Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Velka spotřeba u favorita https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1247 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ivik [ 30.6.06, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | Velka spotřeba u favorita |
Mam problem u sveho fatana (135L r. v. 1990, karb. pierburg). Zjistil jsem ze mam pomerne velkou spotrebu. Zralo mi to 10l/100 km. Investoval jsem do komplet noveho vyfuku(dira), lepsich svicek a noveho vzduchoveho filtru. Pak jsem to dal znamemu na STK at se podiva na bohatost smesi. Zjistil ze byla chuda tak mi to seridil na optimal. Jenze spotreba se snizila jen o 1L. A to se mi zda porad malo. Navic citim pri behu motoru z vyfuku benzin a kdyz startuju pri zahratem motoru tak nechce chytnout a pak naskoci tak ze otacky jdou postupne pomalu od 0. Proste se tomu nechce. Mam teorii ze je to prechlastane. Zajimalo by me co jeste by se s tim dalo delat. Chtel bych se dostat se spotrebou na 7,5 az 8L. Podotykam ze spotreba 9L/100 je pri slusne jizde. Nedelam zadne kraviny. Motor ma najetych poctivych 96 000km. Vymenene trsneni pod hlavou a serizene ventily. Diky moc za odpovedi. |
Autor: | Matthes [ 30.6.06, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Znova bych nechal seridit karbec, predstih. Jinak zalezi v jakym stavu je motor (treba komprese ). A taky bych zkontroloval jesi se naky kolo samo nepribrzduje. |
Autor: | krf [ 30.6.06, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
třeba je to kravina, ale už jsem to viděl... nemáš porouchanou akcelerační pumpičku? ne že by nedávala, ale práve že "prosakuje" nebo jak to nazvat. Viděl jsem to u jedný škodovky a při sebemenším přidání plynu se z akcelerační pumpičky řinul benzín |
Autor: | Kikan [ 30.6.06, 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám u formana spotřebu 10l/100km běžnou, ale neřeším to, protože po městě dost často jenom popojíždím. |
Autor: | michalkatka [ 30.6.06, 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kikan píše: Já mám u formana spotřebu 10l/100km běžnou, ale neřeším to, protože po městě dost často jenom popojíždím. ja mám spotrebu 9-10l LPG, benzín som už dlho nameral, a asi ani dlho nebudem... |
Autor: | patrik-hp [ 30.6.06, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tady je mnoho pravd od kluků,co se týče tý závady.A podle mého je to složitější,než že se to dá po netu vysvětlit.Chtělo by to znovu jít k nějakýmu machrovi a on řekne,zda-li je tam závada,či ne.Podle toho rozbýhání teplého mot.se moc určit nedá.Páč palivo je tak rozpálený,že je doslova bez hmotnosti a tak proudění do válců trvá delší dobu,než se tam dostane a zapálí..normální a běžné u moderních karb.Chce to nějakýho chytrýho.Co vyzkoušet nějakýho soukromníka?...Nebo znovu toho emisáka.Ale....těžko odpovědět.Ono taky záleží,jestli ti při překonávání vzdáleností nepřekážejí kopce,zatáčky atd.Každý šlápnutí na plyn,nepatrný,jde ke spotřebě,brždění motorem,zase nucený žraní benzínu.Za bezvětří nebo mírného vánku by to moho žrát těch 6-7 l při devadesátce po rovině..A taky kolik má motor najeto,a jestli nejsou spuštěny ve voze el.spotřebiče,který mají velký odběr proudu.Např.,topení-světla,větrák chladiče...atd.....Ale to jsou spíš decky,nebo co brzdy,nejsou přidřený čepy brzdičů na třmenech předních brzd,vadný neprůchodný hadice,špatně seřízenej hlavní válec brzd...?Obložení cítit nebude?!Zadní brzdy.Páky ručky na čelistech,nejsou přizezlý...je toho víc....A benzín je cítit,páč tam není kat.kterej ten puch dopálí...Vyzkoušel bych toho emisáka ještě.... |
Autor: | Nepér [ 30.6.06, 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to žere 9,2 po Praze a 7,7l/100km do Krkonoš a zpátky, s lyžema na střeše... Taková normální spotřeba... akorát dnešní auta s takovou spotřebou mají o sto koní víc... |
Autor: | ferrari [ 1.7.06, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tie pribrzdujúce brzdy, to by bol extrém...ľahko preveríš - po dlhšej jazde (aspoň 30 km)"opáč" disky (jeden po druhom), či niektorý nie je extrémne horúci. Mne pribrzdovalo koleso, disk som mal vždy horúci a spotreba nebola omnoho vyššia - tak o 1l/100km. Problém može byť aj v benzínovom čerpadle - jedna možnosť je, že palivo presakuje mimo (ale to by si musel cítiť zápach benzínu. Druhá možnosť je, že palivo prechádza do benzínu (deravá membrána) - tu by sa ti ale zvyšoval stav oleja - na vylúčenie by som povedal, že vymeň membránu (ak nikdy nebola menená, tak je už načase) a tiež hadicu od čerpadla ku karburátoru. Ja by som najskôr tipoval problémy s karburátorom - nízka (alebo vysoká) hladina v pl.komore, zadrhávajúci sa prívodný ventil, neetsný prívodný ventil, nevypínajúci sa sýtič,... podľa toho, čo okolo seba počujem a vnímam (nemám totiž Fa) tak normálna kombinovaná spotreba (20% mesto, 30% diaľnica, 50% mimo mesto) pri favorite 135 by mala byť ćca 7,5l/100 km a pri 136 asi o pol litra menej. |
Autor: | Jarda S. [ 20.7.06, 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Velka spotřeba u favorita |
Ivik píše: Mam problem u sveho fatana (135L r. v. 1990, karb. pierburg). Zjistil jsem ze mam pomerne velkou spotrebu. Zralo mi to 10l/100 km. Investoval jsem do komplet noveho vyfuku(dira), lepsich svicek a noveho vzduchoveho filtru. Pak jsem to dal znamemu na STK at se podiva na bohatost smesi. Zjistil ze byla chuda tak mi to seridil na optimal. Jenze spotreba se snizila jen o 1L. A to se mi zda porad malo. Navic citim pri behu motoru z vyfuku benzin a kdyz startuju pri zahratem motoru tak nechce chytnout a pak naskoci tak ze otacky jdou postupne pomalu od 0. Proste se tomu nechce. Mam teorii ze je to prechlastane. Zajimalo by me co jeste by se s tim dalo delat. Chtel bych se dostat se spotrebou na 7,5 az 8L. Podotykam ze spotreba 9L/100 je pri slusne jizde. Nedelam zadne kraviny. Motor ma najetych poctivych 96 000km. Vymenene trsneni pod hlavou a serizene ventily. Diky moc za odpovedi. na spotřebě se projeví i správně nafouknutý gumy vypadá to jalo blbost ale je to tak |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |