Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Spotřeba LPG Fáčko 135
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12387
Stránka 1 z 1

Autor:  Beda [ 9.8.08, 16:15 ]
Předmět příspěvku:  Spotřeba LPG Fáčko 135

může někdo poradit co s tím? nechal jsem Fáčko 135 předělat na LPG a na poprvé jsem natankoval jen 6L plynu že vyskouším kolik na to najedu najel jsem na to 50Km a to jsem na to nijak nešlapal takže mě to připadá že to žere nějak moc 12L plynu na 100 Km neví někdo čím to může bejt? Díky

Autor:  fatal [ 9.8.08, 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

Může to být seřízením, těžkou nohou, přidřenou brzdou, nevhodnou trasou, špatným stavem motoru...

Autor:  Beda [ 9.8.08, 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Může to být seřízením, těžkou nohou, přidřenou brzdou, nevhodnou trasou, špatným stavem motoru...


Brzda je v pořádku a těškou nohou to taky nebude nehonil jsem to nejvíc jsem jel těch 80

Autor:  gokralik [ 9.8.08, 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tak seřízení...kolik máš na zařízení šroubů?

Autor:  Ladin [ 9.8.08, 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já nevím,na Tvém místě bych natočil plnou a až po vyjetí nádrže bych hodnotil.

Autor:  Ladin [ 9.8.08, 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nejsem odborník,ale nemůže z těch 6 litrů po teoretickém vyjetí na sucho zůstat ještě nějaký plyn v nádrži?Já jen jestli je možné úplné vyprázdnění nádrže.

Autor:  Beda [ 9.8.08, 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Tak seřízení...kolik máš na zařízení šroubů?


ten škrtící šroub na hadici je otevřen na jedna a třičtvrtě otáčky

Autor:  Beda [ 9.8.08, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Ladin píše:
Nejsem odborník,ale nemůže z těch 6 litrů po teoretickém vyjetí na sucho zůstat ještě nějaký plyn v nádrži?Já jen jestli je možné úplné vyprázdnění nádrže.



měl jsem předtím starou Š 120 na LPG a ta na 100Km nebrala ani těch 6L plynu

Autor:  gokralik [ 9.8.08, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Takže máš jeden šroub na hadici a jeden šroub volnoběhu. Začni utahovat ten šroub na hadici a volnoběh koriguj šroubem na reduktoru. Jdi to vždycky projet a když už to pojede jako šunka nebo vůbec nepojede, začni zase na šroubu přidávat až to pojede podle tvých představ. Toč tím šroubkem třeba po čtvrtkách.

Autor:  fatal [ 9.8.08, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Beda píše:
měl jsem předtím starou Š 120 na LPG a ta na 100Km nebrala ani těch 6L plynu


A pak ses probudil... :)

Autor:  Beda [ 9.8.08, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Takže máš jeden šroub na hadici a jeden šroub volnoběhu. Začni utahovat ten šroub na hadici a volnoběh koriguj šroubem na reduktoru. Jdi to vždycky projet a když už to pojede jako šunka nebo vůbec nepojede, začni zase na šroubu přidávat až to pojede podle tvých představ. Toč tím šroubkem třeba po čtvrtkách.


ano už jsem na to přišel v servisu mě řekl že ten škrtící šroub na hadici je otevřen na jeden a třičtvrtě otáčky ale ted jsem to kontroloval a on byl otevřen na plno takže jsem ho dotáhl a otevřel jen na jeden a půl otáčky a jezdí to normálně tak uvidím dík

Autor:  varok [ 9.8.08, 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsem měl staré Fáčko r.v. 91 tak jsem měl na LPG spotřebu taky okolo 10l na 100km. Teď mám nově udělané LPG na novém Favoritu r.v. 94. Je to stříkačka, na benzín mám spotřebu asi okolo 7l a na LPG asi okolo 7,5l. Mám tam ale upravovaný motor od Excel Motor a těžkou nohu, tak to je trošku více. Kdybych jezdil slušně tak se s benzínem dostanu možná i na 6l a na LPG okolo 6,5l. Ale se starou škodárnou 120 a spotřeba necelých 6l na LPG? Tomu opravdu nevěřím, stejně jako tomu, když tady někdo píše, že má u Favorita s karburátorem spotřebu 5l apod. Záleží to samozřejmě na stylu jízdy, ale tohle je už moc okaté, ne?

Autor:  Beda [ 9.8.08, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Když jsem měl staré Fáčko r.v. 91 tak jsem měl na LPG spotřebu taky okolo 10l na 100km. Teď mám nově udělané LPG na novém Favoritu r.v. 94. Je to stříkačka, na benzín mám spotřebu asi okolo 7l a na LPG asi okolo 7,5l. Mám tam ale upravovaný motor od Excel Motor a těžkou nohu, tak to je trošku více. Kdybych jezdil slušně tak se s benzínem dostanu možná i na 6l a na LPG okolo 6,5l. Ale se starou škodárnou 120 a spotřeba necelých 6l na LPG? Tomu opravdu nevěřím, stejně jako tomu, když tady někdo píše, že má u Favorita s karburátorem spotřebu 5l apod. Záleží to samozřejmě na stylu jízdy, ale tohle je už moc okaté, ne?


věř nebo nevěř ale na dlouhé cesty mě ta 120 opravdu brala necelejch 6L plynu ale také to bylo přiškrcené co to šlo 30 litrů plynu z Úpice do Chomutova a spět a ještě tam ostalo

Autor:  florisimo [ 12.8.08, 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Když jsem měl staré Fáčko r.v. 91 tak jsem měl na LPG spotřebu taky okolo 10l na 100km. Teď mám nově udělané LPG na novém Favoritu r.v. 94. Je to stříkačka, na benzín mám spotřebu asi okolo 7l a na LPG asi okolo 7,5l. Mám tam ale upravovaný motor od Excel Motor a těžkou nohu, tak to je trošku více. Kdybych jezdil slušně tak se s benzínem dostanu možná i na 6l a na LPG okolo 6,5l. Ale se starou škodárnou 120 a spotřeba necelých 6l na LPG? Tomu opravdu nevěřím, stejně jako tomu, když tady někdo píše, že má u Favorita s karburátorem spotřebu 5l apod. Záleží to samozřejmě na stylu jízdy, ale tohle je už moc okaté, ne?


To by mě zajímalo, jaký úpravy ti dělali. Ostřejší vačka, snížená hlava, přečipování,.... Po takovýhlech úpravách kdy se maximální kroutící moment přesune do vyšších otáček bych čekal spíše zvýšení spotřeby, protože ekonomická jízda spočívá v nízkých otáčkách a lehké noze. Možná to eliminoval nárůst kroutícího momentu vlivem snížení hlavy a většího předstihu, asi jo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/