Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

HELP! palivoveé čerpadlo VS karburátor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1269
Stránka 1 z 2

Autor:  jimi [ 5.7.06, 09:08 ]
Předmět příspěvku:  HELP! palivoveé čerpadlo VS karburátor

Ahoj, potrebuju poradit. Mam rapida, motor favorit 136, karburator ze 130tky. Kdyz auto stoji, treba i jen jeden den, tak vzdy musim rucne pumpovat benzin, aby motor naskocil. Jinak tocim klickem jak blazen a nic.... Vypada to, ze je v plovakove komore vzdy malo paliva. Kontroloval jsem cerpadlo, dokonce i vymenil membranu, ale to nepomohlo. Popisu postup "pumpovani": nekolikrat (asi 10x) musim pupmpnout, nez vubec cerpadlo nabere nejaky benzin, ale i potom jakoby nemelo dost sily vytlacit benzin nahoru do karburatoru. Jako by u toho karburatorui byla hadice ucpana. Pokud ale hadici z karburatoru odmontuju, tak cerpadlo strika jako pominute. Kde muze byt chyba? Ma treba karnurator v plovakove komore nejaky odvzdusnovaci otvor, aby chudak cerpadlo netlacilo palivo do uzavreneho prostoru? Nebo je to necim jinym? Diky moc za rady, je otravne stale behat dozadu k motoru a rucne pumpovat...... :?

JiMi

Autor:  ŠádeMan [ 5.7.06, 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

mozna by stacilo natahnout tu pruzinku co tam je...vono to pomuze...benzin se samovolne odparuje..je to normal...ale mas v chuji pruzinku nebo ventyly...a el. cerpadlo nema smysl

Autor:  jimi [ 5.7.06, 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to cele rozebral a fakt to cerpadlo strika jako hasicska strikacka, ale kdyz to pripojim na karbec, tak se mi zda, ze to tam nic nepumpuje. Zkusil jsem zvysit hladinu v plovakove komore prihnutim jazycku na plovaku...tak uvidim..... :wink:

Autor:  David [ 5.7.06, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Skus vyčistit sítko před vtokem do karbce třeba je zanešený

Autor:  jimi [ 5.7.06, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

sitko? kdepak,to je ciste...............

Autor:  ferrari [ 5.7.06, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

jimi píše:
sitko? kdepak,to je ciste...............

Tak si skontroluj, či nemáš nastavenú veľmi nízku hladinu paliva v karburátore a či ti nezadrháva prívodný ventil vo víku karburátora...

A teraz mimo - máš upravený 136 motor, laebo originál? skúšal si aj favorit karburátor? Ako máš urobené nasávacie a výfukové potrubie? ferrari1@post.sk

Autor:  jimi [ 5.7.06, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj, hladinu mam podle knizky, ted jsem ji umyslne jeste zvysil..............a ventilek je tam uplne volne, pri sundanem viku to znej strika skoro samo............

Motor tam je 136 favorit, ale svody a sani je ze 136 skodarny...., karbec ze 130, rychlopruchozi vyfuk (koncovy dil z VW transporter)

Budu vdecny za kazde pripominky a napady.
diky moc

Autor:  ŠádeMan [ 6.7.06, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

hele kamarade...u skodovek je to normalni ze ti klesne hladina za 1den stani...benzin je rychlo odparitelnej a zlinavej a kazda netesnost mu to jeste usnadnuje....dale...pri nastartovani klesne hrozne moc hladina v plovakový komore...to je dalsi duvod..nejlepsi by bylo elektricky cerpadlo ovladany tlakovým senzorem který by ti pri urcitem tlaku cerpadlo vypínalo..byl by to nejlepsi zpúusob jak to udelat..ale vyslo by te to na par set korun......se koukam nebojis o bodiky..kvuly tomu vejfuku by jsi dostal 5bodu foe :?

Autor:  jimi [ 6.7.06, 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za rady...hele ten vejfuk mam normalne napsanej v technicaku :D i vcetne hlucnosti ..........
S tim odparovanim benzinu..........segra mela 120tku a mohla to klidne nechat tyden stat a pak to slo nastratovat bez problemu na 2 otoceni motoru, tak nevim asi je to moje auto nejaky zacarovany... :(

Autor:  michalkatka [ 6.7.06, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

nie je náhodou na plaváku v nádrži spätný ventil ktorý zabraňuje padnutiu paliva...

Autor:  jimi [ 6.7.06, 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

hm, to ani nevim, ze tam neco takoveho je...........nadrz ale rozebirat nehodlam...... :?

Autor:  jarousch [ 7.7.06, 05:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jak se ti podarilo dostat do papirů jiný výfuk? Asi to bude zajímat víc lidí.

Autor:  jimi [ 7.7.06, 08:01 ]
Předmět příspěvku: 

hm, to ti nepovim, ja uz to takhle koupil, puvodni majitel byl "statni zamestnanec" (policie), tak to asi mluvi za vse :lol: Ten puvodni vyfuk ale byl hrozne hlucny, jak jsem zjistil vubec to nebyl tlumic ale rezonator. Musela nastat vymena ze neco "mirnejsiho" :P

Autor:  ŠádeMan [ 8.7.06, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

mno hele...ono se rekne nastavit plovakovou komoru..ale jestli tam mas motor ze 135 to je favo vid..mno tak by to chtelo dat karbec vodorovne..protoze favo je malinkato jinak naklonenej a tim i celej karbec a hladina je ttim padem nekde jinde..asi tak

Autor:  Martin [ 9.7.06, 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli tam má potrubí ze škody 136 tak to má správnej sklon a karbec je vodorovně. Jestli se mýlím tak mě opravte

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/