Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Voda v oleji
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1273
Stránka 1 z 2

Autor:  Thales [ 6.7.06, 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Voda v oleji

Ahoj lidi, mám docela problém, začala mi u formana téct chladící kapalina do oleje. Vyměnil jsem těsnění pod hlavou (nebylo nic moc, ale úplně špatné se mi taky nezdálo), ale moc to nepomohlo, voda mi do oleje teče pořád. Nevíte někdo kudy by se tam ta mrcha mohla dostat? Nebo jsem snad něco pokazil při té výměně a budu to muset vyměnit znovu?

Autor:  ŠádeMan [ 6.7.06, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec..mas asi trochu problem z hlavou valcu...bude nejspis praskla....to poznas ze pri zahratym..jenom pri zahratym motoru utika komresni tlak do expanzni nadoby na chladici kapalinu....to asi výmena tesneni nopomuze...a nebo mas hlavu krivou....???

Autor:  michalkatka [ 6.7.06, 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

ja by som to skôr videl na prepálenú niektorú vložku valca, alebo dosadacie medené podložky pod valcami, ale nevylučujem aj krivú, alebo prasknutú klavu.

Autor:  DjLuckyxx [ 6.7.06, 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

no hele je vic moznosti. Bud jsi mohl zmrsit tesneni coz si nemyslim. Pak muze bejt kriva nebo praskla hlava a nebo taky muzes mit v hlave spatnou mrazovku a muze ti tam tudy tect voda. a nebo teda mas maly presahy na vlozkach coz si taky zrovna nemyslim.

Autor:  David [ 6.7.06, 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

máš utopenou vložku valce sundej hlavu a skontroluj jestli jsou všechny vložky ve stejné rovině.

Autor:  Thales [ 6.7.06, 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby byla utopená vložka, tak by měla jít voda spíš do spalovacího prostoru, nebo ne? I tak dík za rady, ty vložky rozhodně zkontroluju a když tak nechám přefrézovat i tu hlavu. Dík.

Autor:  michalkatka [ 6.7.06, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

ak je prasknutá hlava, zväčša sa spaliny dostávajú do vody, alebo oleja, presah vložiek sa má kontrolovať pri každej výmene tesnenia, takže som predpokladal že sú v poriadku, takisto ak je hlava dole, chce to dôkladnú kontrolu...
s toho mi vyšla prepálaná vložka, alebo ten medený krúžok, čo sa dosť často na Favoritoch stáva na 4. valci, tam je slabý obtok vody čo spôsobuje nedostatočné odvádzanie tepla, a keď sa k tomu pripočíta nesprávna chladiaca zmes, napr. klasický Fridex je nevhodný...

Autor:  David [ 6.7.06, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Co pořád máte stou prasklou hlavou vyděl jsem to jen 1 a to na 120 tam je lytinová a to se stalo jen když se jelo bez vody až se hlava tak brutálně ohřála a každej vý že se lynina při ohřání rozpíná až nakonec praskne. Ale favorit má hliníkovou hlavu a ješně jsem neviděl u favorita nebo felicie prasklou hlavu a to mně už prošlo pár aut pod rukama.

Autor:  Thales [ 6.7.06, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem tu hlavu sundal a těsnění vypadalo dobře, ten silokonový nebo jaký červený pásek byl neporušený a nevypadalo to že by pod těsněním něco teklo. Hlava vypadá taky O.K. takže asi vyndám ty vložky a uvidíme.

Autor:  David [ 6.7.06, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

než je vytahnež tak vem ocelový pravítko a hranou ho polož na všechny vložky musejí být ve stejné rovině

Autor:  pajavlk [ 22.7.06, 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit.Mám obdobný problém v moje Š 120 r.v. 1988 taky míchá chladící kapalinu do oleje a to dost výrazným způsobem.Nejprve to dělala trochu, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a začla ještě víc, tak jsem to udělal ještě jednou a mnohem důkladněji.Ani to nepomohlo.Zbývá tedy buď že je prasklá hlava, nebo prasklý blok motoru někde mezi vodní a olejovou částí.Je nějaká finta, jak jednu z těch variant vyloučit?Nerad bych dal novou hlavu a bezvýsledně....Jo a ještě drobnost.Můžu dát na Š120L hlavu z 120 GLS? Pája

Autor:  Matthes [ 22.7.06, 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

pajavlk píše:
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit.Mám obdobný problém v moje Š 120 r.v. 1988 taky míchá chladící kapalinu do oleje a to dost výrazným způsobem.Nejprve to dělala trochu, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a začla ještě víc, tak jsem to udělal ještě jednou a mnohem důkladněji.Ani to nepomohlo.Zbývá tedy buď že je prasklá hlava, nebo prasklý blok motoru někde mezi vodní a olejovou částí.Je nějaká finta, jak jednu z těch variant vyloučit?Nerad bych dal novou hlavu a bezvýsledně....Jo a ještě drobnost.Můžu dát na Š120L hlavu z 120 GLS? Pája


Nemusi byt praskla hlava, muze byt jen zkroucena :) nech si ji nekde srovnat.

Autor:  pajavlk [ 22.7.06, 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

A co když mám ty vložky v rovině s tou dosedací plochou?Utopený nejsou, ale s přesahem taky ne a když tak opravdu málo.Kolik mají být 3 setiny?

Autor:  pajavlk [ 22.7.06, 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
pajavlk píše:
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit.Mám obdobný problém v moje Š 120 r.v. 1988 taky míchá chladící kapalinu do oleje a to dost výrazným způsobem.Nejprve to dělala trochu, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a začla ještě víc, tak jsem to udělal ještě jednou a mnohem důkladněji.Ani to nepomohlo.Zbývá tedy buď že je prasklá hlava, nebo prasklý blok motoru někde mezi vodní a olejovou částí.Je nějaká finta, jak jednu z těch variant vyloučit?Nerad bych dal novou hlavu a bezvýsledně....Jo a ještě drobnost.Můžu dát na Š120L hlavu z 120 GLS? Pája


Nemusi byt praskla hlava, muze byt jen zkroucena :) nech si ji nekde srovnat.


Můžu mít celkem levně hlavu po GO, ale hlavně aby to nebylo zbytečné....

Autor:  Matthes [ 22.7.06, 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jirka Mach pise ze maj byt vystouply 0,12 a 0,16 mm

Kazdopadne jde o to ze musi byt vsechny stejne vystouple. Zarovnane s blokem nesmi byt, to by se tam nerozplacly ty kovovy krouzky v tesneni pod hlavu.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/