Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Poradit s vačkou
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12609
Stránka 1 z 2

Autor:  wr8 [ 22.8.08, 12:40 ]
Předmět příspěvku:  Poradit s vačkou

potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji

Autor:  michalkatka [ 22.8.08, 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poradit s vačkou

wr8 píše:
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji


deekay ti lepšie povie, ja by som ti poradil sériu 254° (žlté označenie) má ideálny zdvih aj priebeh pre KP 10/1...

ak dáš nabrúsiť niečo ostrejšie a chceš od toho niečo viac tak ťa čaká dlhé ladenie, karb, sanie, trysky, vzdušníky, rozdeľovač, výfuck... atď

Autor:  deekay [ 22.8.08, 16:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poradit s vačkou

wr8 píše:
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji

uz to ze prebrus, neodporucam, ma to o dost nizsiu zivotnost

262/258 je taka idealna varianta, vacky z motor-excelu su udajne najlepsie, maju povrchovu upravu a od velkeho mnozstva ludi pocuvam ze vedia co robia (za vsetko hovori aj to ze chlapikovi dali na 1,4 mpi fabiu sekvencnu prevodovku, alebo ze ako jedni z mala firiem, ak nie jedina, dokazu pretryskovat a upravit LEKRa pre upraveny motor)
stoji myslim okolo 3t kč.

ta co mam ja (262/262 z engitecu) je tiez prebrus a zacinam mat problemy nastavit nejaku normalnu volu ventilov aby to necvakalo, ale ide to dobre
najvacsi problem je ked mas ostru vacku a dlhu prevodovku, s tym sa prakticky neda jazdit do kopca, pretoze mas 3ku, 4300 otacok, preradis na 4 a uz ti to neutiahne a zacne klepat
kratka prevodovka (4,16, alebo viac) je nevyhnutnost! ak ju uz nemas...
to su moje skusenosti

pri 278/270 je uz na pickapa krutak moc vysoko, hoci na denne pouzivanie je to taka hranica, zle sa s tym jazdi v meste

tuner#2 ma s vackami skusenosti, mal aj tu z BMM a neviem ci sa nestazoval ze to sa na karburatorovu verziu vobec nehodi, neda sa nastavit predstih aby to niekde neklepalo



michalkatka: dlhe ladenie... ani nevrav :D

Autor:  škodař [ 22.8.08, 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku :lol:

Autor:  deekay [ 22.8.08, 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku :lol:

pocuj, vyfot to prosim, co stala?

Autor:  wr8 [ 23.8.08, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

dekuji,predpokladam ze pikap kratsi prevodovku ma sam o sobe,taky sem premyslel nad tou vackou od engitecu,nad tou 265tkou ale zase ta druha ma vetsi zdvih ventilu,ale asi to dopadne stejne na tu 265°,odlehcoval uz nekdo setrvacnik na BMM?co vsechno se da udelat na 50kw hlave?

Autor:  michalkatka [ 23.8.08, 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

wr8 píše:
dekuji,predpokladam ze pikap kratsi prevodovku ma sam o sobe,taky sem premyslel nad tou vackou od engitecu,nad tou 265tkou ale zase ta druha ma vetsi zdvih ventilu,ale asi to dopadne stejne na tu 265°,odlehcoval uz nekdo setrvacnik na BMM?co vsechno se da udelat na 50kw hlave?


na 50kW hlave Fačko BMM toho veľa upravovať netreba, stačí zahladiť a vyleštiť kanály, ale najideálnejšia je hlava MPi 50kW, tá má tenšie drieky ventilov...

zotrvačník BMM sa odlahčiť tá, ale treba nechať po obvode tie výstupy pre snímač, takže zvnútra, ale s rozumom kôli pevnosti...

Autor:  škodař [ 25.8.08, 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
škodař píše:
já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku :lol:

pocuj, vyfot to prosim, co stala?
3tisíce výmeným fondme +150dobýrka foto hoídm ale mylsím ež toho moc neuvidíš prostě vačk akteýr má ty zvedací palce takový začernalí a matný :wink:

Autor:  škodař [ 25.8.08, 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
pocuj, vyfot to prosim, co stala?
abych ti pravdu ani envím co ej zač řekl jsme čepkovy do telefonu že chci tu nejcivilnější jak mi poradil tuner on zašel do skladu žřkel že tam má poslední a že mi jí zamuvá prej na ní dal cedulku sjem mu poslal tu moju a on mi poslal tu upravenou je na ní vyražená trojka ze zadu :oops: nevíte jaký má parametry a jak ju nastavit jako ventili? :oops: dat tam nějaký lepčí vahada co za hlavu karb sedr ekr vůbec nevím entuším ae aisk sli enlchám převrtat vložky :lol:

Autor:  Tuner#2 [ 26.8.08, 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Na běžné ježdění určitě 265/258 z motor Excelu, je tepelně upravená a tahá to od 2500 do 5500rpm jak zběsilá, samozřejmě jde vytočit i výš, ale už je to skoro zbytečné. Jezdím jí na SP 3,9 a bez problému. Zdihy má 6,5 a 6,3mm.

Autor:  Kachnis [ 26.8.08, 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

a nestacila by 254/254 vyjde financne lip a rozdil je znat...

Autor:  wr8 [ 26.8.08, 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

254 mam ted,radej bych neco lepsiho :wink:

Autor:  Kachnis [ 26.8.08, 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

a jo sory, prehlid sem podpis :oops:

Autor:  Tuner#2 [ 26.8.08, 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
a nestacila by 254/254 vyjde financne lip a rozdil je znat...
To je málo, mě už pomalu nestačí ani to co mám, asi holt bude 1,8T :lol:

Autor:  Martin 007 [ 26.8.08, 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám 254/254 na motoru 742.136...jsou tam ještě hliníkové tyčky k sacím ventilům a o 0.5 mm snížená hlava...

Motor se změnil dost...má víc kroutáku a začíná táhnout dřív a hlavně táhne daleko za 3500 asi někam k 4800...a leze až na 5500...

Předstih se ladil podle toho jak to jede...a po měření mi vyšlo při cca 900 ot...asi cca 20°...a to je mazec...nic neklepe...kompresní poměr dle tabulek by měl být cca 10.3 : 1

Taky bych už uvítal něco lepčího

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/