Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Š130, mnou skládaná, divný klepání za chodu...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12676
Stránka 1 z 4

Autor:  URU [ 26.8.08, 08:47 ]
Předmět příspěvku:  Š130, mnou skládaná, divný klepání za chodu...

tak co si myslíte, když Š130 (písty favo 135, hlava 105) vydáva takovej divnej klepavej zvuk? asi rozebrat a znova a líp poskládat...

Autor:  Matthes [ 26.8.08, 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ajaj...
Tu hlavu 105 si neupravoval? :shock: Nebudes mit vysoky KP? A jake je to klepani? Pravidelne nebo kazdou druhou otacku?

Autor:  URU [ 26.8.08, 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

hlava je neupravovaná... kp by měl bejt cca 9.1... to klepání tak nějak pravidelný... neví někdo kam na net nahrát zvuk?

Autor:  škodař [ 26.8.08, 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

URU píše:
hlava je neupravovaná... kp by měl bejt cca 9.1... to klepání tak nějak pravidelný... neví někdo kam na net nahrát zvuk?
ulož.cz

Autor:  URU [ 26.8.08, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.uloz.cz/show/file/76808-_130.wma
ale omlouvám se za horší klavitu zvuku (mikrofon u notesa)

Autor:  Matthes [ 26.8.08, 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

Coze :shock: To jsi se spletl a natocil nejakeho transita ne? Kdo ti rekl ze ten kompresni pomer bude 9:1? Vim ze kdyz nechas hlavu 130 a pisty 136 tak mas nepatrne mensi pomer nez origo...

Autor:  URU [ 26.8.08, 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Coze :shock: To jsi se spletl a natocil nejakeho transita ne? Kdo ti rekl ze ten kompresni pomer bude 9:1? Vim ze kdyz nechas hlavu 130 a pisty 136 tak mas nepatrne mensi pomer nez origo...

nn. je to opravdu 130... s tim kp jsem vzcházel z toho že 136 a 135 maj stejnou hlavu, ale jiný písty -> vybrání v pístu má cca 4ccm + spalovák 105 (cca 31ccm)... a zdvihovej objem motoru je 1289 -> 322.25/35= 9.2... jelikož si některý hodnoty přesně nepamatuju tak to vychází trochu jinak, snad je to správně...

jo a spíš mě zajímá co může takhle klepat... to že ten motor nejni na 1. pokus 100% funkční, tomu se nedivim...

Autor:  Dawid130 [ 26.8.08, 10:13 ]
Předmět příspěvku: 

Teda to je kraval.... nic moc tam neslyšim.

Autor:  fatal [ 26.8.08, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

To je teda rachot... Překonals i můj motor. :shock: Nemlátí ti tam písty o ventily?

Autor:  URU [ 26.8.08, 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

Dawid130 píše:
Teda to je kraval.... nic moc tam neslyšim.

možná když stahneš basy a vejšky (alespoň s mym audiosystémem to bylo slyšet)... a nejvíc je to slyšet kolem 15-20 vteřiny...

Autor:  URU [ 26.8.08, 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
To je teda rachot... Překonals i můj motor. :shock: Nemlátí ti tam písty o ventily?


určíkě nemlátí... to by s tim nešlo tak snadno točit...
edit: jak by se projevily vůle na ojničních ložiskách? snažil jsem se je odstranit, ale asi se mi ti nepovedlo...

Autor:  fatal [ 26.8.08, 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

Slyšel jsem dobře, že ti to tříská i ve vyšších otáčkách? Z toho bych usoudil, že vůle klika-ojnice to nebudou, ty mám a čím nižší otáčky tím větší rachot. Ventilové vůle máš nastavené dobře, předpokládám?

Autor:  Matthes [ 26.8.08, 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby mlatily pisty do ventilu tak uz je to davno KO, ale jdou pisty i 136 na hlavu 130. Dle me spatny KP, moc velky :? Fakt to zni jak TDDi po 500 tisicich :(

Autor:  URU [ 26.8.08, 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Slyšel jsem dobře, že ti to tříská i ve vyšších otáčkách? Z toho bych usoudil, že vůle klika-ojnice to nebudou, ty mám a čím nižší otáčky tím větší rachot. Ventilové vůle máš nastavené dobře, předpokládám?


ventilová vůle je 0,15 na všech... jo a to klepání je ve vyšších otáčkách trochu tišší...

Autor:  fatal [ 26.8.08, 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Dle me spatny KP, moc velky :?


Ale co by dělalo ten rachot? Klepání při volnoběhu nehrozí...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/