Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
startovanie https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=12684 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Marián Zelenický [ 26.8.08, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | startovanie |
Zdravim, ako som uz spomenul, mam problem so startovanim a to tak, ze ak sadnem do auta po dlhsom case (cca 2-3 dni a viac), musim najprv otvorit kufor, nacukat rucne do AC pumpy a az potom mozem startovat. Asi mi sada benzin, alebo co. Mam skodu 120L. Prosim poradte co s tym ak ma niekto skusenost... |
Autor: | Kachnis [ 26.8.08, 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: startovanie |
proc otvaras kufor ked lezes do motoru, to nechapem.... jinak padani benzinu delaj spatny ventilky v AC pumpe.. bud vymen horni viko AC pumpy s membranou anebo se pokus vymenit jen ventilky uvnitr..pak to bude dobry.. |
Autor: | Matthes [ 26.8.08, 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kufr otvirat? No a taky vysycha plovakovka pres to dementni odvetrani ... |
Autor: | Kachnis [ 26.8.08, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale to by pak musela delat kazda skodovka |
Autor: | Matthes [ 26.8.08, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to ucpal a trosku lepci... |
Autor: | Dawid130 [ 26.8.08, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
N8hodou já mám v kufru taky AC pumpu. |
Autor: | slovacek.milos [ 26.8.08, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: startovanie |
Kachnis píše: proc otvaras kufor ked lezes do motoru, to nechapem.... jinak padani benzinu delaj spatny ventilky v AC pumpe.. bud vymen horni viko AC pumpy s membranou anebo se pokus vymenit jen ventilky uvnitr..pak to bude dobry.. pochopíš snado vepředu má batožinový priestor a v kufri motor, a v tom kufri musí vyměnit dekl a AC pumpu miloš |
Autor: | Šemik [ 26.8.08, 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic bych neměnil, co je na tom tak hrozného párkrát zapumpovat? |
Autor: | Bukaj [ 1.9.08, 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tak, když vyměníš pumpu, nebo ventilky, tak to vydrží tak půl roku Je to konstrukční nedokonalost, kdy čerpadlo maká skoro furt naplno, i když není zapotřebí velký průtok benzínu, takže ty ventilky odcházejí... ...u novějších vozů (Favorit apod) je to řešeno vratnou hadicí do nádrže, kdy čerpadlo jede stejně, ale nepřekonává velký odpor jehlového ventilu v karburátoru a přebytečný benzín, který si karbec nevezme, teče zpět do nádrže... Takto to má například vyřešeno i Maluch a startuje napoprvé i po dlouhé době, navzdory tomu, že má benzínovou pumpu na úrovni pumpy z MBčka... |
Autor: | ferrari [ 2.9.08, 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
To nie je konštrukčná nedokonalosť čerpadla, ale karburátora...Š1000MB, Š100 a aj Š110LS (=motor Š110R = 2 komorový karbec DDSR) štartovali bez napumpovania aj po 2 týždňoch... Výmena ventilkov podľa mojich skúseností nijak nepomôže, ak, tak na veľmi krátku dobu...skôr je dôležité mať nastavenú presnú hladinu paliva v plavákovej komore, potom to nie je tak problém... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |