Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Podlozka pod karbec https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12628 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Majlanky [ 23.8.08, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Podlozka pod karbec |
Jak ma bejt vysoka? Pod SEDR32... |
Autor: | Matthes [ 23.8.08, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
3mm? Nebo 4? |
Autor: | Majlanky [ 23.8.08, 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja tam mam takovou podivnou plastovou asi 1cm vysokou vec... Tak me zajima jestli to neni spatne... Pak mam tady jeste takovou tenci... Jak to zhruba ma vypadat? Jako myslim material, ne tvar |
Autor: | Matthes [ 23.8.08, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pertinax... Vyfot |
Autor: | Majlanky [ 23.8.08, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Pertinax... Vyfot Ja kto vypada? No ted uz do auta nepujdu. Zitra rano to vyfotim... Tak uz sem to nasel pres google. No tak to tam rozhodne nemam no... Zitra to vyfotim a rovnou nahodim tu spravnou, pac mi zbyla z jinyho motoru... |
Autor: | Matthes [ 23.8.08, 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyvoeee, proste podlozka no Obdelnik a uprostred ovalna dira nebo dve mensi kulaty |
Autor: | ferrari [ 24.8.08, 07:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Majlanky píše: Matthes píše: Pertinax... Vyfot Ja kto vypada? No ted uz do auta nepujdu. Zitra rano to vyfotim... Tak uz sem to nasel pres google. No tak to tam rozhodne nemam no... Zitra to vyfotim a rovnou nahodim tu spravnou, pac mi zbyla z jinyho motoru... Si myslím, že to máš úplne jedno a neriešil by som to..len aby tá podložka nebola prasknutá... |
Autor: | škodař [ 24.8.08, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevím co je na tom pravda ale ty vyšší podložky jsou prej lepčí pro výkon aspon jsme to tak viděl na pár hasických upravených strojích ale mi ji tam nemáme a jede taky suprově |
Autor: | Majlanky [ 24.8.08, 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak jsem tu vysokou prohodil za tu nizsi(z toho tvrzenyho papiru jak psal Matthes) ale nejak se mi jizda nezdala. Tak sem to zase prohodil a prijde mi to lepsi... Jinka jsem pod to dal i stit a zbavil ho tech paprsku(jak psal skodar) a je to v pohode... |
Autor: | Kristensen [ 24.8.08, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud máš motor 135-136 a origo sací potrubí pro 135-136 tak tam musí být ta silná cca 1cm jinak podkládáním karbce prodlužuješ sání a tím nepatrně navyšuješ kroutící moment |
Autor: | Majlanky [ 24.8.08, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Pokud máš motor 135-136 a origo sací potrubí pro 135-136 tak tam musí být ta silná cca 1cm jinak podkládáním karbce prodlužuješ sání a tím nepatrně navyšuješ kroutící moment Aha tak diky za osvetleni to sem netusil ani za mak... A jako ma to smysl treba jeste navysovat nebo ta 1cm uz je maximum? Ne ze bych to chtel delat jenom me to zajima... |
Autor: | Kristensen [ 24.8.08, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Majlanky píše: Kristensen píše: Pokud máš motor 135-136 a origo sací potrubí pro 135-136 tak tam musí být ta silná cca 1cm jinak podkládáním karbce prodlužuješ sání a tím nepatrně navyšuješ kroutící moment Aha tak diky za osvetleni to sem netusil ani za mak... A jako ma to smysl treba jeste navysovat nebo ta 1cm uz je maximum? Ne ze bych to chtel delat jenom me to zajima... navýšením se dá krouťák příznivě ovlivnit, kamarád mí rapid s motorem 136 Sprint a chtěl na něj dát svody od hlavy až dolu jenže vzninul jeden problem, když dal svody tak sání nešlo dosadit k hlavě o cca 1 cm protože ty svody maj mírnej oblouk od hlavy dolu a jediný co na to pasuje tak WEBER karbce s hrdlama, takže z pertinaxu udělal 3cm silné podložky mezi hlavu a sání a nejdřív to vyzkoušel opět s původním laufem jestli to nebude horší a to auto se změnilo k nepoznání, krásná reakce na plyn a o hodně lepší zátah, pak tam dal znova ty svody a příčák a už prej na to sere že teď už to je víc než očekával tak že mu to stačí |
Autor: | Kristensen [ 24.8.08, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
a já jak už jsem psal jsem měl sání z MPi a taky už bych nedal nic jinýho. |
Autor: | Majlanky [ 24.8.08, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze kdybych dal treba 2-3cm podlozku mezi karbec a sani tak by se to mohlo zlepsi jo? to musim zkusit... Jenom by me zajimalo co se zmeni, ze to je takovej rozdil... |
Autor: | Kristensen [ 24.8.08, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Majlanky píše: Takze kdybych dal treba 2-3cm podlozku mezi karbec a sani tak by se to mohlo zlepsi jo? to musim zkusit... Jenom by me zajimalo co se zmeni, ze to je takovej rozdil... však ti to píšu, délka sacího potrubí, proč myslíš že se u některých aut dělalo potrubí s proměnou délkou a pak i rozvod s proměným časováním. jinak taky musíš dát dlouhý štefty a taky mám dojem že pokud podložíš čistě jen karbec o 3cm tak už se tam nejspíš nevejde filtr, když to dáš mezi sání a hlavu tak sání posuneš do boku a nahoru jen minimálně. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |