Autor |
Zpráva |
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
HELP! palivoveé čerpadlo VS karburátor
Ahoj, potrebuju poradit. Mam rapida, motor favorit 136, karburator ze 130tky. Kdyz auto stoji, treba i jen jeden den, tak vzdy musim rucne pumpovat benzin, aby motor naskocil. Jinak tocim klickem jak blazen a nic.... Vypada to, ze je v plovakove komore vzdy malo paliva. Kontroloval jsem cerpadlo, dokonce i vymenil membranu, ale to nepomohlo. Popisu postup "pumpovani": nekolikrat (asi 10x) musim pupmpnout, nez vubec cerpadlo nabere nejaky benzin, ale i potom jakoby nemelo dost sily vytlacit benzin nahoru do karburatoru. Jako by u toho karburatorui byla hadice ucpana. Pokud ale hadici z karburatoru odmontuju, tak cerpadlo strika jako pominute. Kde muze byt chyba? Ma treba karnurator v plovakove komore nejaky odvzdusnovaci otvor, aby chudak cerpadlo netlacilo palivo do uzavreneho prostoru? Nebo je to necim jinym? Diky moc za rady, je otravne stale behat dozadu k motoru a rucne pumpovat......
JiMi
|
5.7.06, 09:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
mozna by stacilo natahnout tu pruzinku co tam je...vono to pomuze...benzin se samovolne odparuje..je to normal...ale mas v chuji pruzinku nebo ventyly...a el. cerpadlo nema smysl
|
5.7.06, 11:40 |
|
|
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
Tak jsem to cele rozebral a fakt to cerpadlo strika jako hasicska strikacka, ale kdyz to pripojim na karbec, tak se mi zda, ze to tam nic nepumpuje. Zkusil jsem zvysit hladinu v plovakove komore prihnutim jazycku na plovaku...tak uvidim.....
|
5.7.06, 13:46 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Skus vyčistit sítko před vtokem do karbce třeba je zanešený
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
5.7.06, 17:20 |
|
|
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
sitko? kdepak,to je ciste...............
|
5.7.06, 17:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jimi píše: sitko? kdepak,to je ciste...............
Tak si skontroluj, či nemáš nastavenú veľmi nízku hladinu paliva v karburátore a či ti nezadrháva prívodný ventil vo víku karburátora...
A teraz mimo - máš upravený 136 motor, laebo originál? skúšal si aj favorit karburátor? Ako máš urobené nasávacie a výfukové potrubie? ferrari1@post.sk
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.7.06, 19:25 |
|
|
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
ahoj, hladinu mam podle knizky, ted jsem ji umyslne jeste zvysil..............a ventilek je tam uplne volne, pri sundanem viku to znej strika skoro samo............
Motor tam je 136 favorit, ale svody a sani je ze 136 skodarny...., karbec ze 130, rychlopruchozi vyfuk (koncovy dil z VW transporter)
Budu vdecny za kazde pripominky a napady.
diky moc
|
5.7.06, 20:44 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
hele kamarade...u skodovek je to normalni ze ti klesne hladina za 1den stani...benzin je rychlo odparitelnej a zlinavej a kazda netesnost mu to jeste usnadnuje....dale...pri nastartovani klesne hrozne moc hladina v plovakový komore...to je dalsi duvod..nejlepsi by bylo elektricky cerpadlo ovladany tlakovým senzorem který by ti pri urcitem tlaku cerpadlo vypínalo..byl by to nejlepsi zpúusob jak to udelat..ale vyslo by te to na par set korun......se koukam nebojis o bodiky..kvuly tomu vejfuku by jsi dostal 5bodu foe
|
6.7.06, 13:06 |
|
|
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
Diky za rady...hele ten vejfuk mam normalne napsanej v technicaku i vcetne hlucnosti ..........
S tim odparovanim benzinu..........segra mela 120tku a mohla to klidne nechat tyden stat a pak to slo nastratovat bez problemu na 2 otoceni motoru, tak nevim asi je to moje auto nejaky zacarovany...
|
6.7.06, 13:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nie je náhodou na plaváku v nádrži spätný ventil ktorý zabraňuje padnutiu paliva...
|
6.7.06, 14:34 |
|
|
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
hm, to ani nevim, ze tam neco takoveho je...........nadrz ale rozebirat nehodlam......
|
6.7.06, 15:20 |
|
|
jarousch
Příspěvky: 109 Bydliště: Jirkov
|
Jak se ti podarilo dostat do papirů jiný výfuk? Asi to bude zajímat víc lidí.
_________________ zemitě červená 8630 120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A 5Q 4,22 4P kopretiny 13" 165/70
|
7.7.06, 05:27 |
|
|
jimi
Příspěvky: 7 Bydliště: Brno
|
hm, to ti nepovim, ja uz to takhle koupil, puvodni majitel byl "statni zamestnanec" (policie), tak to asi mluvi za vse Ten puvodni vyfuk ale byl hrozne hlucny, jak jsem zjistil vubec to nebyl tlumic ale rezonator. Musela nastat vymena ze neco "mirnejsiho"
|
7.7.06, 08:01 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
mno hele...ono se rekne nastavit plovakovou komoru..ale jestli tam mas motor ze 135 to je favo vid..mno tak by to chtelo dat karbec vodorovne..protoze favo je malinkato jinak naklonenej a tim i celej karbec a hladina je ttim padem nekde jinde..asi tak
|
8.7.06, 19:01 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli tam má potrubí ze škody 136 tak to má správnej sklon a karbec je vodorovně. Jestli se mýlím tak mě opravte
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
9.7.06, 09:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|