Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
trysky z ne-LEKRA na LEKRa https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12553 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | deekay [ 19.8.08, 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | trysky z ne-LEKRA na LEKRa |
tak som si zas precital nejaku mudru literaturu a tam z mne neznameho dovodu kazu pri vymene obyc, vzduchoveho filtra za sportovy vymenit trysky 1. a 2. stupna za vacsie a to: prvu (92,5 - neviem co ten parameter znamena) za 95 alebo 97,5 druhu (120) za 125 alebo 130 zozenem to niekde? tie trysky sa dost podobaju na skodovacke, ale tie vnutorne priemery.... |
Autor: | fatal [ 19.8.08, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: trysky z ne-LEKRA na LEKRa |
deekay píše: z mne neznameho dovodu kazu pri vymene obyc, vzduchoveho filtra za sportovy vymenit trysky 1. a 2. stupna za vacsie Větší průtok vzduchu -> menší podtlak -> méně sytá směs. Takže je potřeba osadit větší trysky. Čísla znamenají vnitřní průměr trysky v setinách mm. |
Autor: | deekay [ 19.8.08, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, nevies ci sa to da kupit? v odchode som videl sadu na sedra |
Autor: | fatal [ 19.8.08, 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zda se to dá na LEKRa koupit netuším, ale snad by mělo, když jde na SEDRa... A ze SEDRa tam náhodou nesedí? |
Autor: | Matthes [ 19.8.08, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja myslim ze ty zavity jsou stejny ... Tam neni co vic ladit. |
Autor: | deekay [ 19.8.08, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Ja myslim ze ty zavity jsou stejny ... Tam neni co vic ladit. na lekra neide kupit ine len ta opravna sada, obohacovac a tesnenia... su na sedri trysky s takymi rozmermi co potrebujem( 95; 97,5; 120; 130) ? |
Autor: | Nepér [ 19.8.08, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Á, Pán čet tuning-škoda favorit |
Autor: | deekay [ 19.8.08, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Á, Pán čet tuning-škoda favorit jj ma zarazilo, ze, citujem: Citace: Vhodné trysky seženete buď přímo ve specializovaných servisech zabývajícimi se úpravou a seřizovaním karburátoru, kde vám jistě celý postup rádi vysvětlí ...nebo v některých lépe vybavených mototechnách. to chcem videiet ako dojde niekto do Skoda servisu a dobry den mate prosim trysky na karburator JIKOV LEKR a vysvetlite mi prosim ako ich vymenit? sa ta akurat spytaju kde to ma diagnosticku zasuvku |
Autor: | bitmap [ 19.8.08, 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty chces ladit motor podle nejaky pochybny knihy, kde vrcholem autorovo snazeni je instalace sportovniho filtru a snizeni hlavy? |
Autor: | deekay [ 19.8.08, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
bitmap píše: Ty chces ladit motor podle nejaky pochybny knihy, kde vrcholem autorovo snazeni je instalace sportovniho filtru a snizeni hlavy? chcem vyskusat rozne priemery tych trysiek, nakolko je to jednoducha a vratna uprava tak tym nic nepokazim aj gemini mi odporucal vacsiu trysku na druhy stupen ale rozmer nevedel ak nechcem posielat karbec do ciech, cakat 2 tyzdne, zaplatit 3500kč a ked sami vrati karbec, ist do bratislavy do skoly a vidiet auto 40 hodin tyzdenne, tak mi ine neostava... edit: si to povedal ako keby som bol 18 rocny vsnican co si kupil knihu a je to svaty gral... vcera som si nastudoval z andrta vsetko o karbecoch na zaciatok... |
Autor: | Neex [ 19.8.08, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
V tomhle musím dát Bitmapovi za pravdu takhle se to opravdu nedělá... Ta knížka je opravdu tak pro rádoby tunery. Jestli z toho chceš něco mít tak se poraď s profíkem který s tím má zkušenosti... tohle je už docela velká alchymie a i když nechci nikomu křivdit tak sladit vše tak aby to běhalo jako na drátkách neumí asi nikdo z nás. Takhle si můžeš hrát do nekonečna a stejně se nakonec nejspíš nedobereš výsledku který by odpovídal tvým představám. |
Autor: | bitmap [ 19.8.08, 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zase nebud prehnane domyslivy Vsak si s tim laboruj jak je ctena libost, ja jen ze jsem vzdysky tenhle vyplod tuzingare - grafomana bral jako veselou pohadku pro mlade zacinajici tuzingare a nikdy by me nenapadlo brat cokoli tam napsane vazne, tak se tedy omlouvam za moji zrejme prehnanou reakci ) EDIT: Neex píše: Jestli z toho chceš něco mít tak se poraď s profíkem který s tím má zkušenosti... tohle je už docela velká alchymie a i když nechci nikomu křivdit tak sladit vše tak aby to běhalo jako na drátkách neumí asi nikdo z nás. Ja to rikam porad, proto jsem myslenku, ze bych se s tim patlal sam zavrhnul hned na zacatku a furt to nutim i deekayovi, ale nejak to porad nepada na urodnou pudu |
Autor: | fatal [ 19.8.08, 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přidat by se mělo na sytosti určitě, co jsem kde četl (seriozní texty o seriozních úpravách), vždy se při úpravách dávaly větší trysky než byly v sérii. Přesné velikosti však byly uvedeny jen u ověřených a téměř sériových úprav... bitmap píše: Ja to rikam porad, proto jsem myslenku, ze bych se s tim patlal sam zavrhnul hned na zacatku a furt to nutim i deekayovi, ale nejak to porad nepada na urodnou pudu Ne každý chce dát někam auto na týden, poté si vyvednout vytuněný stroj a být stejně "neznalý" jako před úpravami. Někteří to tak dělají, pak na srazech machrují "karburátor, alternátor, terminátor"... |
Autor: | Neex [ 19.8.08, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Ne každý chce dát někam auto na týden, poté si vyvednout vytuněný stroj a být stejně "neznalý" jako před úpravami. Někteří to tak dělají, pak na srazech machrují "karburátor, alternátor, terminátor"... Aby deekay doshánul toho čeho profík dosáhne za týden musel by se učit a zkoušet ještě hodně dlouho... Já natom nevidím cokoliv špatného |
Autor: | fatal [ 19.8.08, 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neex píše: Aby deekay doshánul toho čeho profík dosáhne za týden musel by se učit a zkoušet ještě hodně dlouho... Já natom nevidím cokoliv špatného No a? Za jak dlouho se to profík naučil? Taky to neuměl za týden. Pokud si to chce deekay vyladit sám, tak ať si to vyladí, bude mu to sice trvat, ale hodně se naučí. A pak budeš takhle malý. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |