super....jo a kapotu taky nedovru o 10 cisel:)


musíš mi poslat email já jinak fotky posílat neumím, a tvoje by mě taky zajímaly přesně toho borce co ti ho nafotím je to naprostý šílenec, s dobým srdcem, je to snad jeho celoživotní nápln 1000 MB

nyní zas předělává čtyřpístové brzdy že když se rozjede tam to neubrzdí chystá se na breclav brno 200 km za hodinu, je mu 53 let, třeba výfuk předělával dva měsíce, měséc zapalování, a určitě tam má vrtuli poháněnou z motoru,

všeho si všimnout za pár minut to nejde nafotím uvidíš příští týden, předpokládám že do deseti let tam bude mít nukleární pohon a místo kol se bude vznášet na magnetickém polštáři :D miloš

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/