Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Poradit s vačkou https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12609 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | wr8 [ 22.8.08, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Poradit s vačkou |
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji |
Autor: | michalkatka [ 22.8.08, 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Poradit s vačkou |
wr8 píše: potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji deekay ti lepšie povie, ja by som ti poradil sériu 254° (žlté označenie) má ideálny zdvih aj priebeh pre KP 10/1... ak dáš nabrúsiť niečo ostrejšie a chceš od toho niečo viac tak ťa čaká dlhé ladenie, karb, sanie, trysky, vzdušníky, rozdeľovač, výfuck... atď |
Autor: | deekay [ 22.8.08, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Poradit s vačkou |
wr8 píše: potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji uz to ze prebrus, neodporucam, ma to o dost nizsiu zivotnost 262/258 je taka idealna varianta, vacky z motor-excelu su udajne najlepsie, maju povrchovu upravu a od velkeho mnozstva ludi pocuvam ze vedia co robia (za vsetko hovori aj to ze chlapikovi dali na 1,4 mpi fabiu sekvencnu prevodovku, alebo ze ako jedni z mala firiem, ak nie jedina, dokazu pretryskovat a upravit LEKRa pre upraveny motor) stoji myslim okolo 3t kč. ta co mam ja (262/262 z engitecu) je tiez prebrus a zacinam mat problemy nastavit nejaku normalnu volu ventilov aby to necvakalo, ale ide to dobre najvacsi problem je ked mas ostru vacku a dlhu prevodovku, s tym sa prakticky neda jazdit do kopca, pretoze mas 3ku, 4300 otacok, preradis na 4 a uz ti to neutiahne a zacne klepat kratka prevodovka (4,16, alebo viac) je nevyhnutnost! ak ju uz nemas... to su moje skusenosti pri 278/270 je uz na pickapa krutak moc vysoko, hoci na denne pouzivanie je to taka hranica, zle sa s tym jazdi v meste tuner#2 ma s vackami skusenosti, mal aj tu z BMM a neviem ci sa nestazoval ze to sa na karburatorovu verziu vobec nehodi, neda sa nastavit predstih aby to niekde neklepalo michalkatka: dlhe ladenie... ani nevrav |
Autor: | škodař [ 22.8.08, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku |
Autor: | deekay [ 22.8.08, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku pocuj, vyfot to prosim, co stala? |
Autor: | wr8 [ 23.8.08, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
dekuji,predpokladam ze pikap kratsi prevodovku ma sam o sobe,taky sem premyslel nad tou vackou od engitecu,nad tou 265tkou ale zase ta druha ma vetsi zdvih ventilu,ale asi to dopadne stejne na tu 265°,odlehcoval uz nekdo setrvacnik na BMM?co vsechno se da udelat na 50kw hlave? |
Autor: | michalkatka [ 23.8.08, 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
wr8 píše: dekuji,predpokladam ze pikap kratsi prevodovku ma sam o sobe,taky sem premyslel nad tou vackou od engitecu,nad tou 265tkou ale zase ta druha ma vetsi zdvih ventilu,ale asi to dopadne stejne na tu 265°,odlehcoval uz nekdo setrvacnik na BMM?co vsechno se da udelat na 50kw hlave? na 50kW hlave Fačko BMM toho veľa upravovať netreba, stačí zahladiť a vyleštiť kanály, ale najideálnejšia je hlava MPi 50kW, tá má tenšie drieky ventilov... zotrvačník BMM sa odlahčiť tá, ale treba nechať po obvode tie výstupy pre snímač, takže zvnútra, ale s rozumom kôli pevnosti... |
Autor: | škodař [ 25.8.08, 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: škodař píše: já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku pocuj, vyfot to prosim, co stala? |
Autor: | škodař [ 25.8.08, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: pocuj, vyfot to prosim, co stala? |
Autor: | Tuner#2 [ 26.8.08, 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na běžné ježdění určitě 265/258 z motor Excelu, je tepelně upravená a tahá to od 2500 do 5500rpm jak zběsilá, samozřejmě jde vytočit i výš, ale už je to skoro zbytečné. Jezdím jí na SP 3,9 a bez problému. Zdihy má 6,5 a 6,3mm. |
Autor: | Kachnis [ 26.8.08, 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nestacila by 254/254 vyjde financne lip a rozdil je znat... |
Autor: | wr8 [ 26.8.08, 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
254 mam ted,radej bych neco lepsiho |
Autor: | Kachnis [ 26.8.08, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jo sory, prehlid sem podpis |
Autor: | Tuner#2 [ 26.8.08, 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: a nestacila by 254/254 vyjde financne lip a rozdil je znat... |
Autor: | Martin 007 [ 26.8.08, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám 254/254 na motoru 742.136...jsou tam ještě hliníkové tyčky k sacím ventilům a o 0.5 mm snížená hlava... Motor se změnil dost...má víc kroutáku a začíná táhnout dřív a hlavně táhne daleko za 3500 asi někam k 4800...a leze až na 5500... Předstih se ladil podle toho jak to jede...a po měření mi vyšlo při cca 900 ot...asi cca 20°...a to je mazec...nic neklepe...kompresní poměr dle tabulek by měl být cca 10.3 : 1 Taky bych už uvítal něco lepčího |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |