Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nestartuje za tepla 
Autor Zpráva

Příspěvky: 11
Příspěvek Nestartuje za tepla
Vim ze uz to tady bylo, ale po precteni podobnych temat jsem nejak nedospel k zaveru.Takze musim znova:)Mam problem pri startovani za tepla.Studenej motor naskoci bez problemu.Jsou tam novy svicky dokonce naky 3 bodovy:)Ale jakmile se motor zahreje a to i pri kratky jizde cca 2-3 kilometry tak potom nenaskoci.A neni to bohuzel tak ze bych musel tocit dlouho nebo pumpovat nebo mit stlacenej plyn nebo vselijak podobne ale proste nenaskoci vubec.Doba po ktery naskoci taky neni nikterak kratka jedna se radove o 1 az 2 hodiny nez zase naskoci:( No to je tak nejak k problemu...Ted se pokusim priblizit co to je za stroj:)Skoda 135 L Favorit je tam karburator to je asi vsecko co k tomu muzu rict:(Nejsem zadnej znalec tak prosim reakce nejak srozumitelne i pro amatera:)Predem dik za namety


21.8.08, 04:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Nestartuje za tepla
bikmik píše:
Vim ze uz to tady bylo, ale po precteni podobnych temat jsem nejak nedospel k zaveru.Takze musim znova:)Mam problem pri startovani za tepla.Studenej motor naskoci bez problemu.Jsou tam novy svicky dokonce naky 3 bodovy:)Ale jakmile se motor zahreje a to i pri kratky jizde cca 2-3 kilometry tak potom nenaskoci.A neni to bohuzel tak ze bych musel tocit dlouho nebo pumpovat nebo mit stlacenej plyn nebo vselijak podobne ale proste nenaskoci vubec.Doba po ktery naskoci taky neni nikterak kratka jedna se radove o 1 az 2 hodiny nez zase naskoci:( No to je tak nejak k problemu...Ted se pokusim priblizit co to je za stroj:)Skoda 135 L Favorit je tam karburator to je asi vsecko co k tomu muzu rict:(Nejsem zadnej znalec tak prosim reakce nejak srozumitelne i pro amatera:)Predem dik za namety


-skus dat normalne sviecky, 3 bodovky tam nemaju co hladat, na tomto aute to je krok k horsiemu, zvykne to blbnut,
skus NGK BCPR5ES, typ pre rvoj motor
-moze to byt odbublinkovac - taka biela/žltá zašlá plastová nádobka vpredu na karburátore, stoji to nove 250kč česká výroba, neorigo menej

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 21.8.08, 10:43, celkově upraveno 1



21.8.08, 10:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
A když nastartuješ studený motor, tak po zahřátí běží normálně a můžeš s ním jezdit do aleluja, dokud ho nevypneš? Když vypneš zahřátý motor a ihned poté začneš startovat, naskočí?


21.8.08, 10:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
teoreticky by to mohla bejt i cívka :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.8.08, 10:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
obohacovač :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.8.08, 12:24
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
fatal píše:
A když nastartuješ studený motor, tak po zahřátí běží normálně a můžeš s ním jezdit do aleluja, dokud ho nevypneš? Když vypneš zahřátý motor a ihned poté začneš startovat, naskočí?


Kdyz bych chtel jet dal chcipne sam od sebe. resp. prestane reagovat na plyn a pak chcipne...


21.8.08, 12:29
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
Sadra17 píše:
teoreticky by to mohla bejt i cívka :wink:


Civku sem menil :wink:


21.8.08, 12:30
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek Re: Nestartuje za tepla
Citace:
-skus dat normalne sviecky, 3 bodovky tam nemaju co hladat, na tomto aute to je krok k horsiemu, zvykne to blbnut,
skus NGK BCPR5ES, typ pre rvoj motor
-moze to byt odbublinkovac - taka biela/žltá zašlá plastová nádobka vpredu na karburátore, stoji to nove 250kč česká výroba, neorigo menej


Skusim svicky pak mrknu i na ty bublinky:)


Naposledy upravil bikmik dne 21.8.08, 12:35, celkově upraveno 1



21.8.08, 12:33
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
No zatim vsem moc dik tedka padim do prace az bude nakej pokrok pisnu:)S tim obohacovacem bych pak potreboval nejak help co s nim:)Kde ho hledat atd.:)


21.8.08, 12:35
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
michalkatka píše:
obohacovač :idea:


Zaseknutý v plném sycení? To by mohl způsobovat, sice s tím nemám žádné zkušenosti na Fávu, ale u stodvácy mi zapnutí sytiče u teplého motoru spolehlivě motor "vypne"...


21.8.08, 12:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 11
Příspěvek 
fatal píše:
michalkatka píše:
obohacovač :idea:


Zaseknutý v plném sycení? To by mohl způsobovat, sice s tím nemám žádné zkušenosti na Fávu, ale u stodvácy mi zapnutí sytiče u teplého motoru spolehlivě motor "vypne"...


Tam bude nakej automatickej podle teploty asi a teplota mi neukazuje tak mozna proto ze je zaplej asi nejak porad nebo newim taky moznost:)


21.8.08, 13:09
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
bikmik píše:
Tam bude nakej automatickej podle teploty asi a teplota mi neukazuje tak mozna proto ze je zaplej asi nejak porad nebo newim taky moznost:)


Tak zjisti proč ti neukazuje teplota, možná by to mohlo mít souvislost. Obohacovač je částečně řízen teplotou chladící kapaliny.


21.8.08, 13:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
fatal píše:
bikmik píše:
Tam bude nakej automatickej podle teploty asi a teplota mi neukazuje tak mozna proto ze je zaplej asi nejak porad nebo newim taky moznost:)


Tak zjisti proč ti neukazuje teplota, možná by to mohlo mít souvislost. Obohacovač je částečně řízen teplotou chladící kapaliny.


obohacovač je ovládaný podtlakom, ak sa pružinka na obohacovači unaví, tak mu začne "obohacovať" zmes už pri nižšom podtlaku ako je potrebné, tým sa zahltí, a vtedy pomáha štartovať s pedálom na podlahe...

inak Favo karb v dobrom stave sa štartuje po prešlapnutí pedálu bez plynu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.8.08, 13:51
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
michalkatka píše:
obohacovač je ovládaný podtlakom...


Navíc je tam bimetal a pokud nemá chladicí kapalina správnou teplotu, může to dělat problémy. Jo, mi Fávo startovalo bez přidání plynu kdykoliv (při studených startech samozřejmě nejprve prošlápnutí).


21.8.08, 13:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky bych to viděl jak michal membrána obohacovače může být i prasklá benzín nateče do sání a dostartováno, ale průvodní znak této závady jsou problémy s volnoběhem dělá si co chce a nejde přesně seštelovat, nebo taky je vyměněná a někdo nedal do kloboučku tu pružinu, jinak bikmik nahlaš odpora VN kabelů a palce miloš


21.8.08, 14:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz