Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
křivý dosed karburátoru - přidírá se i klapka 2st. :( https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12435 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | M3Power [ 12.8.08, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | křivý dosed karburátoru - přidírá se i klapka 2st. :( |
Prosím jak vyřešit tyhle problémy ? Někde jsem tu kdysi četl jakýsi návod, ale ať hledám jak hledám, tak nic nenacházím Prosím o radu ... |
Autor: | ventYl [ 12.8.08, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
ked mas krivu prirubu, pomoze zabrusit, ale ked je kriva tak, ze sa pridiera zatepla (za studena sa pridiera snad skoro vsade) niektora klapka, tak je karburator vhodny akurat tak ako tazitko, pripadne do srotu. v krajnom pripade sa da klapka vymontovat a diera pre osicku vystruzit, aby to chodilo hladsie, ale potom sa tam tusim vraza nejake klzne puzdro, ci co... |
Autor: | Matthes [ 12.8.08, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spodek karbu mas ohnuty? http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... da&start=0 |
Autor: | Matthes [ 12.8.08, 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
No s tim struzenim opatrne, ja to jen vyndal, vycistil namahaz a tocil a slo to lehce, kdyz to prezenes potahne to tam vzduch |
Autor: | ventYl [ 12.8.08, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: No s tim struzenim opatrne, ja to jen vyndal, vycistil namahaz a tocil a slo to lehce, kdyz to prezenes potahne to tam vzduch no, ak to mas tak krive, ze sa to nafest zadiera, tak ti vytiahnut namazat nepomoge |
Autor: | M3Power [ 12.8.08, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jej, to je rychlost ... musím to pročíst. Celý karbec jsem čistil a pod něj jsem dal více těch papírových těsnění. Myslím, že nic nepřisává (test jsem neprováděl, ale provedu) ... jede OK, ale jen za studena ... za tepla je daleko hlučnější a zdechlejší. Myslím, že to bude tou klapkou 2st. Už se mi taky 3x zasekla takže jsem měl v autě tempomat Je to nepříjemné, chtěl bych to vyřešit, ale nevím, jestli je lepší to nějak kutit na koleně, nebo koupit jiný karburátor ? |
Autor: | M3Power [ 12.8.08, 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: Matthes píše: No s tim struzenim opatrne, ja to jen vyndal, vycistil namahaz a tocil a slo to lehce, kdyz to prezenes potahne to tam vzduch no, ak to mas tak krive, ze sa to nafest zadiera, tak ti vytiahnut namazat nepomoge Jak jsem psal 3x se mi to zaseklo a po vychladnutí OK (asi zase spadla). |
Autor: | M3Power [ 12.8.08, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ha, tak žeby kachličkový systém ? No za pokus nic nedám ... K té klapce : někde jsem tu četl, že je dobré naplácat kolem osky brusnou pastu a trochu to prohýbat. Vůle se zvětší, ale ne zase tolik aby to foukalo. Co to je za pastu, kde to roste ? |
Autor: | Kristensen [ 12.8.08, 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
největší příčína je že nějakej dobytek dorve ty matky na karbci a tím se to prohne, ono to třeba začne nepatrně sát vzdoušek a místo aby to majitel přetěsnil tak veme klíč a teď ty matky dorve co to jde, na h.o.v.n.o!!!!!!! akorát se to zkurví. Já nasadím karbec na nové těsnění našroubuju matky na dosed a pak o půl maximálně jednu!!!!!! otáčku dotáhnu a dost. Jinak se to pak zkroutí tak jak to máš a je problém. |
Autor: | M3Power [ 12.8.08, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: největší příčína je že nějakej dobytek dorve ty matky na karbci a tím se to prohne, ono to třeba začne nepatrně sát vzdoušek a místo aby to majitel přetěsnil tak veme klíč a teď ty matky dorve co to jde, na h.o.v.n.o!!!!!!! akorát se to zkurví. Já nasadím karbec na nové těsnění našroubuju matky na dosed a pak o půl maximálně jednu!!!!!! otáčku dotáhnu a dost. Jinak se to pak zkroutí tak jak to máš a je problém. Znám dobytka osobně a ač se o auto dobře staral, myslím, že by byl toho schopen No, ale co s tím teď ... ? Kachličková metoda + pasta ? |
Autor: | Matthes [ 13.8.08, 07:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pasta tak mozna na tu osku. Spodek sem rovnal o dlazdicku na ktery byl smirglpapir |
Autor: | M3Power [ 13.8.08, 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Pasta tak mozna na tu osku. Spodek sem rovnal o dlazdicku na ktery byl smirglpapir No jasně, takhle jsem to myslel ... brusná pasta na spodek, není asi nejlepší nápad ... to bych to dělal do konce života |
Autor: | Martin [ 13.8.08, 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je ta příruba ohlá natolik, že se zadírá klapka 2. stupně, scháněj jiný karburátor. Jediná možná oprava je, že by se výstružníkem trochu protáhla díra, ale je nebezpečí, že to bude přisávat. Potom by to šlo vyvložkovat, ale to se nevyplatí. * ohlá |
Autor: | ferrari [ 13.8.08, 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Jestli je ta příruba ihlá natolik, že se zadírá klapka 2. stupně, scháněj jiný karburátor. Jediná možná oprava je, že by se výstružníkem trochu protáhla díra, ale je nebezpečí, že to bude přisávat. Potom by to šlo vyvložkovat, ale to se nevyplatí. Hej...buď odpojíš 2. komoru nastálo, alebo zožeň 2. karbec... |
Autor: | M3Power [ 13.8.08, 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky chlapi. Jak to tak čtu, tak se pojedu podívat po "novém" karburátoru Bude to asi jednodušší. Nejvíce mě štve, že jsem ho před 14ti dny komplet čistil Jaké by tam mělo být číslo u 125L rv.89 ? Někde jsem tu kdysi viděl ty čísla, ale nemůžu to najít. Má cenu shánět 130 cítkový ? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |