Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Š130, mnou skládaná, divný klepání za chodu... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12676 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | URU [ 26.8.08, 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | Š130, mnou skládaná, divný klepání za chodu... |
tak co si myslíte, když Š130 (písty favo 135, hlava 105) vydáva takovej divnej klepavej zvuk? asi rozebrat a znova a líp poskládat... |
Autor: | Matthes [ 26.8.08, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ajaj... Tu hlavu 105 si neupravoval? Nebudes mit vysoky KP? A jake je to klepani? Pravidelne nebo kazdou druhou otacku? |
Autor: | URU [ 26.8.08, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
hlava je neupravovaná... kp by měl bejt cca 9.1... to klepání tak nějak pravidelný... neví někdo kam na net nahrát zvuk? |
Autor: | škodař [ 26.8.08, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
URU píše: hlava je neupravovaná... kp by měl bejt cca 9.1... to klepání tak nějak pravidelný... neví někdo kam na net nahrát zvuk? |
Autor: | URU [ 26.8.08, 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.uloz.cz/show/file/76808-_130.wma ale omlouvám se za horší klavitu zvuku (mikrofon u notesa) |
Autor: | Matthes [ 26.8.08, 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Coze To jsi se spletl a natocil nejakeho transita ne? Kdo ti rekl ze ten kompresni pomer bude 9:1? Vim ze kdyz nechas hlavu 130 a pisty 136 tak mas nepatrne mensi pomer nez origo... |
Autor: | URU [ 26.8.08, 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Coze To jsi se spletl a natocil nejakeho transita ne? Kdo ti rekl ze ten kompresni pomer bude 9:1? Vim ze kdyz nechas hlavu 130 a pisty 136 tak mas nepatrne mensi pomer nez origo... nn. je to opravdu 130... s tim kp jsem vzcházel z toho že 136 a 135 maj stejnou hlavu, ale jiný písty -> vybrání v pístu má cca 4ccm + spalovák 105 (cca 31ccm)... a zdvihovej objem motoru je 1289 -> 322.25/35= 9.2... jelikož si některý hodnoty přesně nepamatuju tak to vychází trochu jinak, snad je to správně... jo a spíš mě zajímá co může takhle klepat... to že ten motor nejni na 1. pokus 100% funkční, tomu se nedivim... |
Autor: | Dawid130 [ 26.8.08, 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda to je kraval.... nic moc tam neslyšim. |
Autor: | fatal [ 26.8.08, 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je teda rachot... Překonals i můj motor. Nemlátí ti tam písty o ventily? |
Autor: | URU [ 26.8.08, 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dawid130 píše: Teda to je kraval.... nic moc tam neslyšim. možná když stahneš basy a vejšky (alespoň s mym audiosystémem to bylo slyšet)... a nejvíc je to slyšet kolem 15-20 vteřiny... |
Autor: | URU [ 26.8.08, 10:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: To je teda rachot... Překonals i můj motor. Nemlátí ti tam písty o ventily? určíkě nemlátí... to by s tim nešlo tak snadno točit... edit: jak by se projevily vůle na ojničních ložiskách? snažil jsem se je odstranit, ale asi se mi ti nepovedlo... |
Autor: | fatal [ 26.8.08, 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Slyšel jsem dobře, že ti to tříská i ve vyšších otáčkách? Z toho bych usoudil, že vůle klika-ojnice to nebudou, ty mám a čím nižší otáčky tím větší rachot. Ventilové vůle máš nastavené dobře, předpokládám? |
Autor: | Matthes [ 26.8.08, 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyby mlatily pisty do ventilu tak uz je to davno KO, ale jdou pisty i 136 na hlavu 130. Dle me spatny KP, moc velky Fakt to zni jak TDDi po 500 tisicich |
Autor: | URU [ 26.8.08, 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Slyšel jsem dobře, že ti to tříská i ve vyšších otáčkách? Z toho bych usoudil, že vůle klika-ojnice to nebudou, ty mám a čím nižší otáčky tím větší rachot. Ventilové vůle máš nastavené dobře, předpokládám? ventilová vůle je 0,15 na všech... jo a to klepání je ve vyšších otáčkách trochu tišší... |
Autor: | fatal [ 26.8.08, 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Dle me spatny KP, moc velky Ale co by dělalo ten rachot? Klepání při volnoběhu nehrozí... |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |