Autor |
Zpráva |
bikmik
Příspěvky: 11
|
Nestartuje za tepla
Vim ze uz to tady bylo, ale po precteni podobnych temat jsem nejak nedospel k zaveru.Takze musim znova:)Mam problem pri startovani za tepla.Studenej motor naskoci bez problemu.Jsou tam novy svicky dokonce naky 3 bodovy:)Ale jakmile se motor zahreje a to i pri kratky jizde cca 2-3 kilometry tak potom nenaskoci.A neni to bohuzel tak ze bych musel tocit dlouho nebo pumpovat nebo mit stlacenej plyn nebo vselijak podobne ale proste nenaskoci vubec.Doba po ktery naskoci taky neni nikterak kratka jedna se radove o 1 az 2 hodiny nez zase naskoci:( No to je tak nejak k problemu...Ted se pokusim priblizit co to je za stroj:)Skoda 135 L Favorit je tam karburator to je asi vsecko co k tomu muzu rict:(Nejsem zadnej znalec tak prosim reakce nejak srozumitelne i pro amatera:)Predem dik za namety
|
21.8.08, 04:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Nestartuje za tepla
bikmik píše: Vim ze uz to tady bylo, ale po precteni podobnych temat jsem nejak nedospel k zaveru.Takze musim znova:)Mam problem pri startovani za tepla.Studenej motor naskoci bez problemu.Jsou tam novy svicky dokonce naky 3 bodovy:)Ale jakmile se motor zahreje a to i pri kratky jizde cca 2-3 kilometry tak potom nenaskoci.A neni to bohuzel tak ze bych musel tocit dlouho nebo pumpovat nebo mit stlacenej plyn nebo vselijak podobne ale proste nenaskoci vubec.Doba po ktery naskoci taky neni nikterak kratka jedna se radove o 1 az 2 hodiny nez zase naskoci:( No to je tak nejak k problemu...Ted se pokusim priblizit co to je za stroj:)Skoda 135 L Favorit je tam karburator to je asi vsecko co k tomu muzu rict:(Nejsem zadnej znalec tak prosim reakce nejak srozumitelne i pro amatera:)Predem dik za namety
-skus dat normalne sviecky, 3 bodovky tam nemaju co hladat, na tomto aute to je krok k horsiemu, zvykne to blbnut,
skus NGK BCPR5ES, typ pre rvoj motor
-moze to byt odbublinkovac - taka biela/žltá zašlá plastová nádobka vpredu na karburátore, stoji to nove 250kč česká výroba, neorigo menej
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 21.8.08, 10:43, celkově upraveno 1
|
21.8.08, 10:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
A když nastartuješ studený motor, tak po zahřátí běží normálně a můžeš s ním jezdit do aleluja, dokud ho nevypneš? Když vypneš zahřátý motor a ihned poté začneš startovat, naskočí?
|
21.8.08, 10:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
teoreticky by to mohla bejt i cívka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.8.08, 10:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
obohacovač
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.8.08, 12:24 |
|
|
bikmik
Příspěvky: 11
|
fatal píše: A když nastartuješ studený motor, tak po zahřátí běží normálně a můžeš s ním jezdit do aleluja, dokud ho nevypneš? Když vypneš zahřátý motor a ihned poté začneš startovat, naskočí?
Kdyz bych chtel jet dal chcipne sam od sebe. resp. prestane reagovat na plyn a pak chcipne...
|
21.8.08, 12:29 |
|
|
bikmik
Příspěvky: 11
|
Sadra17 píše: teoreticky by to mohla bejt i cívka
Civku sem menil
|
21.8.08, 12:30 |
|
|
bikmik
Příspěvky: 11
|
Re: Nestartuje za tepla
Citace: -skus dat normalne sviecky, 3 bodovky tam nemaju co hladat, na tomto aute to je krok k horsiemu, zvykne to blbnut, skus NGK BCPR5ES, typ pre rvoj motor -moze to byt odbublinkovac - taka biela/žltá zašlá plastová nádobka vpredu na karburátore, stoji to nove 250kč česká výroba, neorigo menej
Skusim svicky pak mrknu i na ty bublinky:)
Naposledy upravil bikmik dne 21.8.08, 12:35, celkově upraveno 1
|
21.8.08, 12:33 |
|
|
bikmik
Příspěvky: 11
|
No zatim vsem moc dik tedka padim do prace az bude nakej pokrok pisnu:)S tim obohacovacem bych pak potreboval nejak help co s nim:)Kde ho hledat atd.
|
21.8.08, 12:35 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
michalkatka píše: obohacovač
Zaseknutý v plném sycení? To by mohl způsobovat, sice s tím nemám žádné zkušenosti na Fávu, ale u stodvácy mi zapnutí sytiče u teplého motoru spolehlivě motor "vypne"...
|
21.8.08, 12:37 |
|
|
bikmik
Příspěvky: 11
|
fatal píše: michalkatka píše: obohacovač Zaseknutý v plném sycení? To by mohl způsobovat, sice s tím nemám žádné zkušenosti na Fávu, ale u stodvácy mi zapnutí sytiče u teplého motoru spolehlivě motor "vypne"...
Tam bude nakej automatickej podle teploty asi a teplota mi neukazuje tak mozna proto ze je zaplej asi nejak porad nebo newim taky moznost:)
|
21.8.08, 13:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
bikmik píše: Tam bude nakej automatickej podle teploty asi a teplota mi neukazuje tak mozna proto ze je zaplej asi nejak porad nebo newim taky moznost:)
Tak zjisti proč ti neukazuje teplota, možná by to mohlo mít souvislost. Obohacovač je částečně řízen teplotou chladící kapaliny.
|
21.8.08, 13:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fatal píše: bikmik píše: Tam bude nakej automatickej podle teploty asi a teplota mi neukazuje tak mozna proto ze je zaplej asi nejak porad nebo newim taky moznost:) Tak zjisti proč ti neukazuje teplota, možná by to mohlo mít souvislost. Obohacovač je částečně řízen teplotou chladící kapaliny.
obohacovač je ovládaný podtlakom, ak sa pružinka na obohacovači unaví, tak mu začne "obohacovať" zmes už pri nižšom podtlaku ako je potrebné, tým sa zahltí, a vtedy pomáha štartovať s pedálom na podlahe...
inak Favo karb v dobrom stave sa štartuje po prešlapnutí pedálu bez plynu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.8.08, 13:51 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
michalkatka píše: obohacovač je ovládaný podtlakom...
Navíc je tam bimetal a pokud nemá chladicí kapalina správnou teplotu, může to dělat problémy. Jo, mi Fávo startovalo bez přidání plynu kdykoliv (při studených startech samozřejmě nejprve prošlápnutí).
|
21.8.08, 13:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky bych to viděl jak michal membrána obohacovače může být i prasklá benzín nateče do sání a dostartováno, ale průvodní znak této závady jsou problémy s volnoběhem dělá si co chce a nejde přesně seštelovat, nebo taky je vyměněná a někdo nedal do kloboučku tu pružinu, jinak bikmik nahlaš odpora VN kabelů a palce miloš
|
21.8.08, 14:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|